بیشترین کجا افزایش یافته است؟

[ad_1] مالیات بر املاک ، مالیاتی که یک مالک بر املاک خود پرداخت می کند ، طبق آمار سازمان ملی مالک خانه اتحادی

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

مالیات بر املاک ، مالیاتی که یک مالک بر املاک خود پرداخت می کند ، طبق آمار سازمان ملی مالک خانه اتحادیه ملل متحد (UNIP) بین سالهای 2009-2019 در فرانسه 31.42٪ افزایش یافته است.

این ارقام نشان می دهد که در یک دهه گذشته 2.5 برابر سریعتر از تورم و اجاره بها افزایش یافته است ، به دو دلیل: ارزش اجاره و نرخ مالیات ، همانطور که مقامات محلی رأی داده اند ، هر دو افزایش یافته اند.

چه عواملی باعث این افزایش ها شده است؟ و کجا بیشترین مالیات افزایش یافته است؟ ما توضیح می دهیم

ارزش اجاره 14.22٪ افزایش یافته است

ارزش اجاره بها اجاره بالقوه سالانه ای است که می توانید بابت 50٪ هزینه های مدیریتی مانند بیمه و تعمیرات ، از کسر برای زندگی در خانه ای متعلق به خود بگیرید. این به عنوان پایه برای محاسبه استفاده می شود مالیات بر دارایی.

ارزش اجاره توسط مقامات مالیاتی از طریق داده هایی که به طور مرتب به روز می شوند ، مانند ارزش بازار ، کارهای بازسازی خانه یا بهبود در منطقه اطراف یک ملک تعیین می شود.

تجدید نظر کلی بعدی در مورد ارزش اجاره در فرانسه در سال 2026 اتفاق می افتد. با این حال ، مجموعه های محلی می توانند قبل از آن با به روزرسانی اطلاعات مربوط به ساختمانها ، از مقامات بخواهند پایگاه مالیاتی را تنظیم کنند. به عنوان مثال ، ممکن است در دهه 1970 ساختمانی طبقه بندی شده باشد که بدون گرمایش است ، اما از آن زمان تاکنون تغییر وضعیت داده و نیاز به به روزرسانی وضعیت مالیات آن دارد.

و همچنین تجدیدنظرهای کلی بر اساس اطلاعات جدید ، مقادیر هر ساله بدون توجه به اینکه آیا در ساختمان سازی انجام شده است یا نه ، افزایش می یابد.

این به دلیل یک رتبه بندی ثابت است که با قیمت های مصرفی مطابقت دارد و در سراسر کشور اعمال می شود ، صرف نظر از درآمد صاحب خانه یا محل استقرار یک ملک.

در سال 2020 این رتبه 1.2٪ بود که به خودی خود بزرگ به نظر نمی رسد ، اما با گذشت زمان می تواند اثر تجمعی داشته باشد. به عنوان مثال ، بین سالهای 2009 و 2019 ، این رتبه بندی به معنای افزایش 14.22 درصدی ارزش اجاره است.

نرخ مالیات توسط دولت محلی رای داده شده است

بخش ها و کمون ها نیز حق اصلاح دارند مالیات بر دارایی نرخ ها به صورت سالانه ، بر اساس نرخ مالیات محلی.

مالیات در بخش های نزدیک پاریس ، Val-d'Oise (117.6٪ افزایش) و Yvelines (113.2٪ افزایش) بین سال های 2009 و 2019 بیش از دو برابر شده است.

در بخش Aisne ، Hauts-de-France ، در همان مدت 68.6 period افزایش یافته است.

این همیشه اتفاق نمی افتد. بین سالهای 2014 و 2019 ، 46 بخش نرخ مالیات خود را تمدید کردند. و در سال 2020 ، اکثر کمون ها تصمیم گرفته اند که تغییری ایجاد نکنند.

موارد استثنا شامل ایستر ، پرووانس-آلپ-ساحل آزور ، با افزایش 11 درصدی عمومی و بلفورت ، بورگن- فرانش-كومته ، با افزایش اداری و مشارکتی 5.7 درصدی است.

taxe foncière بیشتر از کجا افزایش یافته است؟

UNIP با در نظر گرفتن ارزش اجاره و مالیات های محلی ، لیستی از 50 شهر فرانسه را منتشر کرده است که این مالیات بیشترین افزایش را داشته است.

در راس این لیست قرار دارد: Argenteuil ، با افزایش 45.11٪ ، سنت دنیس با 43.13٪ (هر دو حومه پاریس) و نانت با 38.48٪.

تجزیه دقیق تر اعداد در هر شهر موجود است اینجا ، از منبع خبر لو فیگارو.

در حالی که ممکن است به نظر می رسد مانند افزایش است مالیات بر دارایی UNIP خاطرنشان می کند که نرخ مالیات نسبت به سال گذشته اندکی کاهش یافته است. متوسط ​​افزایش 31.4٪ 2009-2019 نسبت به افزایش تجمعی 34.7٪ 2018 کمی پایین تر است.

یک نماینده از UNIP گفت: "به نظر می رسد که افزایش در مالیات بر دارایی شروع به کند شدن می کند. حتی اگر افزایش یابد [in the tax] هنوز سه برابر بیشتر از تورم یا قیمت اجاره است. "

داستان های مرتبط

مالیات مربوط به کار ساختمان در فرانسه چیست؟

آیا کار در خانه بر رژیم مالیاتی فرانسه تأثیر می گذارد؟

کاهش مالیات foncière برای صاحبان خانه های دوم در فرانسه؟


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن