دیدگاه گاردین در مورد Tories and مهاجرت: نمایش دادن را متوقف کنید | تحریریه | نظر

[ad_1] "Wمهاجرت به هیچ وجه یک مشکل نمی دانیم: ما می بینیم که مردم در دریا می میرند به عنوان یک مشکل و وجود م

توسط ABTINNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

"Wمهاجرت به هیچ وجه یک مشکل نمی دانیم: ما می بینیم که مردم در دریا می میرند به عنوان یک مشکل و وجود مافیاها به عنوان یک مشکل. " نظری که هفته گذشته هانا جالول ، وزیر امور خارجه مهاجرت در اسپانیا ابراز داشت ، چنین بود. روزها پیش از آن ، بیش از 140 نفر در سواحل سنگال ، پس از آتش سوزی و واژگون شدن کشتی آنها ، در کشنده ترین غرق کشتی ثبت شده در سال جاری جان خود را از دست داده بودند. خانم جالول از تلاش ها برای حمایت از دولت منطقه ای جزایر قناری که در تلاش برای مقابله با تعداد ورود کنندگان است صحبت کرد و بر عزم خود برای مبارزه با جرایم سازمان یافته تأکید کرد. وی همچنین به نقش حیاتی مهاجران در زندگی اسپانیایی ، از جمله به عنوان مراقبت در هنگام شیوع بیماری همه گیر اشاره کرد.

سیاستمداران انگلیس می توانند از مطالعه نمونه او پس از غرق شدن یک خانواده چهار نفره کرد ایرانی در کانال سود ببرند. (نفر پنجم از همان خانواده ، 15 ماهه ، مفقود و فرض شده است كه مرده است.) گزارشات در مورد مرگ رسول ایران نژاد ، شیوا محمد پناهی و فرزندان آنها باعث تشویق سخنان وزیر خانه ، پریتی پاتل ، در مورد "افكار و دعا ”. اما هیچ چیزی توسط وی یا بوریس جانسون گفته نشد كه این تصور را از بین ببرد كه نگرش آنها نسبت به افرادی كه قصد دارند برای پناهندگی به انگلستان بروند ، عمدتاً متضاد است. در حالی که خانم پاتل مخالفت خود را با "جنایتكاران سنگدل سو exploاستفاده از افراد آسیب پذیر" تکرار كرد ، هیچ تلاشی جدی برای همدردی با ناامیدی مهاجران صورت نگرفت - یا تصدیق كند كه اعتماد آنها به قاچاقچیان مسئله ای تصادفی نیست بلكه انتخاب سیاسی است.

برعکس ، هفته های اخیر شاهد آن بودیم که خانم پاتل زبان بسیار خصمانه ای نسبت به وکلای وکالت مهاجران و همچنین قاچاقچیان اتخاذ می کند. یک هفته پیش ، قضات ارشد در میان چند صد امضاکننده نامه بودند که شکایت داشتند که تقبیح وی از "وکلای چپ" مردم را در معرض خطر جسمی قرار داده است. این نامه پس از حمله به دفتر یک شرکت حقوقی مهاجرت ، به گزارش مردی متهم به تهیه اقدام تروریستی انجام شد.

دیر نیست که وزیران تغییر مسیر دهند. اصلاحیه آلف دوبس از همتایان لایحه در لایحه مهاجرت آنها به فرزندان بدون همراه اجازه می دهد تا پس از پایان دوره انتقال در 31 دسامبر در انگلیس به خانواده بپیوندند. طرح اسکان مجدد پناهندگان در انگلیس نیز باید به محض پایان قفل جدید مجدداً آغاز شود. قرار بود برای 5000 نفر از آزار و شکنجه ها راهی ایمن فراهم کند ، اما به دلیل بیماری همه گیر تعلیق شد.

درست است که باید با کسانی که از قاچاق افراد در مرزها سود می برند مقابله شود. اما تصور اینکه این مشکل توسط قاچاقچیان در حالی که نیازی به گزینه های مناسب را انکار نمی کنند ، بدبینانه است. در حال سقوط جمعیت ماهی ها و بحران آب و هوا از جمله دلایل افزایش مهاجرت از سنگال و منطقه ساحل آفریقا است. جنگ در سوریه و خشونت مداوم در عراق همچنان مردم را مجبور به فرار از خاورمیانه می کند. نباید قربانیان این بلایا را سرزنش کرد.

سیاستمداران مسئول علل و همچنین علائم را برطرف می کنند. آنها همچنین حس تناسب را حفظ می کنند و عموم مردم را به همان کار سفارش می کنند. تعداد درخواست های پناهندگی در انگلیس (35566 مورد در سال 2019) بخش کوچکی از درخواست های فرانسه و آلمان است. ترکیه حدود 4 میلیون پناهنده را در خود جای داده است. اما بارها و بارها ، دولت انگلیس موضع گیری خصمانه ای را بیش از سیاست منطقی مبتنی بر همکاری بین المللی ، احترام به قانون و حقوق بشر انتخاب می کند. آیا مرگ سه کودک می تواند خانم پاتل را به استراحت و گوش دادن به سخنان سیاستمداران اروپایی مانند خانم جالول ، یا حتی لرد دوبس سوق دهد؟ نفس خود را نگه ندارید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن