مرور آخرالزمان آفریقایی - سفر حیرت انگیز به قلب تاریکی نیجر | فیلم

[ad_1] مهر شخصیتی از زندگی واقعی به عنوان الهام بخش بی نظیر خونین قلب تاریکی از کورتز مطرح شده است ، اما این

توسط ABTINNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

مهر شخصیتی از زندگی واقعی به عنوان الهام بخش بی نظیر خونین قلب تاریکی از کورتز مطرح شده است ، اما این سفر جذاب مستند-تقدیر-شخصی تاریخی ، در پل ناخدا ، کاپیتان ارتش فرانسه ، مطابقت دارد. یا فقط "پل" ، همانطور که فمی نیلاندر ، فعال و شاعر بریتانیایی-نیجریه ای او را متهم می کند در حالی که سفر استعمارگر را در سال 1899 در امتداد مرز نیجر و نیجریه به سمت دریاچه چاد دنبال می کند ، در تلاش برای ایجاد یک ایستگاه صحنه برای کنترل مرکز آفریقا وولت ، مانند کورتز ، سرکش شد - سرانجام از سفارشات پاریس امتناع ورزید و دنباله روی از قساوت های وحشتناکی را که اکنون در مسیر بزرگراه اصلی نیجر قابل ردیابی است ، در پیش گرفت.

با نگاه قفل شده اش ، ردپایی از وسواس به نیلندر نیز وجود دارد. او در اینجا کار بسیار ارزشمندی انجام می دهد ، و یک فاجعه دیگر را که به طور جمعی پنهان شده است ، متوقف می کند و آن را به عنوان بخشی از تجدید نظر طولانی مدت استعمار به اروپا ارائه می دهد. اما حتی اگر بسیاری از مردم هاوسا می گویند اولین بار است که شخصی در مورد Voulet س askedال می کند ، آنها به وضوح فراموش نکرده اند. با گزارش هایی که ظاهراً در این شهرها و روستاها به صورت خوراکی منتقل شده است ، درد هنوز هم خام است: «شما احساس ناتوانی می کنید. کاملا تحقیر شده ، "یک نفر در بیرنین کنی ، محل بزرگترین کشتار وولت ، می گوید. گروهی از دانش آموزان دختر سفیدپوش در فکر کشتار اجدادشان گریه می کنند - و یکی به طرز شوم از انتقام صحبت می کند. تروریسم ، در منطقه استخدام اسلام گرایان در ساحل ، تروریسم را به وجود می آورد.

نیلاندر آنقدر شجاع است که یادداشت های مبهم و کنجکاوی آمیزی را نیز ارائه دهد. در یک مرحله توسط راهنماهای خود برای چهره بی احساس خود مورد سرزنش قرار می گیرند ، گویی که "مانعی" در نشان دادن همدلی دارد. بعداً ، او تصاویری را از او پرتاب کرد که خودش را در یک مراسم محلی پرتاب می کند ، وولت توهمات خود را می خواند: "من یک رئیس سیاه پوست هستم. پادشاه دریاچه چاد. من دیگر فرانسوی نیستم. من مثل شما آفریقایی هستم. " گویی مجری برنامه - به عنوان اروپایی میراث آفریقایی - می خواهد در مورد بیعت های تقسیم شده خود صادق باشد. احتمالاً او نسبت به مارلو بودن کورتز ، دیگر ناظر مصالحه ، احتیاط می کند. حداقل با فقط اشاره به چنین دشواریهایی ، به جای اینکه خود را کانون توجه قرار دهد ، نیلاندر از یک خطای مشترک دیگر جلوگیری می کند و آفریقا را در مرکز داستان نگه می دارد.

• آخرالزمان آفریقایی در تاریخ 30 اکتبر در BFI Player در دسترس است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن