افزایش هزینه انسولین: دموکرات ها اکنون شما را رنج می دهند، بنابراین بعداً از آنها تشکر خواهید کرد

[ad_1] بیایید با یک داستان شروع کنیم… ربکا کلی هرگز تصور نمی کرد که از خانه خود در مدیسون کانتی، کنتاکی ت

توسط ABTINNEWS در 12 دی 1400
[ad_1]

بیایید با یک داستان شروع کنیم…

ربکا کلی هرگز تصور نمی کرد که از خانه خود در مدیسون کانتی، کنتاکی تا کانادا رانندگی کند، او فقط به یک داروخانه می رود.

اما او انجام داد. دو برابر.

کلی در حالی که یک بطری انسولین را در دست گرفت، گفت: «این برای کسی که دیابت دارد، طلای زیادی است.

از سوی دیگر، برای کلی که دیابت نوع 1 دارد، این فقط دارو نیست.

او گفت: «این دقیقاً مانند اکسیژن است. "تو اکسیژن نمی گیری، می میری. انسولین نمیگیری، میمیری. و این ترسناک است."

قیمت آن را ترسناک تر می کند. او گفت، قبل از عزیمت به کانادا، جایی که می توانست 30 دلار / ویال انسولین بخرد، کلی 1200 دلار برای عرضه 90 روزه انسولین یا 300 دلار / ویال پرداخت کرد.

دنی بنتلی، آر-راسل گفت: "ما در یک بحران با انسولین هستیم." ما همیشه نگران بحران مواد افیونی هستیم، ما نگران بحران کووید هستیم، اما در یک بحران دیابت نیز هستیم. و قابل پیشگیری تر از دیگران است."

طبق داده‌های موسسه غیرانتفاعی هزینه‌های بهداشتی غیرانتفاعی، میانگین قیمت انسولین در کنتاکی از سال 2012 تا 2016 بیش از دو برابر شده است. از زمان روی کار آمدن بایدن، قیمت برای تحویل 90 روزه به 1500 # افزایش یافته است. GoodRx می گوید، در سراسر کشور، میانگین قیمت یک ویال انسولین از 96 دلار تا 390 دلار متغیر است.

مروری کوتاه بر دامنه مسئله:

شیوع دیابت (تشخیص داده شده و تشخیص داده نشده) در آمریکایی ها
(به روش های دقیق مراجعه کنید)

در میان جمعیت ایالات متحده به طور کلی، برآوردهای تقریبی برای سال 2018 عبارت بودند از:

  • 34.2 میلیون نفر در تمام سنین - یا 10.5٪ از جمعیت ایالات متحده - دیابت داشتند.
  • 34.1 میلیون بزرگسال 18 ساله یا بالاتر - یا 13.0٪ از کل بزرگسالان در ایالات متحده - دیابت داشتند (جدول 1a؛ جدول 1b).
  • 7.3 میلیون بزرگسال 18 ساله یا بالاتر که معیارهای آزمایشگاهی دیابت را داشتند، دیابت را نمی دانستند یا گزارش ندادند (دیابت تشخیص داده نشده، جدول 1b). این عدد نشان دهنده 2.8٪ از کل بزرگسالان در ایالات متحده (جدول 1a) و 21.4٪ از کل بزرگسالان مبتلا به دیابت در ایالات متحده است.
  • درصد بزرگسالان مبتلا به دیابت با افزایش سن افزایش می‌یابد و در میان افراد بالای 65 سال به 26.8 درصد می‌رسد (جدول 1a).
  • نزدیک به 1.6 میلیون آمریکایی دیابت نوع 1 دارند، از جمله حدود 187000 کودک و نوجوان.
  • از 34 میلیون آمریکایی مبتلا به دیابت، حدود 31 درصد برای مدیریت این بیماری انسولین مصرف می کنند.

هزینه ها:

  • کل هزینه تخمینی مستقیم و غیرمستقیم دیابت تشخیص داده شده در ایالات متحده در سال 2017، 327 میلیارد دلار بود.
  • کل هزینه تخمینی مستقیم دیابت تشخیص داده شده از 188 میلیارد دلار در سال 2012 به 237 میلیارد دلار در سال 2017 (2017 دلار) افزایش یافت. کل هزینه های غیرمستقیم از 73 میلیارد دلار به 90 میلیارد دلار در مدت مشابه (دلار 2017) افزایش یافته است.

قیمت انسولین در دهه آخر برنامه پرش

بر اساس یک مطالعه جدید توسط شرکت RAND، قیمت انسولین در ایالات متحده بیش از هشت برابر بیشتر از مجموع 32 کشور پردرآمد است.

اینفوگرافیک: قیمت انسولین در ایالات متحده خارج از نمودار است  آمارشناس

شکی نیست که قیمت انسولین بیش از یک دهه قبل از سال 2016 و به ویژه پس از معرفی ACA افزایش یافت. سوال این است - آیا هزینه های انسولین باید در سال 2021 بالا بماند؟

پرزیدنت ترامپ مقابله با وعده های شکست خورده ACA و سیستم مراقبت های بهداشتی و کاهش هزینه داروهای تجویزی را یک وعده کلیدی مبارزات انتخاباتی خود قرار داده است. پس از استفاده از اقدامات نظارتی HHS و امضای قانون برای بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی با کیفیت و همچنین بهبود استاندارد مراقبت، دولت او بر دسترسی بیشتر به آنها تمرکز کرده است. در مورد آن بیشتر بخوانید اینجا، اینجا، و اینجا.

پرزیدنت ترامپ چهار فرمان اجرایی گسترده (ژوئیه 2020) را امضا کرد که با هم طراحی شده اند تا هزینه داروهای تجویزی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و در عین حال دسترسی به داروهای نجات دهنده زندگی مانند انسولین را افزایش دهند، برای جزئیات بیشتر در اینجا بخوانید.

رئیس‌جمهوری که در باغ رز این خبر را اعلام کرد، اینجاست:

خلاصه:

  • سفارش اول مراکز بهداشتی واجد شرایط فدرال را راهنمایی می‌کند تا تخفیف‌های هنگفتی را بر روی انسولین و اپی نفرین از شرکت‌های داروسازی به آمریکایی‌های کم‌درآمد ارائه کنند.
  • دستور دوم واردات ایمن و قانونی داروهای تجویزی از کانادا و سایر کشورهایی که هزینه داروهای مشابه کمتر است، امکان پذیر خواهد بود.
  • مرتبه سوم تبانی بین تولیدکنندگان دارو و واسطه‌های "مدیر سود" داروخانه را ممنوع می‌کند و تضمین می‌کند که بیماران مستقیماً از تخفیف‌های موجود در پیشخوان داروخانه بهره‌مند می‌شوند.
  • مرتبه چهارم تضمین می کند که ایالات متحده کمترین قیمت موجود را در میان کشورهای توسعه یافته اقتصادی برای داروهای Medicare Part B پرداخت می کند. ایالات متحده اغلب 80 درصد بیشتر از سایر کشورهای توسعه یافته برای این داروها می پردازد.

لویستون تریبوت: «در حالی که سیاستمداران دیگر درباره قیمت بالای انسولین ناله می‌کنند - و هیچ کاری در مورد آن انجام نمی‌دهند - ترامپ با یک حرکت قلم تغییر مسیر داده است. سال گذشته، او فرمان اجرایی صادر کرد که هزینه انسولین را به 35 دلار در ماه برای حدود یک سوم دریافت‌کنندگان مدیکر محدود می‌کرد - چشم‌انداز قابل اعتمادی را برای میلیون‌ها آمریکایی مبتلا به دیابت فراهم می‌کرد. افرادی که در صف دریافت مزایا هستند، دیگر مجبور نیستند بین پرداخت هزینه برای داروی نجات دهنده و خرید خواربار یکی را انتخاب کنند.

بر اساس گزارش انجمن دیابت آمریکا، ژوئیه گذشته دولت ترامپ چندین دستور اجرایی برای داروهای تجویزی صادر کرد که یکی از آنها مراکز بهداشتی فدرال را ملزم به ارائه تخفیف برای انسولین به بیماران خود کرد.

و چه اتفاقی افتاد؟

رئیس جمهور جو بایدن، این چه چیزی است.

به محض روی کار آمدن بایدن، تقریباً هر اقدامی را که رئیس جمهور ترامپ انجام داده بود و به طور مستقیم توسط کنگره تصویب نشده بود، لغو یا به تعویق انداخت. به دلایل مختلف، دولت بایدن کمیسیون اروپای ترامپ را در مورد انسولین و سایر مشکلات دارویی مسدود کرد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه رسانه های جریان اصلی در آن زمان از انجماد خبر دادند.

«این توقف بخشی از تلاش بزرگ دولت بایدن است که این هفته اعلام شد و سیاست‌های بهداشتی دولت ترامپ را از نزدیک بررسی خواهد کرد. اگر سیاست‌های دولت قبلی نگرانی‌هایی را در مورد "واقعیت، قانون یا سیاست" ایجاد کند، HHS بایدن آنها را به تأخیر انداخته و در مورد سایر اقدامات با دفتر مدیریت و بودجه مشورت خواهد کرد.

.

رسانه های دموکرات به صراحت اعلام کرده اند که این فریز تنها برای 60 روز است و به هیچ وجه قیمت انسولین را افزایش نخواهد داد. اکثر مردم قبلاً آموزش را می‌دانند - قیمت‌ها سر به فلک کشیده و تقریباً یک سال بعد 60 روز گذشته است.

در یک چرخش، یک کودک خردسال که توجه داشته است می‌توانست پیش‌بینی کند که بایدن و دموکرات‌ها به شرکت بیگ فارما اجازه داده‌اند تا بر پشت بیماران وابسته به انسولین سود جمع کند، زیرا آنها با نسخه خودشان از آنچه ترامپ قبلاً انجام داده‌اند دستکاری می‌کنند. می دانید که لایحه بهبودی بهتر که در نوامبر / دسامبر 2021 به تصویب رسید، دارای مقرراتی است که انسولین را به 35 دلار در ماه محدود می کند، اما هزینه بسیار بالاتری برای مالیات دهندگان به طور کلی و بسیاری نتایج بد دیگر، از جمله در قانون، دارد.

این جمله هیجان انگیز درباره انسولین تنها یک مشکل دارد: این درست نیست. کاهش قیمت انسولین در واقع یک دستاورد لرزه‌گیر خواهد بود که بیماران دیابتی سال‌ها با سازماندهی مردم عادی و طرح‌های غیرانتفاعی مانند کمپین #insulin4all T1 International برای آن مبارزه کرده‌اند. متأسفانه آنچه در قانون در نظر گرفته شده است اصلاً محدودیت قیمت نیست، بلکه سقف مشارکت بیمه است. تفاوت قابل توجه فریبنده بین این دو گویای همه چیز در مورد این است که چگونه ما با یک بحران مرگبار در قیمت انسولین مواجه شدیم و چه چیزی برای متوقف کردن آن لازم است.

علاوه بر این، بسیاری از مقررات BBB در مورد هزینه های دارو چندین سال است که اجرا می شود و آنها را در دستور کار Big Pharma قرار می دهد.

NBC:

اما حتی اگر بایدن و همتایان دموکرات‌اش در آخرین فشار خود برای تصویب قانون موفق شوند، با مشکلات سیاسی بزرگی روبرو خواهند شد: تا زمانی که درد افزایش هزینه‌ها واقعی و در دسترس باشد، سود حاصل از نسخه‌های آنها برای داروهای تجویزی فوراً نشان داده نمی‌شود. . دموکرات ها باید در انتخابات میان دوره ای سال آینده به پس انداز وعده داده شده و نه واقعی اشاره کنند.

بزرگترین تغییر سیاست - سیستم مدیکر برای مذاکره در مورد قیمت داروهای تجویزی - تا سال 2025 شروع به ارائه هزینه های کمتر نخواهد کرد و فقط برای مجموعه ای منتخب از 10 دارو و همچنین محصولات انسولین. تعداد داروهای مورد مذاکره با گذشت زمان افزایش می یابد و در شش سال به 100 دارو می رسد و 20 دارو در سال افزایش می یابد.

دلایل واقعی وجود دارد که چرا انسولین و سایر داروها برای مردم آمریکا هزینه بالایی دارند. بایدن BBB و دموکرات ها قطعاً به این دلایل پیوند علی را تنظیم نکرده اند. اما چاک گراسلی، سناتور جمهوری خواه و دیگران دو سال را صرف تحقیق در مورد علت کرده اند و گزارش آنها ارزش خواندن دارد.

کمیته مالی سنای ایالات متحده گزارشی 90 صفحه ای درباره تحقیقات دو حزبی در مورد انسولین توسط گراسلی و سناتور ران وایدن (D-Ore.) منتشر کرده است که نشان می دهد اقدامات تجاری بین شرکت های دارویی و مدیران داروخانه ها (PBM) قیمت ها را بالا نگه می دارد. گزارش کامل آنها را می توانید اینجا بخوانید.

همانطور که می‌توانیم تصور کنیم، در حالی که بیماران وابسته به انسولین در تمام سال گذشته سر عموی خود فریاد می‌زدند، بازرسان برای منحرف کردن همه مسئولیت‌ها از تصمیم پرزیدنت بایدن برای متوقف کردن کاهش هزینه‌های ترامپ، اضافه کاری کار کردند. آنها هم به اشتباه و هم گمراه کننده به تجزیه و تحلیل کلمات پرداختند:

نتیجه: بایدن باعث افزایش هزینه ها نشد، بلکه فقط برنامه های ترامپ را متوقف کرد.

اگر بایدن هرگز دستور را لمس نمی کرد، قیمت کاهش می یافت - بنابراین بله، اقدامات او منجر به افزایش قیمت شد.

حقیقت بی‌رحمانه این است که بایدن و دموکرات‌ها تصمیم گرفته‌اند سیاستی را که استاندارد مراقبت و کیفیت زندگی بیماران وابسته به انسولین را بهبود می‌بخشد، کنار بگذارند تا بتوانند ادعای پیروزی کنند، نه سیاست‌های خوب و مؤثر ترامپ. نکات سیاسی تنها چیزی است که اهمیت دارد.

قیمت انسولین به 30 دلار محدود شده است، مذاکرات برای Medicare در معامله قیمت گذاری داروها در حساب اقتصادی "بهتر بسازید" گنجانده شده است.

دموکرات‌ها میراث سیاسی طولانی دارند که اکنون شما را رنج می‌دهند، بنابراین بعداً از آنها تشکر خواهید کرد.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب