دیدگاه گاردین در مورد موج دوم Covid-19: اشتباه گرفتن آزادی | تحریریه | نظر

[ad_1] تیوی تصمیم به عدم اجرای یک قفل دو یا سه هفته ای "قطع کننده مدار" در ماه اکتبر ، با استفاده از نیمه وق

توسط ABTINNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

تیوی تصمیم به عدم اجرای یک قفل دو یا سه هفته ای "قطع کننده مدار" در ماه اکتبر ، با استفاده از نیمه وقت مدرسه برای به حداقل رساندن اختلال اجتناب ناپذیر ، اکنون می تواند به لیست مسیرهایی که دولت انگلیس در ویروس کرونا ویرایش نکرده است اضافه شود واکنش. از آنجا که رهبران فرانسه و آلمان در روزهای اخیر پیش مردم خود رفته اند تا اقدامات جدیدی را برای مهار موج دوم عفونت ها تشریح كنند ، مردم انگلیس در معرض سیل عقاید و تعارض سیاستمداران ملی و محلی قرار گرفتند ، دانشمندان ، رهبران بازرگانی و دادگاه عالی سابق جاناتان سامپشن ، که از طرفداران یک کمپین جدید است که برای مخالفت با آنچه که آن را محدود کردن "آزادی های اساسی" توصیف می کند ، ایجاد شده است.

با وجود ولز و ایرلند شمالی (و همچنین جمهوری ایرلند) که تحت رژیم های سختگیرانه تری نسبت به انگلیس قرار دارند ، و یک سیستم پنج طبقه ای در اسکاتلند بر خلاف سه انگلیس کار می کند ، انگلستان در جهت مخالف همسایگان اروپایی ما قرار دارد. رئیس جمهور فرانسه ، امانوئل مکرون ، روز چهارشنبه با استفاده از یک سخنرانی تلویزیونی "تلاش جمعی" را برای اعمال ترمز در گسترش بیماری در طی یک دوره چهار هفته محدودیت های سخت احضار کرد. آنگلا مرکل پس از کنفرانس ویدیویی با 16 رهبر ایالتی آلمان اقدامات مشابهی را اعلام کرد. منتقدان راستگرا در پارلمان به چالش کشیدند ، انتقاد مناسب این بود که "آزادی هر مردی برای خودش نیست ، بلکه مسئولیت است - برای خود ، خانواده اش ، محل کار. این به ما نشان می دهد که ما بخشی از یک کل هستیم. "

مانند انگلیس ، هر دو کشور تقسیمات خود را دارند. حمله تروریستی روز پنجشنبه در نیس ، که منجر به کشته شدن سه نفر در شرایط وحشتناک شد ، یادآوری تلخ بسیاری از چالش های پیش روی آقای مکرون بود. اما در هيچ يك از كشورها ، پاسخ سياست ها نسبت به همه گيري اينقدر درگير بحث هاي سياسي نشده است. مشاجره تلخ در مورد کمپین وعده های غذایی مارکوس راشفورد و میزان حمایت دولت از کودکان فقیر از طرف دولت ، یکی از این موارد است. اختلاف نظر بین شهردار منچستر بزرگ ، اندی برنهام و وایتهال بر سر بودجه موضوع دیگری است.

اما اینها فقط دو قطعه در یک تصویر بزرگتر هستند. تکه تکه شدن به عنوان خلق و خوی ملی - در امتداد احزاب و خطوط منطقه ای ، بلکه همچنین بین کسانی که نظرات مختلفی در مورد اهمیت بهداشت عمومی در مقابل اقدامات برای محافظت از مشاغل و مشاغل دارند - ایجاد شده است. روز پنجشنبه ، ساندویچ زنجیره ای Pret a Manger علناً از اظهارات بنیانگذار آن ، جولیان متکالف فاصله گرفت ، در نتیجه اینکه قفل دیگری "غیرممکن" است. صحبت از مخالفان محافظه کار در حال تشکیل گروه جدیدی با الگوبرداری از گروه تحقیقات اروپایی طرفدار Brexit است ، تا بتواند رویکردی محدودکننده از نظر اقتصادی از سوی دولت داشته باشد.

این ستون قبلاً استدلال کرده است که دوگانگی نادرست است. همانطور که دانشمند ، دکتر دیوید نابارو ، روز پنجشنبه ، اشاره کرد ، اقدامات نوع قفل باید به عنوان آخرین چاره تلقی شود. هیچ کس از تعطیلی دوم مدارس حمایت نمی کند (در فرانسه و آلمان آنها همچنان باز خواهند ماند). کل سیستم آزمایش ، ردیابی و ردیابی که دولت تاکنون 12 میلیارد پوند بر روی آن هزینه کرده است ، سرکوب ویروس بود تا زندگی تا آنجا که ممکن است به میزان طبیعی ادامه یابد. با این حال گزارش ها از کارمندان مرکز آموزش تلفنی که حداقل آموزش دیده اند و برای کارهای بالینی طراحی شده اند ، همچنان ادامه دارد و آخرین نشانه سو mis مدیریت فاجعه سیستم است. یک بدترین سناریو که توسط دانشمندان تهیه شده زمستانی را توصیف می کند که طی آن 500 مرگ در روز به مدت سه ماه اتفاق می افتد. در حال حاضر ، تعداد عفونت ها از ماه گذشته دو برابر شده است ، و بیماری به بیش از 18 تا 24 سال ، در آنجا که متمرکز شده بود ، به گروه های سنی بالاتر گسترش یافته است. در جنوب انگلستان ، تعداد R به بالای دو رسیده است.

نخست وزیری که وینستون چرچیل را بت می کند ، تصور می کرد ، از فرصت استفاده کرده و از او تقلید می کند. با این حال کنایه از انگلستان اکنون این است که به نظر می رسد نخست وزیر این کشور نسبت به دیگران تقریباً برای هدایت کشورش در بحران مناسب نیست. اقدامات قوی و ارتباط روشن لازم است. اما در عوض به نظر می رسد که ما در معرض خطر غرق شدن کشتی در صخره های غرایز آزادیخواهانه بوریس جانسون هستیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن