معرفی و آشنایی با بازی براول استارز

براول استارز یکی از بازی های جدید سوپرسل است که با دیگر افکت های استودیویی متفاوت است و فضای جدیدی را برای باز

توسط ABTINNEWS در 12 دی 1400

براول استارز یکی از بازی های جدید سوپرسل است که با دیگر افکت های استودیویی متفاوت است و فضای جدیدی را برای بازیکنان ایجاد کرده است، که با خرید جم براول استارز می‌توانید جذابیت این بازی را افزایش دهید. تمامی گیمرهای این استودیو با بازی های کلش اف کلنز و کلش رویال آشنایی دارند و جالب اینکه براول استارز یکی از بازی هایی است که در سبکی متفاوت طراحی شده است. در این مقاله به قسمت های مختلف آموزش بازی براول استارزخواهیم پرداخت. به این ترتیب سایت دیاموند لند را تا انتها دنبال خواهید کرد.

بازی براول استارز

براول استارز یکی از بازی های آنلاین است که در سال 2018 برای گوشی های اندروید و iOS ساخته شده است. این بازی پنجمین بازی استودیو سوپرسل است و توانست در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در بین کاربران خود دست یابد. این بازی را می توان به صورت گروهی انجام داد که یکی از «اقدامات» جذاب است. مبارزات در این بازی در حالت های مختلف انجام می شود تا تاثیر بازی چند برابر شود. به ویژگی های جالب این بازی می پردازیم پس دیاموند لند را تا انتها دنبال کنید.

قیمت جم براول استارز، خرید جم براول استارز ارزان، اموزش خرید جم براول استارز، جم برای براول استارز، خرید جم براول استارز، خریدن جم براول استارز، خرید جم در براول استارز، خریدن جم در براول استارز، سایت خرید جم براول استارز، فروش جم براول استارز، قیمت جم های براول استارز

ماهیت جالب و جذاب سوپرسل

جنگ ستارگان مانند هر بازی موبایل دیگری می تواند گیمرها را به دنیایی دیگر با فضایی متفاوت دعوت کند. نکته مشترکی که در تمامی مراحل این بازی به چشم می خورد، تأثیرگذاری است که با سپری شدن زمان بازی و جمع آوری امتیاز بر آن تأثیر می گذارد. آنلاین بودن سوپرسل بازیکن را دعوت می کند تا دنیایی کاملاً خارق العاده و شگفت انگیز را تجربه کند. خرید جم براول استارز نیروهای ویژه بازی قادرند دنیایی ویرانگر را برای دشمنان بسازند که آن ها را به توانایی های منحصر به فردی تبدیل می کند. هر شخصیت یا به اصطلاح شخصیت کمکی در این بازی به صورت براول اعلام می شود که با توجه به امتیازات و مبالغی که فرد در طول بازی کسب می کند در دسترس است.

هر بازیکن می تواند براول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در طول بازی با توجه به مبدا و توانایی اجاره هر بازی از آن استفاده کند. مشکلی که در طول بازی باعث بالا رفتن سطح بازیکن می شود این است که شخصیت های این بازی با استفاده از سلیقه خود جعبه هایی را در بازی انتخاب می کنند که با توجه به سطح بازی دارای قدرت هایی هستند تا بازی را آسان تر و جذاب تر کنند.

همیشه نیرویی در قسمت جوجه های گوشتی وجود دارد که به طور منطقی در صورت لزوم با قدرت جوجه های گوشتی یا نیروها آزاد می شود و سلامت طبیعی و قدرت حمله را افزایش می دهد. خرید جم براول استارز نبردها با استفاده از امتیازها و مقادیری که بازیکن جمع آوری می کند برنده می شود. بنابراین، هر چه امتیاز بالاتر و تعداد الماس ها به نصف بیشتر باشد، می توان کاراکترهای بهتری را خریداری کرد.

براول‌های بازی براول استارز

همانطور که گفته شد، بازی یک نیروی کمک کننده است و به راحتی قابل دسترسی است، البته به شرطی که امتیازات و مقادیر نصف شده از بازی زیاد باشد. هر نبردی دارای نیرویی است که سبزتر و کمی قوی تر می شود، زیرا رقیب را در کمربند سلامتی و همچنین قدرت آن را می کشد. این امر در هنگام تیراندازی به دشمنان یا گنجشک ها تأثیر وحشتناکی دارد زیرا با افزایش قدرت می توان دشمن را با سرعت بیشتری هدف قرار داد و از بین برد.

هر نیروی قهرمان با دیگری متفاوت است، به این معنی که نیروهایی که بر یکدیگر سنگینی می کنند با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال، خرید جم براول استارز بازی پاندا یا نیتا می تواند یک چکش را با حمله به یک عروسک در دست از بین ببرد. یا ال پریمو که یکی از محبوب ترین شخصیت های این بازی است با استفاده از قدرت پرش به لاشه هواپیما حمله می کند.

سطح افسانه ای یکی از بالاترین سطوح براول استارز است که رسیدن به آن کمی دشوار است، اما با قدرت و گیم پلی بی نقص به دست می آید. همانطور که شخصیت های بازی یا شخصیت های بازی دارای تنوع زیاد و خوبی هستند، می توان از آنها با تنوع زیادی در همه کلاس ها استفاده کرد. همانطور که گفته شد، تنها قیمتی که یک بازیکن باید برای این شخصیت ها بپردازد، امتیاز و الماس است. اگر قصد خرید براول پس داشتید، اینجا کلیک کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن