بررسی قیمت برج های پهنه c چیتگر در سایت ساعت ۲۴

قیمت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر کسی قبل از خرید هر چیزی باید درباره آن بداند. همان گونه که می دانید خیلی

توسط ABTINNEWS در 17 دی 1400

قیمت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر کسی قبل از خرید هر چیزی باید درباره آن بداند. همان گونه که می دانید خیلی از مواقع همین مسئله باعث صرف نظر فرد از خرید یک محصول و یا ملک می شود. حال ما امروز قرار است که درباره قیمت  این برج ها با یک دیگر صحبت کنیم و بعد از آن عوامل تاثیر گذار در قیمت برج های پهنه سی را مرور کنیم. این برج ها در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران هستند و همین امر نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت است. لازم به ذکر است که این پروژه شامل ۸ برج می شود که این برج ها با نظارت چندین تعاونی مسکن از ارتش ساخته می شوند.

  • تعاونی مسکن نیروی دریایی
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی
  • تعاونی مسکن نیروی هوایی
  • تعاونی مسکن پدافند

هر کدام از واحد های این برج ها متراژ ها و نقشه های گوناگونی دارد . این واحد ها به گونه ای هستند که ممکن است که برخی از آن ها یک خوابه و یا حتی سه خوابه باشند. متراژ واحد ، طبقه و جهت آن نیز در مشخص کردن قیمت تاثیر گذار است.

با خرید این واحد ها منظره ی فوق العاده ای خواهید داشت

 

اگر می خواهید به دسترسی عالی برج های پهنه c بپردازیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.شایان به ذکر است زمانی که از واحد های طبقه ی بالا خریداری می کنید ویوی بی نظیر دریاچه و کوه را خواهید داشت و همین امر موجب تفاوت قیمت نسبت به طبقه های پایین تر است. مطمئن باشید قیمتی که بابت خرید خانه در این پروژه می پردازید کاملا منصفانه است زیرا این پروژه علاوه بر منطقه ی عالی و امکانات بی نظیری که دارد درب ضد سرقت،  پنجره دوجداره، پارکینگ و انباری مخصوص هر واحد و نگهبانی نیز دارد . سیستم های فوق العاده ی سرمایشی و گرمایشی و امنیتی اعلام حریق و دوربین مدار بسته نیز از دیگر امکانات این برج ها است. استخر، سونا، محلی برای استقرار هلی کوپتر و کارواش از دیگر ویژگی های است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند و قطعا نیز در تعیین قیمت موثر است. شما می توانید از طریق سایت بیشتر در رابطه با این پروژه اطلاعات کسب کنید و با مشاور های ما مشورت کنید و اصلا نگران نباشید ما به صورت بیست و چهار ساعته با شما همراه خواهیم بود و به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهیم داد پس همین اقدام کنید تا در اسرع وقت صاحب یکی از این واحد های فوق لاکچری شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن