روش های تولید محتوا کدامند؟

    هر تیم تولید محتوا روش های متلفی برای تولید محتوا دارد. فرمت های مختلفی از محتوا می توانند در

توسط ABTINNEWS در 28 اسفند 1399

 

 

هر تیم تولید محتوا روش های متلفی برای تولید محتوا دارد.

فرمت های مختلفی از محتوا می توانند در خدمت شما قرار گیرند. سعی کنید با توجه به سلیقه کاربران و توانایی خودتان، از فرمت های گوناگونی استفاده کنید. مقاله ها، کتاب های الکترونیکی، پادکست، موشن گرافیک و ده ها نمونه از این قبیل، قابلیت کمک کردن به شما در راه جذب مخاطب از راه ایجاد محتوا را دارند. این به شما بستگی دارد که از چه راه هایی استفاده می کنید تا نظر مشتریان خود را به محتوای خود جلب کنید.

 

از چه تکنیک هایی برای خوانده شدن مطلب خود استفاده کنیم؟

از تکنیک های خوانده شدن مقاله می توان به مخالف بقیه نوشتن اشاره کرد. این امر سبب می شود که شما را به عنوان نویسنده ای که به نکاتی که دور از چشم باقی می مانند، توجه می کند؛ نشان دهد.

تلاش کنید از نیاز مخاطب خود آگاهی پیدا کرده و آن را مد نظر بگیرید. همچنین در نوشته خود تنها و تنها به موضوع اصلی نپردازید، بلکه سعی کنید جزئیات مطالب را نیز بیان کنید. پرداختن به نکات ریز و درشت در کنار طرح مبحث اصلی می تواند منجر به تمایز نوشته های شما از رقبای شما شود.

یکی دیگر از ترفند های تولید محتوا این است که محتوای بقیه نویسنده های رقیب خود را چک کنید. با این کار می توانید به سادگی از کمبودهای رقبایتان به نفع خود استفاده کنید.

خوانایی یک نوشته اهمیت بسیار زیادی دارد؛ فونت یکنواخت، نبود فضای سفید و خالی (دسته بندی کردن به متن به چندین پاراگراف)، کوچکی سایز فونت، عدم استفاده از محتوای تصویری (عکس، ویدیو، طرح های گرافیکی و ...) همه و همه از مواردی هستند که می توانند به نوشته ی شما لطمه وارد کنند.

چه مهارت هایی در تولید محتوا کارآمد هستند؟

مهارت هایی که برای تولید محتوای وبسایت کاربردی و کمک کننده است: نویسندگی، کپی رایتینگ (نوشتن متن تبلیغاتی یا همان متن فروش)، طراحی (نه لزوما حرفه ای)، سئو (فعالیت هایی که برای ارتقای رتبه وبسایت در نتایج جست و جوی گوگل صورت می گیرد.)

جمع بندی؛ کلام آخر

در انتهای مطلب تولید محتوا چیست؟ باید بگوییم که اگر مایلید مخاطبان یا مشتریان وبسایت شما، با محتوایی که می نویسید بیشتر درگیر شوند، لازم است تا محتوای شما، هم از درون و هم از بیرون متن، استاندارد به نظر برسد؛ تا هم خواننده ای که مطلب شما را می خواند از زمانی که صرف خواندن مطلب شما می کند خشنود باشد، و هم موتور های جست و جو بتوانند متن شما را به خوبی ارزیابی کرده و رتبه مناسبی در صفحه اول نتایج جست و جوی خود به وبسایت شما بدهند.

منبع

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن