انتظار می رود فرانسه قفل ملی چهار هفته ای را اعمال کند | اخبار جهان

[ad_1] طبق رسانه های فرانسه ، امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، برای متوقف کردن گسترش Covid-19 ، قفل ملی ج

توسط ABTINNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

طبق رسانه های فرانسه ، امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، برای متوقف کردن گسترش Covid-19 ، قفل ملی جدید چهار هفته ای را وضع می کند.

این اعلامیه به دنبال موارد رکورددار موارد جدید در فرانسه که بیمارستانها را تحت فشار قرار داده اند و افزایش حیرت انگیز مرگ ویروس کرونا.

ماکرون قرار است عصر چهارشنبه پس از برگزاری دومین نشست اضطراری با وزرای دولت ، یک سخنرانی تلویزیونی انجام دهد. نخست وزیر ، ژان کاستکس ، همچنین با رهبران اتحادیه و احزاب مخالف دیدار کرد تا نیاز به اقدامات سختگیرانه را توجیه کند.

مناطق وسیعی از فرانسه ، از جمله پاریس ، تحت مقررات منع رفت و آمد شبانه قرار گرفته است ، اما مقامات می گویند این برای جلوگیری از ویروس کافی نبوده است.

مرگ های روزانه فرانسه

گمانه زنی ها حاکی از آن بود که دولت منع رفت و آمد زودهنگام یا قفل جزئی را در مناطقی که بیشترین آسیب به Covid-19 خورده است ، ایجاد کند. با این حال ، عصر سه شنبه به طور گسترده ای گزارش شد که ماکرون یک ملی پوش چهار هفته ای را اعلام خواهد کرد حبس مشابه قفل دو ماهه اعمال شده در مارس و آوریل.

جزئیات مورد حدس و گمان بود اما پیشنهاد شد که همه بارها و رستوران های کشور تعطیل شوند. مشخص نبود که آیا به همه مغازه ها اجازه داده می شود که باز بمانند یا فقط کسانی که کالاهای اساسی می فروشند ، مانند قفل بهار.

BFMTV گزارش داد كه منابع رسمی تأیید كرده اند كه مدارس و برخی سرویس های عمومی باز خواهند ماند ، اما گزارش های دیگر حاكی از بسته شدن مدارس متوسطه و دبیرستان است.

موارد روزانه فرانسه

هدف از محدودیت های جدید جلوگیری از افزایش چشمگیر عفونت های ویروس کرونا در فرانسه طی هفته گذشته است. ارقام روز سه شنبه از Sant Publique France ، مرجع بهداشت عمومی ، 33،417 مورد جدید Covid-19 را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است ، که در مقایسه با سابقه 52،010 گزارش شده در روز شنبه بود.

تعداد بیماران تحت مراقبت های ویژه با ویروس کرونا با 148 افزایش به 2 هزار و 918 نفر رسید و در 24 ساعت گذشته 288 مرگ اضافی به ویروس نسبت داده شد. در هفته گذشته 235 مورد مرگ در مراکز مراقبت و سالمندان فرانسه به وقوع پیوست.

روز دوشنبه ، ژان فرانسوا دلفرائیسی ، رئیس کمیته علمی فرانسه که به دولت مشاوره می داد ، به رادیو RTL گفت که او معتقد است تعداد پرونده های جدید Covid-19 می تواند تا 100000 پرونده باشد و کمیته او از "وحشیگری" موج دوم

"ما در یک شرایط دشوار ، حتی بحرانی قرار داریم. ما موج دوم را پیش بینی کردیم اما از وحشیگری آنچه در طی 10 روز گذشته اتفاق افتاده است ، خود را متعجب می کنیم. موج دوم احتمالاً از موج اول بدتر خواهد بود. ”

وی افزود: "بسیاری از مردم هنوز متوجه نشده اند كه چه چیزی در انتظار ماست. این موج در حال حمله به اروپا است ... چندین هفته ، حتی یک یا دو ماه طول خواهد کشید. "


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن