شارل دوگل از هیترو به عنوان بزرگترین فرودگاه اروپا پیشی گرفت | اخبار انگلیس

[ad_1] فرودگاه لندن اعلام کرد ، هیترو برای اولین بار تاج خود را به عنوان بزرگترین فرودگاه اروپا از دست داده

توسط ABTINNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

فرودگاه لندن اعلام کرد ، هیترو برای اولین بار تاج خود را به عنوان بزرگترین فرودگاه اروپا از دست داده است.

تعداد مسافران عبوری از شارل دوگل از هیترو پیشی گرفته است و فرودگاه انگلیس به شدت از دولت به دلیل "پیشرفت کند" نسبت به رقبا در ایجاد رژیم آزمایش ویروس کرونا برای مسافران انتقاد کرد.

صنعت هواپیمایی بر روی یک آزمایش آزمایش سریع متمرکز شده است تا بهترین امید برای احیای ثروت خود تا گسترش واکسن موثر باشد.

هفته گذشته هیترو اولین مرکز آزمایش سریع خود را برای مسافرانی که از لندن به هنگ کنگ سفر می کردند افتتاح کرد اما نبود امکانات آزمایش قابل اعتماد برای مسافرانی که به جای دیگری می روند به این معنی است که بسیاری از افراد هنگام ورود به انگلیس یا سایر کشورها مستعد دوره قرنطینه هستند.

در پایان ماه سپتامبر ، پاریس 19.27 میلیون مسافر پذیرفته بود که با هیترو در 18.97 متر جلوتر بود. طبق آمار ارائه شده توسط هیترو ، Schiphol آمستردام 17.6 میلیون دلار و فرانكفورت 16.16 میلیون دلار دریافت كرده است.

هیترو گفت که تعداد کم مسافران برای سال 2019 آن را بیشتر به ضرر و زیان سوق داده است. این هواپیما تا پایان ماه سپتامبر 1.5 میلیارد پوند از دست داد و درآمد در سه ماهه سوم سال 72 درصد کاهش در مقایسه با 2019 ، به 239 میلیون پوند رسید.

موج دوم شیوع ویروس کرونا در انگلیس پیش بینی های هیترو برای تعداد مسافران را بیش از پیش کاهش داده است. این فرودگاه هم اکنون انتظار دارد میزبان 22.6 میلیون مسافر در سال 2020 و 37.1 میلیون مسافر در سال 2021 ، بسیار كمتر از 81 میلیون مسافر در سال 2019 باشد. 62.8 متر در سال 2021

در ایمیل روزانه Business Today ثبت نام کنید یا Guardian Business را در توییتر به آدرسBusinessDesk دنبال کنید

هیترو گفت این نمونه ای از "واگذاری مزیت رقابتی انگلستان به رقبای اروپایی" است.

در بیانیه ای آمده است: "برای اولین بار ، پاریس شارل دوگل با بزرگترین فرودگاه اروپا از هیترو سبقت گرفت و آمستردام اسخیپول و فرانکفورت عقب بودند."

جان هولند-كای ، مدیر اجرایی هیترو ، گفت: "انگلیس عقب مانده است زیرا ما در پذیرفتن آزمایش مسافر خیلی كند عمل كرده ایم. رهبران اروپا سریعتر عمل کردند و اکنون اقتصاد آنها از مزایای آن بهره مند می شوند. پاریس برای اولین بار از هیترو به عنوان بزرگترین فرودگاه اروپا پیشی گرفته است و فرانکفورت و آمستردام به سرعت در حال پیروزی هستند.

"بیایید انگلیس را دوباره برنده کنیم. آوردن آزمایشات کوید قبل از عزیمت و مشارکت با متحدان ایالات متحده برای گشودن یک پل هوایی آزمایشی به آمریکا ، شروع به بهبود اقتصادی ما می کند و انگلیس را از رقبای اروپایی ما جلو می اندازد. "


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن