بازنشانی عالی کووید؟

[ad_1] رئیس جمهور جو بایدن خواستار باز ماندن مدارس شده است، اما کمبود گسترده آزمایشات برای کووید وجود دار

توسط ABTINNEWS در 22 دی 1400
[ad_1]

رئیس جمهور جو بایدن خواستار باز ماندن مدارس شده است، اما کمبود گسترده آزمایشات برای کووید وجود دارد. بایدن همچنان کووید را «همه‌گیری واکسینه نشده» می‌نامد، اما این فقط آمریکایی‌های تقویت‌شده در خانه را با نوع اومیکرون اشتباه می‌گیرد. اینها اظهارات بسیار جالبی است که از رسانه های جریان اصلی چپ مانند NBC می آید. اما هنوز حرفی برای گفتن دارند.

استراتژی کاخ سفید برای همگامی با کووید به طور فزاینده ای با واقعیت های همه گیر خشمگین روبرو می شود که مدارس و مشاغل را مجبور به تعطیلی می کند. ترس از شوک های بیشتر در زنجیره تامین در حال افزایش است. آخرین گزارش کمپین ترس NBC را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

نیمی از سیاستمداران سابق سلامت، از جمله برخی از اعضای تیم انتقالی بایدن، به NBC News گفتند که دولت بایدن به فوراً استراتژی خود را برای کووید بازنشانی کند یا کاخ سفید می تواند آنها به سرعت اعتماد به نفس خود را از دست می دهند با عموم

آیا کل داستان کووید فقط به دلیل نسخه ضعیف Omincron Covid، مشکلات کارکنان و زنجیره تامین شروع به آشکار شدن کرده است؟ یا چیز دیگری وجود دارد؟ این باعث تعجب می شود. بقیه این مقاله نظر و حدس و گمان محض است، اما باید به آینده نگاه کرد تا جایی که به عنوان جامعه می رویم بهتر باشیم.

داستان های کووید به ثمر می رسند؟

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مرگ اخیر بتی وایت ممکن است با تقویت کننده واکسن کووید مرتبط باشد. USA TODAY این شایعات "به اصطلاح" را رد کرده است. آنها می گویند: "نه، بتی وایت روز قبل از مرگش تقویت کننده COVID-19 دریافت نکرد." USA TODAY قبلاً اتهامات مشابهی را در مورد مرگ هنرمند هیپ هاپ DMX، اسطوره بیسبال هنک آرون و بوکسور تالار مشاهیر ماروین هاگلر رد کرده بود. با این حال، زمانی که آنها این داستان‌های بی‌حرمتی را می‌خوانند، به سادگی می‌گویند که ثابت نشده است - بنابراین مشخص نیست. هیچ کس واقعاً پرونده پزشکی منتشر شده آنلاین را ندیده است.

گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه داستان‌های ردکننده بیشتری درباره مرگ اخیر باب ساگت وجود خواهد داشت، اگرچه می‌دانیم که او درست قبل از مرگش به خود می‌بالید که واکسن تقویت‌کننده علیه کووید را مصرف کرده است. سپس مرگ اخیر دیوید ساسولی، رئیس پارلمان اروپا را بر اثر اختلال در عملکرد سیستم ایمنی خود داریم. USA TODAY همچنین مشغول افشای این مقاله اخیر «ایست قلبی 433 ورزشکار، مشکلات جدی، 256 کشته پس از تزریق کووید» خواهد بود.

اما چرا باید به ثروتمندان و معروف ها بسنده کرد؟ گزارش های دیگری نیز وجود دارد که در مورد ما مردم عادی چیزهای مشابهی می گوید. در این گزارش ببینید کجا هستند مطالبه که VAERS داده های منتشر شده توسط مراکز کنترل بیماری (CDC) و پیشگیری شامل 965843 گزارش عوارض جانبی از همه گروه های سنی به دنبال واکسن کووید است. از جمله 20244 مرگ و 155506 جراحت جدی بین 14 دسامبر 2020 و 10 دسامبر 2021. آیا همه این مرگ ها نیز باید رد شوند؟ در اینجا برای مرجع دسترسی آسان به VAERS Totals وجود دارد.

اما می‌دانم که چند مورد مرگ ناشی از واکسن کووید، در مقایسه با میلیون‌ها نفری که صرفه‌جویی می‌شد، هزینه کمی است. خوب است که دولت های ما تصمیمات پزشکی ما را برای ما گرفته اند. سپس بایدن به دنبال بچه ها رفت - زیر را ببینید.

دولت قبلی داستان های بایدن کووید فاش شد. بایدن می گوید افراد واکسینه شده نمی توانند کووید-19 را منتشر کنند. CDC این را نمی گوید - اینجا را ببینید. حتی SNOPES گفت که بایدن در ژوئیه 2021 در تالار شهر CNN به دروغ گفت که "اگر این واکسن‌ها را داشته باشید به کووید مبتلا نخواهید شد" و "اگر واکسینه شده باشید، در بیمارستان بستری نخواهید شد، شما در بیمارستان نخواهید بود." بخش مراقبت های ویژه و شما نخواهید مرد.

اما این فقط NBC نیست که در مورد بازنشانی عالی Covid صحبت می کند. یک پخش اخیر CNN گفت CDC با یک بحران واقعی اعتماد مواجه است. آنها می توانند با تغییر فرآیندها به بازیابی اعتماد کمک کنند. در مورد نحوه تصمیم گیری شفاف باشید - آنچه توسط علم در مقابل عمل هدایت می شود. همچنین، با پیش نویس دستورالعمل ها شروع کنید و اجازه ورود سهامداران را بدهید. خیلی دیر نشده. اما بازنشانی لازم است. این را در ویدیوی زیر ببینید.

در کنار رسانه های گروهی، برخی از کارشناسان بهداشت دولتی نیز شروع به کار می کنند "MEA culpa". رئیس سابق گروه کاری واکسن بریتانیا، دکتر کلایو دیکس او می گوید واکسیناسیون دسته جمعی باید پایان یابد. همچنین کمیته مشورتی دولت بریتانیا در مورد واکسیناسیون توصیه شده در مقابل دادن چهارمین دوز واکسن به خانه های سالمندان و افراد بالای 80 سال. آیا آنها بیشتر از آنچه به ما نمی گویند می دانند؟

اگرچه رسانه های اجتماعی عملاً هرگونه بحث در مورد مخالفت با کووید را ممنوع کرده اند، یک رسانه اجتماعی جایگزین پررونق وجود دارد که داستان بسیار متفاوتی را منتشر می کند - رجوع کنید به. اینجا برای شروع. علیرغم همه این ادعاها مبنی بر رد کردن کووید و صحبت در مورد بازنشانی کووید، "همه گیری" از ترس موج می زند. گفتگوهای بیشتر در مورد دستورات و محدودیت های ایالات متحده، با اروپا که عملاً با پاسپورت واکسن قفل شده است.

بنابراین، آیا داستان کووید فاش شده است؟ و چرا کل راه برگشت؟

آیا یک تنظیم مجدد عالی برای کووید وجود دارد؟

قبل از اینکه خیلی در مورد سقوط داستان انبوه کووید هیجان زده شوید، ماشین داستان سرایی کووید بسیار قدرتمند است - از اینجا زشت می شود. بیایید کمی فرض کنیم. اگر داستان کنونی کووید اشتباه باشد و تمام توطئه‌ها درست‌تر از اشتباه باشند، چه می‌شود؟ واکسینه نشده‌ها باهوش‌ها بودند و واکسینه‌شده‌ها گوسفندانی بودند که اکنون چنان شرم‌زده و عصبانی هستند که توسط دولت‌ها و رهبران نخبه گمراه شده‌اند. ماشین داستان سرایی کووید چه کاری می تواند انجام دهد؟

بر کسی پوشیده نیست که رهبران جهان به داستان اصلی کووید چسبیده اند. اگر آنها به اشتباه سیاسی خود اعتراف کنند، این بهای سنگینی خواهد بود - حتی برخی مسئولیت های قانونی برای آنچه که بسیاری آن را جراحات و مرگ های غیرقانونی ناشی از سیاست دولت می نامند. جو بایدن و دموکرات ها در نظرسنجی هایی که در سال 2020 ماموریت های موقت را هدف قرار می دهند، به شدت ضعیف می شوند. دیگر رهبران جهان نیز وضعیت سیاسی مشابهی دارند. آنها به چیزی یا کسی نیاز دارند تا تقصیر را به گردن بیندازند.

این "همه گیری" کووید در وهله اول چگونه شروع شد؟ ما می دانیم که پاتوژن در آزمایشگاه بیولوژیکی حزب کمونیست چین در ووهان چین ایجاد شده است. چه کسی این بودجه را تامین کرد و اجازه داد این بودجه ادامه یابد و پاسخ "کارشناس" اولیه و مداوم "همه گیری" را رهبری کند؟ چه کسی با توسعه این همه "واکسن های مرگبار" به نام "میزان تحریف" واکنش سریع را برای کاهش همه گیری ایجاد کرد؟ سنت فائوچی ممکن است توسط کسانی که در ابتدا او را در ایستگاه اتوبوس سوار کرده اند به زیر اتوبوس بیندازند. اما قربانی آشکار و مرد بوگی کسی نیست جز دونالد جی. ترامپ و شورشیان نژادپرست MAGA که از او حمایت می کنند. می دانم که این مزخرف است، اما ماشین داستان سرایی کووید بسیار باهوش و قدرتمند است و می تواند گوسفندان را وادار کند همه چیز را باور کنند. علاوه بر این، می توان به نیویورک تایمز برای ساختن برخی از ایمیل ها و منابع ناشناس برای دادن اکسیژن به این ایده اعتماد کرد.

این حرکت را برد-برد در نظر بگیرید. اول، به عنوان یک CYA عظیم برای همه دستورات فاشیستی معتبر و دروغ‌های آشکار که از گسترش، بیماری و مرگ جلوگیری نکرد - بلکه آن را بدتر کرد. این در واقع با دوقطبی کردن آمریکایی‌ها در برابر سایر آمریکایی‌ها، منزوی کردن ما از خانواده‌ها و عزیزان، اقتصاد ما را نابود کرده و منجر به افزایش پیامدهای منفی سلامت روانی و جسمی نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان شده است. و سپس به عنوان یک تاکتیک سیاسی برای رد صلاحیت ترامپ و همه نامزدهای پایین دستی از قدرت در سال های 2022 و 2024.

گمانه زنی های دیگری نیز وجود دارد. شاید ظالمان پزشکی دولتی تسلیم شوند - هوم، بعید است. یا شاید نسخه جدیدی از کووید برای دولت ها برای حرکت به سطوح حتی شدیدتر. نکته این است که باتلاق بی سر و صدا از بین نخواهد رفت - یک داستان در حال تکامل از چگونگی توسعه این داستان عالی درباره Covid Reset.

سریع، از شان هانیتی بخواهید که پیامی به ترامپ بفرستد و قبل از اینکه در سوراخ خرگوش بیفتد، درباره تنظیمات به او هشدار دهد.

لانه خرگوش

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن