راهنمای مهاجرت به کانادا (تمامی راههای مهاجرت و نکات مهم)

پس از تکمیل مدارک مورد نیاز که فهرست آنها در بخش مربوط به فرمهای درخواست ویزای کانادا در همین صفحه قرار داده ش

توسط ABTINNEWS در 25 دی 1399

پس از تکمیل مدارک مورد نیاز که فهرست آنها در بخش مربوط به فرمهای درخواست ویزای کانادا در همین صفحه قرار داده شدهاست، هر یک از این مدارک به دارالترجمه هلدینگ نیلگام (واقع در ساختمان مجموعه) ارجاع داده خواهد شد و سپس توسط تیم مجرب اجرایی نیلگام به صورت آنلاین برای ویزا کانادا اقدام می شود. نیروهای کاری که دارای این ویزا هستند از موقعیت ایدهآلی برای دریافت اقامت دائم کانادا بهرهمند هستند. چرا که بیش از 80 درصد برندگان این برنامه، در پروسه ای کمتر از 4 ماه موفق به اخذ اقامت دائم کانادا میشوند. متقاضیان این برنامه در صورت تائید صلاحیت موفق به اخذ اقامت دائمی کانادا در آن استان خواهند شد. به طور کل میتوان گفت که کانادا یکی از بهترین گزینههای زندگی در خارج از کشور برای ایرانیان است. مهاجرت تحصیلی به کانادا، مزیت مهمی دارد و آن ساختن قوی پایه زندگی در کشور دیگر است.

مهاجرت به کانادا

کانادا استانهای ذکر شده اغلب جزایری هستند که اندازه شهرهای دیگر کانادا رشد و پیشرفت نداشتهاند و زندگی در آنها مخاطرات خاص خود را دارد. ما در اینجا به عنوان مثال جدول هزینههای PNP استان ساسکچوان کانادا را نشان دادهایم، هزینه سایر استانها کمی از این مبالغ بالاتر و یا پایینتر خواهد بود. با ما همراه باشید تا در ادامه به جوانب مختلف زندگی در یکی از شادترین و برترین کشورهای دنیا یعنی کانادا بپردازیم. آیا اگر سنی از ما گذشته باشد می توانیم در یک کشور جدید آغازی موفقیت آمیز داشته باشیم؟ اگر شما صلاحیت لازم را داشتید و توانستید به وسیله روش اکسپرس اینتری پذیرش بگیرید، پس از آن باید ثابت کنید که به اندازه لازم پول دارید که برای حمایت مالی از خود و خانوادهای که به کانادا میآورید، کفایت کند. علاوه بر هزینههایی که در بالا ذکر شد، هزینههایی نیز به منظور پرداخت کارمزد خدمات وجود دارند که در هر مرحله از پروسه دریافت پذیرش به وسیله اکسپرس اینتری باید پرداخت نمایید.

{||||||||||||||||}

شما برای استفاده از این روش باید دارای صلاحیتهای خاصی باشید و استفاده از آن منوط به داشتن مهارتها و صلاحیتهای زبانی و شغلی است. شرایط این برنامه محدود به استانهای چهارگانه آتلانتیک و در کل کانادا قابل اجرا نیست. شما باید نشان دهید که تمکن کافی برای زندگی خود و خانوادهتان در این چهار استان کانادا را دارید. محدودیت استانی دارد، به این معنی که شما فقط باید به استانی که خواهان کار شماست مهاجرت کنید. افراد خارجی جویای کار که خواهان زندگی در کانادا و اخذ اقامت دائم در این کشور هستند، میتوانند از این موقعیتها استفاده کنند و در صورتی که در کار خود موفق عمل کنند. این افراد میتوانند در کانادا زندگی کنند و به تحصیل مشغول شوند. پس از اخذ مجوز PGWP ، شما مجاز به کار در کانادا هستید. برنامه اکسپرس اینتری سریع ترین روش مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائمی محسوب میشود. متقاضیان این دسته مهاجرتی نیز بایستی از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا اقدام نمایند.

اکسپرس اینتری یک سیستم آنلاین برای مدیریت کاربردی درخواست اقامت دائم کارکنان ماهر است. امتیازدهی در اکسپرس اینتری به فاکتورهای متعددی مانند، سن، تحصیلات، تجربه کاری و میزان تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی بستگی دارد. البته كسب تابعیت كانادا براى مهاجران اين كشور اجبارى نيست و تا زمانى كه بخواهند مىتوانند به صورت مهاجر در اين كشور زندگى كنند مشروط به اينكه وضعيت اقامت قانونى خود را در كانادا حفظ و قوانين کانادا را رعايت نمايند. کار در کانادا به شما فرصت این را میدهد که از تجارب کاری ارزشمندی برخوردار شوید و به این ترتیب میتوانید ویزای کلاس تجربه کانادایی (CES) را دریافت نمایید. شما میتوانید علاوه بر تحصیل در یک دانشگاه معتبر، موقعیت شغلی آینده خود را نیز خلق کنید و با تجارب کاری و زندگی کانادایی در حین تحصیل خود آشنا شوید. حداقل سرمایه موردنیاز در این برنامه از طریق صندوق سرمایه گذاری مشترک درحدود CDN $200000 و از طریق گروه سرمایه گذار کانادایی معین CDN 75,000 دلار می باشد.

در صورت تحصیل از 8 ماه تا 2 سال، مجوز PGWP شما، فقط به اندازه زمان تحصیل شما اعتبار خواهد داشت. در صورت تحصیل بیشتر از 2 سال مجوز PGWP شما تا سه سال اعتبار خواهد داشت. بهترین رشتههای تحصیلی در کانادا کدامند؟ اخذ ویزای کانادا در حال حاضر بهترین گزینه برای شهروندان ایرانی خواهد بود که برای گرفتن انواع ویزای کانادا نیاز است درباره، مدت زمان صدور، مدارک لازم، و شرایط و راهنمای ثبت نام آنلاین اطلاعات کافی داشته باشید. همانطور که در جدول زیر مشاهده میکنید؛ میزان سرمایهای که به این منظور نیاز است، نسبت به مناطق شهری کانادا کمتر است و یک گزینه اقتصادی برای کسانی است که به دنبال اخذ اقامت دائم کانادا به وسیله کار هستند. مقدار پول لازم برای این کار در جدول زیر مشخص شده است. در جدول زیر ده دانشگاه برتر کانادا در سال 2020 اشاره شده است. در بعضی موارد نیز به توصیه نامههای کاری نیاز خواهید داشت. حال آنکه به دلیل بیشتر بودن سطح هزینهها در شهرها و همچنین رقابت شدید کاری در شهرها، تقاضای کار در مناطق روستایی نسبت به مناطق شهری بالاتر است و تقاضای بالاتر به معنای حقوق بالاتر است. توجه داشته باشید که محصلان بین المللی در ابتدای ورودشان به کانادا قادر به اخذ اقامت دائمی خود نخواهند بود و زمانی می توانند برای اقامت دائمی کانادا اقدام نمایند که تحصیلشان در این کشور به اتمام رسیده باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن