سکولاریسم فرانسوی تنها به یک جهت پیش می رود: نامه ها | نظر

[ad_1] من فقط کمی بیشتر از آگنس پوآیر هستم ، اما خاطراتم از تدریس تاریخ در حالی که در فرانسه بزرگ می شدم و د

توسط ABTINNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

من فقط کمی بیشتر از آگنس پوآیر هستم ، اما خاطراتم از تدریس تاریخ در حالی که در فرانسه بزرگ می شدم و درک من از مفهوم سکولاریسم بسیار متفاوت است ("ما فرانسویان معلمان تاریخ خود را دوست داریم. ساموئل پاتی باعث شد تا به یاد بیاوریم چرا") ، اظهار نظر). به یاد نمی آورم که به طور خاص از هیچ یک از معلمان تاریخم الهام گرفته باشم یا دروس آنها مرا ترغیب به تفکر انتقادی کرده باشد. در واقع ، به خاطر نمی آورم که در مورد موضوعات دشواری مانند جنگ با و بعد از آن الجزایر یا نقش های تیره ای که برخی از سیاستمداران فرانسوی (برخی از آنها در آن زمان هنوز در قدرت بودند) در جنگ جهانی دوم ، موارد زیادی ذکر شده باشد.

بله ، کشته شدن یک معلم به دلیل تلاش برای آموزش تحمل به دانش آموزان و استفاده از ذهن انتقادی کاملاً غیرقابل قبول است. با این حال ، از انگلیس ، ملتی که چندفرهنگی تر از فرانسه است ، سکولاریسم به نظر می رسد اغلب به احساسات و اعمال ضد مسلمان تبدیل شده است ، به جای اینکه دولت و آموزش و پرورش از همه تأثیرات مذهبی مستقل باشد. دولت فرانسه اگر همه دین را به طور مساوی هدف قرار دهد ، مبنای اخلاقی بسیار محکمی برای محکوم کردن خواهد داشت ، به عنوان مثال اگر مدال های Virgin و گردنبندهای ضربدری از کلاس ممنوع شوند زیرا آنها نمادهای مذهبی هستند به همان اندازه روسری.
آبنبات ایزابل
اگزموث ، دوون

لطفا قطع نکنید

کنار هم قرار گرفتن جالب مقالات در مجله یکشنبه گذشته: قطعه ای از نانسی کلاین که می پرسد آیا قطع مداوم دیگران به روابط انسانی آسیب می رساند ("بگذار من تمام کنم") ، قبل از آن مصاحبه با جیمز اوبراین ، LBC ، یک متخلف حرفه ای تماس گیرنده های وی به وقفه های مداوم می پردازد و مرتباً به آنها می گوید که در حالی که اطمینان از مجاز نبودن در این مورد را دارند ، قضاوت می کنند که در مورد آنها صحبت می کنند ("" من همه چیز را به عنوان یک مبارزه دیدم ").

اکنون ، با توجه به اینکه او از گرما و امنیت منطقه راحتی خود عمل می کند ، جایی که کنترل کامل انتقال را دارد ، در حالی که تماس گیرندگان او اغلب عصبی هستند و اگر ، همانطور که کلاین اشاره می کند ، در صورت قطع شدن ما ، مغز حمله فیزیکی را ثبت می کند ، مطمئنا O ' براین کمی بیش از یک قلدر است.
استیو میچل
بدنە ضد آب شناور

واقعیت سرد فقر

بحث وعده های غذایی رایگان مدرسه در قلب خود موضوع مهمتری دارد ("پزشکان برتر کودکان به دلیل وعده های غذایی رایگان مدرسه به Tories حمله می کنند" ، نیوز). قبل از کوید ، من و شوهرم غذای اهدایی کلیسا را ​​به یک بانک غذا منتقل کردیم. یک بار ، از برگزار کننده س askedال کردم که آیا وسایل مناسبی را برای افرادی که به آنها کمک می کنند جمع می کنیم؟ آنچه او به من گفت قلبم را شکست.

وی گفت: "بسیاری از افرادی که از بانک غذا استفاده می کنند دارای فرزند هستند و در تختخوابها زندگی می کنند و غالباً هیچ مکان گرمایش و پخت و پز وجود ندارد. قلع ها را فقط می توان با رادیاتور برای کسانی که توانایی گرمایش را دارند ، گرم کرد. بنابراین هر غذایی را که از قلع به صورت سرد میل کنید ، مناسب است. "

خدا را شکر برخی از این کودکان هنگام مدرسه در باشگاه صبحانه تغذیه می شوند. آیا واقعاً در پنجمین کشور ثروتمند جهان زندگی می کنیم؟
زیتون یتس
لیتام ، لنکاوی

