لوازم ارایشی مارک

12 پالت سایه چشم زرق و برق دار مناسب برای بهار و تابستان MORGAN C. SCHIMMINGER 10 مارس 2021 فیس بوک توییتر Re

توسط ABTINNEWS در 28 اسفند 1399

12 پالت سایه چشم زرق و برق دار مناسب برای بهار و تابستان

MORGAN C. SCHIMMINGER 10 مارس 2021 فیس بوک توییتر Reddit ایمیل

احتمالاً قبلاً کمد لباس خود را برای هوای گرم و قریب الوقوع تغییر داده اید. اما حدس می زنیم شما نتوانسته اید آرایش خود را تازه کنید. هک ، ما فقط مجموعه جدیدی از رنگ لاک ناخن را انتخاب کردیم. تغییر فصل به این معنی است که شما باید سایه های سایه چشم خود را به چیزی مناسب بهار تبدیل کنید. خوشبختانه تعداد زیادی پالت سایه چشم دوست داشتنی برای بهار در حال حاضر در بازار موجود است.

 

لوازم ارایشی مارک اکثر مردم فکر می کنند که این فصل رنگهای پاستلی را می طلبد ، اما ما از شما می خواهیم امسال خارج از پالت فکر کنید. به هر حال ، تعداد زیادی رنگ نئون مرزی و رنگهای اصلی پررنگ برای انتخاب وجود دارد. چه بخواهید کمی لرزش در روز به خود بدهید ، چه برهنه شوید ، بهترین پالت های سایه چشم برای بهار پر از گزینه هستند. و بیشتر موارد دلخواه فصلی ما شما را به ترکیب و مطابقت سایه ها ترغیب می کند. به علاوه ، بیشتر این سایه ها مناسب تابستان هستند. بنابراین تا پاییز مجبور نیستید آنها را برای پالت های تازه عوض کنید.

 

آماده بهار به جلو؟ در اینجا 12 پالت سایه چشم برای بهار آورده شده است که تا تابستان ادامه خواهد داشت.

 

12/1

 

پالت سایه چشم 18 رنگ Byredo Prismic ، 91 دلار در Selfridges

 

سایه های بسیار رنگی کاملاً ارزش آن را دارند. از پاستیل های درخشان گرفته تا رنگ های زرد ، می خواهید این رنگ ها را مستقیم تا پاییز تکان دهید.

 

12/2

 

لوازم آرایشی BH پالت سایه رنگی Step Up 12 Color را به شما ارائه می دهیم ، 19 دلار در BH Cosmetics

 

رنگ های جذاب این پالت برای آب و هوای گرم بسیار مناسب است. ما در حال صحبت با یک نارنجی پر جنب و جوش ، یک رنگ صورتی تند و بنفش بد بو هستیم. پس از پایان ، از مات صاف تا براق کننده براق وجود دارد. به نظر می رسد که همه اینها کافی نیست ، 100 درصد از درآمد خالص این پالت به Step Up کمک می شود تا دختران نوجوان در جوامع کم مصرف بتوانند پتانسیل خود را انجام دهند.

 

3/12

 

پالت سایه چشم Retrograde Huda Beauty Mercury ، 67 دلار در Sephora

 

با داشتن یک ترکیب کیهانی از 18 سایه ، استفاده زیادی از این پالت خواهید داشت. ما در حال صحبت کردن با صورتی های گلگون و گلدان های بنفش ، سبز و آبی هستیم. همچنین پایان های زیادی وجود دارد ، از فلز گرفته تا خالص تا مات.

 

12/4

 

 

پالت سایه چشم ColourPop Wild Nothing ، 18 دلار در Ulta Beauty

 

به دنبال طبیعی نگه داشتن همه چیز هستید؟ تنها راه برای انتخاب پالت وان 12 تایی ColourPop است. این یک تعادل عالی از رنگ های گرم و سرد و اتمام سرگرم کننده ، از جمله مات و متالیک را ارائه می دهد.

 

12/5

 

پالت سایه چشم Viseart در 02 Boheme ، 80 دلار در Sephora

 

این 12 پالت سایه چشم دارای 80s در سراسر آن است. به بهترین شکل ممکن سایه های ساتن مملو از رنگدانه ها و رنگ های سبز روشن ، آبی و صورتی است که رویاهای آب و هوای گرم از آن ساخته شده اند.

 

12/6

 

Haus Laboratories Stupid Love Eyeshadow Palette ، 48 دلار در آمازون

 

این کار را به لیدی گاگا بسپارید تا یک پالت واقعاً چشم نواز را تهیه کند. آن بلوزهای جسورانه فقط بهار (و تابستان) را فریاد می زنند. صورتی ها نیز بسیار خاص هستند.

 

7/12

 

پالت سایه چشم Wander Beauty Wanderess Fling ، 25 دلار در Wander Beauty

 

چه کسی نمی خواهد یک بهار پرواز کند؟ پالت سایه چشم رنگین رنگی Wander Beauty دارای شش سایه برای انتخاب است. به علاوه ، این فرمول هیدراته و از مزایای آنتی اکسیدانی برخوردار است.

 

8/12

 

Morphe 9H Hot for Hue Artistry Palette ، 12 دلار در Ulta Beauty

 

طرفدار پاستیل نیستید؟ این پالت فقط بلیط است. سایه های روشن فراتر از کرم هستند و نام آنها به همان اندازه سرد است. مانند Keep It Casual ، Hottie Alert و Yellow There.

 

12/9

 

آزمایشگاه های Pat McGrath Mothership VIII: Divine Rose II in Edition Limited Rose Chrome ، 125 دلار در آزمایشگاه های Pat McGrath

 

همه چیز در حال ظهور گل رز با این پالت است. این ماده دارای 10 رنگدانه درخشان قابل ترکیب از صورتی نرم گلبرگ تا هلو تا شامپاین اختری است. پس از اتمام کارها به همان اندازه عالی هستند ، بنابراین چه مات ، چه براق یا فلزی ، این مجموعه را پوشش داده اید.

 

10/12

 

آناستازیا بورلی هیلز Norvina Pro Pigment Palette Vol. 1 ، 60 دلار در Sephora

 

25 سایه با عملکرد بالا در این پالت حداکثر بازده رنگ را دارند. رنگ های کلاسیک و روشن های پررنگ وجود دارد. ماهی تابه های بزرگ به معنای این است که شما لقمه بیشتری می گیرید.

 

 

11/12

 

پالت سایه چشم ماوراio بنفش برهنه ، پوسیدگی شهری ، 49 دلار در Urban Decay

 

با بنفش وسواس دارید؟ پس شما این پالت را دوست خواهید داشت. این شامل سایه های مخملی به شکل خنثی هلو ، اسطوخودوس کم رنگ ، بنفشه های عمیق و بنفش های سیاه روشن در انواع مختلف پایان است.

 

12/12

 

پالت سایه چشم کلاچ YSL Beauty Couture ، 120 دلار در YSL Beauty

 

در اصل یک پالت سایه چشم و کلاچ لحافی در یک بسته شیک است. در سایه های براق ، ساتن و مات 10 سایه به دست می آورید. خنثی ها را در طول روز تکان دهید و پس از غروب خورشید به فلزات بروید.

 

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن