فرانسه به کودکان شش ساله و بالاتر دستور می دهد که در مدرسه از ماسک استفاده کنند | فرانسه

[ad_1] نخست وزیر ، ژان کاستکس ، در آستانه دومین قفل ملی گفت: کودکان در فرانسه از شش سال به بالا باید ماسک صور

توسط ABTINNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

نخست وزیر ، ژان کاستکس ، در آستانه دومین قفل ملی گفت: کودکان در فرانسه از شش سال به بالا باید ماسک صورت در کلاس داشته باشند تا مدارس را باز نگه دارند.

کاستکس گفت: پیش از آنکه شورای ملی با 399 رأی موافق در برابر 27 رأی مخالف ، از محدودیت های جدید حمایت کند ، گفت که استفاده اجباری ماسک با مشورت مقامات بهداشت عمومی به دانش آموزان دبستان نیز گسترش می یابد. تاکنون فقط کودکان بالای 11 سال مجبور بوده اند در مدرسه از ماسک استفاده کنند.

فرانسه از نیمه شب پنجشنبه وارد یک قفل ملی یک ماهه جدید می شود تا از خدمات بهداشتی محافظت کند ، جایی که 60 درصد تخت های مراقبت ویژه در حال حاضر توسط بیماران Covid اشغال شده است ، دو برابر نسبت 15 روز قبل.

نخست وزیر درباره اقدامات اعلام شده توسط امانوئل مکرون ، رئیس جمهور ، عصر چهارشنبه گفت: "هیچ راه حل دیگری وجود ندارد." "ما باید در ماه نوامبر قله بالاتری از بیمارستان را نسبت به آوریل مدیریت کنیم. ویروس در حال تسریع است ، ما نیز باید تسریع کنیم. "

انتظار می رود این اقدام فرانسه روز جمعه در بلژیک دنبال شود ، جایی که میزان آلودگی در اروپا بدترین است.

27 رئیس دولت و دولت اتحادیه اروپا تلاش خواهند کرد تا اقدامات لازم برای کنترل ویروس و مقابله با مسائل مربوط به ظرفیت در بخش های مراقبت ویژه را طی یک اجلاس از طریق کنفرانس ویدیویی عصر پنجشنبه انجام دهند.

در سوئد ، که از قفل شدن اجتناب کرده است ، آژانس بهداشتی تلاش کرده است تا توصیه های همه گیری را برای سه منطقه ، از جمله استکهلم و گوتنبرگ ، تشدید کند و گفت که نرخ عفونت به شدت در حال افزایش است. به ساکنان توصیه می شود از محیط های داخلی مانند مغازه ها و سالن های ورزشی خودداری کنند. آژانس بهداشتی اعلام کرد 2820 مورد ویروس کرونا در سوئد در روز پنجشنبه رخ داده است که بالاترین رقم از ابتدای شیوع بیماری و سومین رکورد در طی چند روز است.

قفل شدن فرانسه به این معنی است که ساکنان یک بار دیگر باید برای ترک خانه های خود بیانیه سوگند بخورند و همه مشاغل غیر ضروری از جمله بارها و رستوران ها بسته خواهند شد. اجتماعات خصوصی ممنوع خواهد شد ، هرچند به مردم مهلت داده می شود که آخر هفته آخر هفته از تعطیلات روز مقدسین به خانه برگردند. دانشگاه ها دوره ها را بصورت آنلاین برگزار می کنند.

ژان کاستکس خطاب به مجلس شورای ملی
ژان کاستکس در 29 اکتبر در مجلس شورای ملی سخنرانی کرد. عکس: ژاک ویت / رکس / شاترستاک

بر خلاف قفل بهار ، خدمات عمومی و مدارس باز خواهند ماند. Castex گفت افرادی که فرزندان خود را به مدارس می رسانند نیاز به یک گواهینامه دارند و "مطابق با نظر دیروز شورای عالی بهداشت عمومی ، ماسک زدن به کودکان دبستانی از شش سالگی گسترش می یابد.

وی گفت: "مانند همه خدمات عمومی بزرگ ما ، آموزش ملی نیز باید به كار خود ادامه دهد." "مهد کودک ها ، مدارس ، کالج ها ، دبیرستان ها باز خواهند ماند. بخش فوق برنامه نیز همین است. من می دانم که کادر آموزشی و همه کادر آموزشی آنجا خواهند بود ... [From Monday] پروتکل بهداشت برای اطمینان از حمایت از همه کودکان ، معلمان ، والدین دانش آموزان سازگار و تقویت خواهد شد. "

لیست مغازه های ضروری مجاز به افتتاح شامل فروشگاه هایی است که مواد غذایی ، روزنامه و لوازم التحریر می فروشند. گاراژها ، تعمیرگاه های رایانه ، بینایی و اتاق های تشییع جنازه نیز از تعطیلی معاف هستند.

در رایشتاگ ، آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان ، نیز از اقدامات سختگیرانه جدید تعطیلی دولت خود دفاع کرد ، که روز چهارشنبه اعلام شد ، گفت که نظریه های تبلیغات و توطئه مبارزه با همه گیری را تضعیف می کند. مرکل در حالی که مورد تشویق اعضای حزب راست افراطی AfD قرار گرفت ، گفت: "بگذارید من صریح بگویم: دروغ و اطلاعات غلط ، توطئه و نفرت نه تنها بحث های دموکراتیک بلکه مبارزه با ویروس کرونا."

مرکل روز چهارشنبه در یک کنفرانس ویدئویی با 16 رهبر دولت آلمان توافق کرد که رستوران ها ، بارها ، سینماها ، تئاترها ، سالن های ورزشی و استخرهای عمومی را در میان دیگر امکانات تفریحی برای ماه نوامبر تعطیل کند تا تلاش کند جلوی افزایش عفونت ها را بگیرد. مدارس ، مهد کودک ها ، مغازه ها و سایر مشاغل ضروری باز خواهند ماند و بر خلاف کشورهای آسیب دیده مانند فرانسه و اسپانیا هیچ گونه محدودیتی در خارج از خانه برای افراد وجود ندارد.

مرکل گفت که موارد جدید طی هفته گذشته دو برابر شده و واحدهای مراقبت های ویژه به سرعت در حال نزدیک شدن به ظرفیت هستند. وی گفت: "تدابیری که ما اتخاذ می کنیم مناسب ، ضروری و متناسب است." "در آغاز زمان سرد سال ، ما در وضعیت چشمگیری قرار داریم ... زمستان سخت خواهد بود - چهار ماه دشوار طولانی - اما به پایان می رسد."


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن