از کجا بک لینک pbn بخریم؟ / 28 بهمن 1399 |

[ad_1] خرید بک لینک PBN امروزه ، بک لینک PBN در اوج است و می توان گفت تقریباً همه کسانی که با سئو آشنایی

توسط ABTINNEWS در 28 بهمن 1399
[ad_1]

خرید بک لینک PBN

امروزه ، بک لینک PBN در اوج است و می توان گفت تقریباً همه کسانی که با سئو آشنایی زیادی دارند ، می دانند که از بک لینک pbn برای تقویت وب سایت استفاده می شود.

افرادی که این نوع بک لینک ها را می فروشند معمولاً سایت های خود را آنقدر قوی می کنند که بتوانند تأثیر خوبی در لینک های خروجی داشته باشند. از کجا pbn backlinks می یابید سوالی است که بسیار مهم شده است زیرا اگر نتوانید یک مورد مناسب را انتخاب کنید ، به جای بهبود ، پیشرفت وب سایت خود را کاهش می دهید.

هنگام خرید بک لینک PBN به دنبال چه چیزی باشم؟

نگاه کنید ، اولین چیزی که باید بررسی کنید اقتدار وب سایت مربوطه است تا ببینید آیا بک لینک خوبی دارد و همچنین در کجا بک لینک دارد. به طور کلی دامنه هایی که بررسی می کنید یا دامنه هایی که دارای اعتبار بالایی هستند ، بزرگ و سایت شما هستند.

سایت های PBN کجا باید پیوند داشته باشند؟

با توجه به وب سایت های PBN ، بهتر است با توجه به آزمایشاتی که ما انجام داده ایم ، از دانشگاه پیوند بگیریم. معمولاً دامنه های دانشگاهی اعتبار زیادی قبل از گوگل دارند و در واقع این اعتبار به طور کامل به وب سایت PBN منتقل می شود و اگر به PBNs اعتبار برگشتی به خود منتقل شوید ، پس به وب سایت هایی که از دامنه های دانشگاهی پیوند دارند توجه کنید. هرچه پیوندهای بیشتری از حوزه های علمی دریافت کنید ، می تواند برای شما مفیدتر باشد

از کجا می توان بهترین بک لینک PBN را خریداری کرد؟

ما وب سایت هایی برای شما آماده کرده ایم که به بیش از 100 گزارش دانشگاه پیوند دارند ، یعنی وب سایتی که به شما لینک می دهد و از 100 دانشگاه پیوند دریافت کرده است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که پیوندهای پیوندی دنبال کننده هستند ، زیرا اگر دنبال کننده های جدید یا نظرات دیگری باشند ، هیچ استفاده ای ندارند و نمی توانند نیرو را به شما منتقل کنند. خوشبختانه سایت های ما لینک کاملی دارند و قدرت کافی دارند. که وب سایت شما به راحتی می تواند موقعیت بدن شما را در هر کلمه افزایش دهد ...

می توانید وارد پنل شوید و بک لینک PBN بخرید اینجا کلیک


نکاتی برای خرید بک لینک PBN

با توجه به اینکه من 6 سال در زمینه PBN کار می کردم ، می توانم بگویم که مواردی برای PBN مورد نیاز است که به موارد زیر اشاره می کنم:

  • یک وب سایت مناسب PBN باید دارای الگویی باشد که در وب فارسی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد
  • یک وب سایت مناسب PBN باید دارای سرعت ایده آل باشد که توسط ربات های گوگل قابل خواندن باشد
  • یک وب سایت مناسب PBN باید محتوای مناسب را ارائه دهد و بتواند به سرعت محتوای تولید شده را فهرست بندی کند.
  • یک وب سایت مناسب PBN باید بتواند گزارشات کاربران را در کمترین زمان ممکن فهرست بندی کند
  • و ...

ببینید ، ده ها مورد دیگر از این دست وجود دارد که بهتر است آنها را دنبال کنید و براساس تجربه است.


[ad_2]
لینک منبع
آخرین مطالب