جاده لندن برای خراب کردن؟

در مورد هزینه شلوغی لندن ، باید تأکید کنیم که در شرایط اضطراری آب و هوا قرار داریم ، همانطور که چهار پنجم شوراهای لندن و پارلمان ما اعلام کرده اند ("چرا اختلاف بر سر افزایش شارژ احتقان می تواند لندن را از هم بپاشد"). بیش از یک پنجم انتشار گازهای گلخانه ای انگلیس از طریق حمل و نقل جاده ای حاصل می شود. ما به اقدامات عادلانه ای نیاز داریم که بتواند افراد را در صورت لزوم به سفر و در عین حال مرگ و ویرانی ناشی از تجزیه آب و هوا و هوای آلوده کاهش دهد. جوانان تأکید می کنند که ما نباید آنها را یک سیاره متروک بگذاریم. در مقایسه با قیمت ها به طور کلی ، قیمت بنزین و گازوئیل در سال های اخیر کاهش یافته و هزینه سوخت از سال 2010 مسدود شده است.

شارژ جاده ای نسبتاً ناچیز در هر مایل ، مرتبط با میزان آلودگی ماشین و در دسترس بودن حمل و نقل عمومی در آن منطقه ، عادلانه ترین راه برای جمع آوری پول مورد نیاز برای شهردار خواهد بود. هزینه های اضافی که به رانندگان کمک می کند تا آلاینده ترین خودروها را جایگزین کنند باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
تیم روت
لندن N4

هزاره انقیاد

جیمز هاوز در جلب توجه به تاریخ و جغرافیا با توجه به شکاف شمال و جنوب درست است ("شکاف شمال و جنوب به اندازه انگلستان قدیمی است. وحدت همیشه زودگذر است" ، نظر). من یک بار در مناظره ای در هادرزفیلد حضور داشتم که رهبر حزب ملی انگلیس درباره نیاز به پارلمان انگلیس و هزار سال شکوهمند تاریخ انگلیس صحبت کرد. من پاسخ دادم که این واقعاً یک هزار سال از انقیاد نورمن بود ، و شروع آن با "آزار" در زمستان 1069-70 بود که ویلیام فاتح شمال را ویران کرد.

این واقعاً هرگز از ذبح و غارت و خطوط تقسیم ، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر اقتصادی ، بین آنچه در اصل دو پادشاهی یکسان هستند ، بهبود نیافته است.
استفان دوریل
Netherthong ، Holmfirth ، W Yorks

پیروس بازنده نبود

پاسخ "جانسون مانند پیروس ، دوست دارد ادعای پیروزی کند ، همه اینها به هزینه ما است" (نظر): پیروس خودشیفته و فرصت طلب بود که حداقل از سه همسر بچه داشت. در آنجا ، هر مقایسه ای به پایان می رسد. جانسون هیچ پیروزی کسب نکرد (در انتخابات گذشته) ، مطمئناً نه علیه اتحادیه اروپا و نه ویروس. پیروش یک کار نظامی نسبتاً پر زرق و برق داشت (چیزی که کمتر از هانیبال او را تحسین نمی کرد) ، حتی اگر نتوانست بیش از حد به خود ، خزانه داری و ارتش خود کمک کند.

او برای زنده ماندن ، همانطور که مجبور بود ، یک مذاکره کننده باهوش و کثیف بود. با مرگ او ، تمام دستاوردهای او به جایی نرسیده بود ، که فکر می کنم شکست محسوب شود. با این حال ، به سختی می توان گفت که زندگی او با توجه به معیارهای زمان خود ناکام بوده است.
تری والش
کارتاگنا ، مورسیا ، اسپانیا

زنگ مرگ ارکسترال

این کشور هرگز به طور مستقل ، آزاد یا غیر از موسیقی دانان موسیقی ارکستر حمایت نکرده است ("ستاره های موسیقی کلاسیک می گویند نوازندگان ما را نجات دهید یا خطر از دست دادن آنها را برای همیشه" ، اخبار). هزینه های کنسرت همیشه تحقیرآمیز بوده و زندگی در ارکسترهای قراردادی استانی ما را بسیار لاغر کرده است.

به دلیل صنعت ضبط موسیقی تجاری ، اوضاع در لندن بهتر بود تا اینکه ظهور فناوری دیجیتال نیاز به سازهای ارکستر را به شدت از بین برد. اکنون به سختی استودیویی باقی مانده است که بتواند هر کسی را ضبط کند. ما اکثر بازیکنان ارکسترال را از دست خواهیم داد ، زیرا این دیگر راهی مناسب برای تأمین معاش بیشتر از تعداد انگشت شماری از افراد نیست.

این فرسایش چیز جدیدی نیست و طی دهه ها اتفاق می افتد. Covid-19 فقط میخ آخر تابوت است.
مایکل فولر
هارپدن ، هرتفوردشایر


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن