درباره این برهه زمانی: یک پیام مهم کریسمس

[ad_1] این ممکن است نوع دیگری از پیام کریسمس باشد. اما همچنان مرتبط است. کریسمس گذشته ما معنای واقعی کری

توسط ABTINNEWS در 4 دی 1400
[ad_1]

این ممکن است نوع دیگری از پیام کریسمس باشد. اما همچنان مرتبط است.

کریسمس گذشته ما معنای واقعی کریسمس را بررسی کردیم. معجزه تولد مسیح و اهمیت آن برای مسیحیان با ایمان در سراسر جهان به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت و از کافران دعوت شد تا از حقایق جهانی در تعالیم مسیح نیرو و هدف بگیرند. ما بر مهمترین موارد تأکید کردیم:

«اما حساب کنید و وعده خدا را آرام کنید و نترسید. نترس چه خواهد آمد، زیرا خداوند تنها پسرش را داده است تا آرامش و رستگاری پیدا کنی.»

لطفاً لحظه ای به پیام کریسمس سال گذشته ما در اینجا فکر کنید.

پیام کریسمس برای سال 2021 معمولی نیست، اما باز هم، زمان هایی که در آن زندگی می کنیم واقعاً غیرعادی هستند. بنابراین شما می گویید که می دانید معنای واقعی کریسمس چیست - حالا چه؟

بیایید با آن روبرو شویم - همه ما از جستجوی دلیلی برای شادی خسته شده ایم که وقتی با علامت 24 ماهه یک بیماری همه گیر بی پایان مواجه می شویم. ایمان بخشی از داستان کریسمس است، اما در مورد مفاهیم امید و معجزه چطور؟ امید، اگرچه ملموس نیست، اما نقش منحصر به فردی در تجربه دنیوی انسانی ما دارد.

در دهه 1950، دکتر کرت ریشتر از دانشگاه هاروارد مجموعه ای از آزمایش ها را با آب، سطل ها و موش های اهلی و وحشی انجام داد که منجر به کشف شگفت انگیزی در روانشناسی شد.

او ابتدا موش‌ها را در سطل‌های نیمه پر آب قرار داد، فقط برای تماشای اینکه حتی قوی‌ترین شناگران هم در عرض چند دقیقه تسلیم می‌شوند و می‌میرند. دفعه بعد که آزمایش را انجام داد، ترتیب را تغییر داد و تصمیم گرفت هر موش را در آخرین لحظه قبل از غرق شدن از خستگی نجات دهد و چند دقیقه به آنها استراحت داد. سپس همان موش‌ها را دوباره در آب غوطه‌ور کرد، اما این بار متوجه شد که موش‌ها همچنان به تلاش برای ماندن در بالای آب ادامه می‌دهند و برخی از آنها تا 60 ساعت قبل از غرق شدن زنده می‌مانند. ریشتر به این نتیجه رسید که وقتی به تعویق افتادند، موش‌ها با تلاش کافی به جلو حرکت کردند و معتقد بودند که می‌توانند دوباره نجات یابند - آنها خودداری کردند. ریشتر در یادداشت های خود نوشت: پس از رفع ناامیدی، موش ها نمی میرند.

معجزه به عنوان یک واقعه خارق‌العاده تعریف می‌شود که مداخله الهی را در امور بشر نشان می‌دهد. تولد مسیح چنین معجزه ای است.

عیسی در یک اصطبل به دنیا آمد زیرا مریم و یوسف به بیت لحم سفر می کردند تا از فرمان دولت روم پیروی کنند که همه به شهرهای اجداد خود بازگردند تا در آن شمارش شوند. سرشماری کویرینیوس برای اهداف مالیاتی پس از به دنیا آمدن ناجی ما، همان امپراتوری روم برای کشتن او اقدام کرد، در نتیجه عیسی و خانواده اش به مصر گریختند تا بتوانند سالم به خانه بازگردند.

مانند مسیح در روم، دولت‌های سراسر جهان امروز، از طریق فرمان امپراتوری، اقتدار خود را گسترش می‌دهند، قدرت را تحکیم می‌کنند، آزادی‌های ما را کاهش می‌دهند، خانواده‌هایمان را آواره می‌کنند، معیشت ما را نابود می‌کنند، حرکت ما را محدود می‌کنند، اعتیادمان را گسترش می‌دهند، و استبداد پزشکی را اعمال می‌کنند - همه اینها. تحت عنوان کاهش همه گیری کووید.

افسسیان 6:12 - زیرا، ما نه با گوشت و خون، بلکه با حاکمان، علیه مقامات، با حاکمان تاریکی این جهان، با شرارت معنوی در بلندی ها مبارزه می کنیم.

در حال حاضر، آمریکا با جدی ترین تهدید برای استقلال و حاکمیت ملی از زمان جنگ 1812 مواجه است. نیروهای جهانی گرایی یک جنگ تمام عیار علیه حق شهروندان جهان برای آزادی و انتخاب نحوه زندگی خود اعلام کرده اند. و این نیروها کووید را به عنوان کاتالیزور برای بهبودی بزرگ انتخاب کردند. اگر از اصطلاح "بازنشانی بزرگ" و مجمع جهانی اقتصاد اطلاعی ندارید، لطفاً پیدا کنید اینجا.

نمی توان تولد و تعلیم مسیح را از خانواده جدا کرد. زمان کریسمس تجسم جشن مسیح، خانواده و سنت ها است. اقتدارگرایان همواره سعی کرده اند این اصول را که ما را در رابطه با دولت به یکدیگر پیوند می دهد، زیر پا بگذارند. آخرین تکرار، مارکسیسم فرهنگی است که موذیانه ارزش های اصلی ما را به عنوان جوامع غربی که از اکثریت مسیحیان تشکیل شده اند، محروم می کند. لازم است بدانید مارکسیسم فرهنگی چیست و قبلاً با فرهنگ و کشور شما چه کرده است - اینجا را تماشا کنید.

چپ یک جنگ کریسمس انتقامی دارد. چرا؟

فرهنگی که لحن اخلاقی خود را از دست داده و خانواده را نادیده می گیرد، محکوم به نابودی است. اما داستان میلاد مسیح نوید امید و معجزه ای برای آینده است. چپ می خواهد خانواده هسته ای را مانند موش های آزمایش غرق کند. مسیحیت قایق نجاتی است که باید به آن چنگ بزنید تا شما را سرپا نگه دارد. معجزه شجاعت و جستجوی امید است. به عبارت دیگر، شما پیدایش معجزه هستید. امید شما، ایمان شما، نجات خواهید یافت یا به عنوان مسیحی، رستگار خواهید شد و رستگاری خواهید یافت.

در حال حاضر، نخبگان جهانی می دانند که چگونه ما را از یکدیگر منزوی کنند، ما را از هم جدا کنند، مانند مسیحیان و شیرها در کولوسئوم با ما در برابر یکدیگر مخالفت کنند. ناامیدی ایجاد می کند. وظایف کووید جایی است که همه چیز از آنجا شروع می شود، اما نه جایی که به پایان می رسد. در زیر به شما کمک می کند تا تغییرات قابل توجهی را درک کنید، زیرا آنها پایه های ردپای زمینی شما را حرکت می دهند، به اصطلاح - درست در زیر شما وقتی از نور خواب عبور می کنید.

مسیح در این زمین به عنوان یک انسان قدم زد تا بشریت را به امر مطلق که به زندگی و زندگی پس از مرگ معنا می بخشد، روشن کند. می توان گفت که عیسی خود را فدا کرد تا ما را از خواب پرستی بیدار کند. آمریکا زاده معجزه عنایت الهی بود، اما بی علاقگی و تکبر جمعی ما باعث شد که آمریکا از حمایت خداوند دور شود. اگر انتظار داریم خداوند ما را نجات دهد و کشورمان را بار دیگر به نفع خود نگه دارد، باید ایمان، امید و بیداری نشان دهیم. برخی از ما شروع به انجام آن کرده‌ایم، و هر چه هیجان‌زده‌تر می‌شویم - قدرت، وحدت و عزم تصاعدی وجود خواهد داشت، نقطه عطف را اینجا ببینید.

بدانید که این کار شماست…

اگر معجزه می خواهیم، ​​باید متعهد به انجام آن باشیم. ما باید ایمان را حفظ کنیم. ما نباید بترسیم. باید باور کنیم. ما باید امیدوار باشیم... و باید بیدار شویم و همانطور که در ویدیوی بالا توضیح داده شده است شروع کنیم. کاهنان باستانی در آبهای سیل آسای رود اردن غزال می‌کردند و می‌دانستند که یا خدا آب را تقسیم می‌کند یا غرق می‌شوند. پدران بنیانگذار ما نام خود را تحت سندی امضا کردند که می توانست آنها را یا دشمن دولت یا مردانی بسازد که ملت جدیدی را به دنیا آوردند. هر یک از ما وظیفه داریم دیگری را بیدار کنیم، شجاع و شجاع باشیم، و امیدوار باشیم که در آستانه یک معجزه هستیم، زیرا نشان داده‌ایم که شایسته آن هستیم.

مدت کوتاهی پس از حمله ژاپن به پرل هاربر در 7 دسامبر 1941، چرچیل به همراه رؤسای ستاد خود به واشنگتن سفر کرد تا با رئیس جمهور روزولت و رهبران نظامی آمریکا ملاقات کند و برنامه های خود را برای شکست دشمن مشترک هماهنگ کند. در شب کریسمس، چرچیل از کاخ سفید برای جهانیان برنامه پخش می کند در بیستمین نظارت سالانه نورپردازی درخت کریسمس جامعه.

«من این سالگرد و جشنواره را دور از کشورم، دور از خانواده ام می گذرانم، اما نمی توانم با قاطعیت بگویم که احساس می کنم دور از وطن هستم. چه پیوندهای خونی مادرم باشد، چه دوستی هایی که در طول سالیان متمادی زندگی فعال در اینجا ایجاد کرده ام، یا حس فرماندهی رفاقت در آرمان مشترک ملت های بزرگی که به یک زبان صحبت می کنند، در مقابل یک محراب زانو زده اند، و من. همان آرمان ها را تا حد زیادی دنبال کنید، نمی توانم اینجا، در مرکز و در راس ایالات متحده، احساس ناآشنا بودن کنم. من احساس اتحاد و معاشرت برادرانه می کنم که علاوه بر خوش آمد گویی شما، مرا متقاعد می کند که حق دارم در کنار آتشگاه شما بنشینم و در شادی های کریسمس شما شریک باشم.

شب کریسمس عجیبی است. تقریباً تمام جهان درگیر مبارزه ای مرگبار است و با وحشتناک ترین سلاح هایی که علم می تواند به آن فکر کند، ملت ها خود را در برابر یکدیگر قرار می دهند. این کریسمس برای ما بد بود اگر مطمئن نبودیم که هیچ طمع زمین یا ثروت دیگران، هیچ جاه طلبی مبتذل، هیچ عطش دردناکی برای سود مادی به قیمت دیگران، ما را به میدان نبرده است. اینجا، در میان جنگ، خروشان و خروشان در همه زمین و دریاها، به قلب و خانه‌های ما نزدیک‌تر می‌شوند، اینجا، در میان این همه آشفتگی، امشب در هر خانه ویلایی و در هر قلب سخاوتمندی آرامش داریم. . از این رو می توانیم در این شب حداقل به نگرانی ها و خطراتی که بر ما چیره شده و کودکان را در دنیایی پر از طوفان غروب شادی بسازند، پشت کنیم. بنابراین، تنها در یک شب، هر خانه در دنیای انگلیسی زبان باید جزیره ای روشن از شادی و آرامش باشد.

بگذارید بچه ها شب خود را با شادی و خندیدن بگذرانند. اجازه دهید هدایای بابانوئل بازی آنها را شاد کند. اجازه دهید ما بزرگترها قبل از بازگشت به وظایف سخت و سالهای بزرگ پیش رو، به طور کامل در لذت های بی پایان آنها شرکت کنیم تا تصمیم بگیریم که با ایثار و جسارت خود، ارثی از همین کودکان ربوده یا حق زندگی در آنها سلب نشود. دنیایی آزاد و با عزت

پس به لطف خداوند کریسمس بر همه شما مبارک باد.»

امروز مسیح را جشن بگیرید و شگفتی و شادی بی گناهی را در مراقبت ما شریک کنید.

فردا قیام می کنیم تا با دشمن مشترک بجنگیم و معجزه خود را به نام مسیح انجام دهیم.

ما متحد خواهیم شد، حکومت هایمان را قانوناً ترمیم خواهیم کرد، برادران و خواهران خود را بیدار خواهیم کرد، امید خواهیم داشت و هرگز خود را با استبداد تطبیق نمی دهیم.

خداوند همه ما را بیامرزد و رحمت کند.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب