انواع کسب درآمد از اینترنت

15 فروشنده آمازون شویدتجارت آمازون طی چند سال گذشته منفجر شده است و کسب درآمد با استفاده از این سیستم عامل آسا

توسط ABTINNEWS در 10 آبان 1399

15 فروشنده آمازون شوید

تجارت آمازون طی چند سال گذشته منفجر شده است و کسب درآمد با استفاده از این سیستم عامل آسان تر از همیشه است.


به عنوان مثال ، آنچه به عنوان آربیتراژ آمازون شناخته می شود شامل خرید محصولات محلی با تخفیف از فروشگاه و فروش مجدد آنها برای سود در آمازون است. به عنوان مثال ، با خرید موارد با تخفیف 75 درصد یا بیشتر ، سپس صورتحساب را با قیمت عادی یا تخفیف کمتری در سیستم عامل دریافت کنید.


با این حال ، این روش زمان زیادی را صرف یافتن آخرین معاملات اطراف خود می کند ، که می تواند بسیار زمانبر باشد.


16 جعبه خود را ایجاد و به بازار عرضه کنید

مطمئناً قبلاً در مورد آن شنیده اید: Birchbox ، Gambettes Box ، My Little Box ...


در حال حاضر ، این بازار جعبه اشتراک ماهانه به ویژه فعال است و ایده های جدید دائماً در حال ظهور هستند. اگر علاقه مند به منطقه خاصی هستید (زیبایی ، غذا ، ورزش ، شراب و غیره) ، کسب درآمد از اینترنت در منزل  اکنون زمان شروع است!


من خودم چند ماه پیش این پروژه را تصور کردم (که هنوز هم در ذهن دارم ، اما در حال حاضر مکث کردم تا خودم را وقف مانیلو کنم) ، و وبلاگ سایت Cratejoy را که بسیار زیاد است توصیه می کنم محتوا برای درک این مدل اقتصادی و ایجاد جعبه خود را.


17 بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته اصولی است که به موجب آن سایت فروش محصولات یا خدمات به شرکای خود پیشنهاد می دهد محصولات خود را در ازای دریافت پورسانت تبلیغ کنند.


به عنوان مثال ، اگر وبلاگی یا حضور فعال در شبکه های اجتماعی دارید ، می توانید به محصول شرکتی که با آن همکاری می کنید پیوند دهید. بسته به روش پرداخت ، سپس هر وقت کسی روی پیوند شما کلیک کرده و آن محصول / خدمات را خریداری می کند ، درآمد کسب می کنید.


این یک ایده کسب و کار آنلاین ساده و سرگرم کننده است که امکان درآمد منفعل یا تقریباً (به شرطی که قبلاً دید یا برنامه ای برای ساخت آن داشته باشید) را ارائه می دهد.


18 یک سرویس ترجمه ایجاد کنید

اگر دوزبانه هستید (یا بهتر از آن) ، می توانید از مهارت های زبان خود برای ایجاد ترجمه آنلاین و / یا تجارت تفسیر خود استفاده کنید. تقاضا برای تقریباً هر زبان احتمالی قابل تصور وجود دارد ، اما ممکن است بعضی از زبانها سود بیشتری نسبت به زبانهای دیگر داشته باشند (مثلاً ژاپنی یا چینی).


19 خرید و فروش مجدد موارد در eBay

اگر تا به حال سریال Girlboss را تماشا کرده اید ، می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. بر اساس یک داستان واقعی ، این نسخه اصلی Netflix داستان چگونگی راه اندازی سوفیا آموروسو شرکت Nasty Gal را با فروش مجدد کالاهای جمع آوری شده در eBay که در فروشگاه های ثروتمند سانفرانسیسکو پیدا کرد ، روایت می کند.


اما این سناریو فقط در سریال وجود ندارد. به لطف رشد تجارت آنلاین ، فرصتهای بیشتری برای خرید و فروش مجدد محصولات در اینترنت وجود دارد.


اگر احساس ارزش و تجارت خوبی دارید ، فروش چیزهایی در eBay یک ایده تجاری آنلاین است که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. همانند سایر موارد ، ابتدا باید جایگاه خود را پیدا کنید ، بدانید چه چیزی را باید بفروشید و با چه قیمتی - بلکه تجارت خود را ارتقا دهید.


20 مشاور برند

ماموریت استراتژیست برند این است که به مشاغل کمک کند تا بفهمند مشتریها چه می خواهند و برند را بر این اساس تبلیغ کنند. زیرا حتی با ویترین استثنایی که اینترنت ارائه می دهد ، هنوز هم تعداد زیادی از مدیران مشاغل کوچک وجود دارند که تصوری از نحوه فروش خود ندارند.


مطمئناً برای موفقیت در برندسازی به برخی از تخصص های تبلیغات یا بازاریابی و همچنین دانش مدیریت پروژه نیاز خواهید داشت.


من ایده تجاری خود را دارم ... بعدی چه می شود؟

به همه کسانی که مایل به شروع یک فعالیت آنلاین هستند ، اکیداً توصیه می کنم کتاب کریس گیلبو را بخوانید: 100 یورو برای شروع کار.


این پر از داستان های عینی و ابزارهای کاربردی برای ایجاد یک کسب و کار با حداقل سرمایه گذاری اولیه ، و تبدیل آن به یک تجارت واقعی موفق است!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن