آیا شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) به شکل رپورتاژ دانشگاه EDU در سال 2020 ارزش آن را دارند؟

شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) تاکتیک ایجاد لینک برای SEO های کلاه خاکستری است.

اما سوال اینجاست:

آیا آنها از نظر ROI (بازده سرمایه گذاری) و ROT (بازگشت به زمان) ارزش ساختن دارند؟

من به این سؤالات و موارد دیگر پاسخ خواهم داد ، اما در ابتدا یک داستان سریع:

به بک لینک های بیشتری احتیاج دارید؟ به 7 روش ساخت لینک استفاده نشده دسترسی پیدا کنید.

من عادت داشتم از PBN استفاده کنم.

اما بگذارید صادق باشیم:

من فقط عاشق استفاده از PBN نبودم … من با آنها وسواس داشتم.

من تمام روز درباره اینکه چگونه می توانم شبکه خود را توسعه دهم رپورتاژ دانشگاهی ، چگونگی پیدا کردن دامنه های کامل شده منقضی شده ، نحوه ساخت PBN خود ، چگونگی قوی تر کردن پیوندهای PBN من و مهمتر از همه ، چگونگی کاهش ردپایها ، مراقب باشم.

و اگر من این کار را نمی کردم ، من از استفاده از PBN در انجمن ها دفاع می کردم.

من همه در …

… تا اینکه توسط Google میخ زدم.

نه تنها Gotch SEO به دلیل استفاده از PBN ، میخ را گرفت ، بلکه چندین مشتری من نیز به این نتیجه رسیدند.

قبل از این اتفاق می افتاد ، من فکر می کردم که “کنترل” کاملی از سئو خود را به دست آورده ام ، زیرا من می توانم بک لینک هایم را کنترل کنم.

دیوانه است که چقدر اشتباه کردم.

اما گاهی اوقات برای تغییر روش های خود به لحظه ای خشن نیاز دارید.

فهرست مطالب
آنچه من در مورد PBNs فهمیدم …
1. ساخت PBN گران است
یکی از بزرگترین منفی هزینه توسعه و نگهداری شبکه است. اگر از حراجی استفاده می کنید ، هزینه ای در هر جایی بین 40 تا 400 دلار برای یک دامنه خوب دارد. اگر از فروشندگان دامنه استفاده می کنید ، هزینه مشابه خواهد بود.

همانطور که می توانید تصویر کنید ، این می تواند اضافه شود.

بعد از اینکه دامنه جدید خود را امن کردید ، باید هزینه WHOIS خصوصی را بپردازید ، میزبان شوید و محتوا را اضافه کنید.

بنابراین ، بیایید بگوییم دامنه ای را با 100 دلار تضمین کرده اید.

دامنه = 100 دلار
ویز خصوصی = 5 دلار
میزبانی = 12 دلار
مقاله = 5 دلار (یک PBN خوب بیش از یک مقاله خواهد داشت)
= 112 دلار برای سایت ONE.

فکر می کنید هزینه بالاست؟

بگذارید در مورد سرمایه گذاری زمان برای شما تعریف کنم.

 

2. کل مراحل ساخت PBN ها اتلاف وقت است
این واقعیت در سال 2014 صادق بود ، اما اکنون حتی بیشتر صادق است. من نمی توانم بعضی از بحث هایی را که در گروه ها و انجمن های فیس بوک مشاهده می کنم باور کنم. طول هایی که برخی از افراد می توانند PBN ها را موثرتر کنند ، حیرت انگیز است …

با تمام این تلاش ها ، می توانید بک لینک های واقعی را از وب سایت های REAL بدست آورید و هرگز نیازی به نگرانی در مورد مجازات مجدد ندارید.

فقط در مورد روند فکر کنید:

ابتدا باید دامنه هایی را پیدا کنید که ارزش خرید داشته باشند. حدود 95٪ دامنه ها فاقد صلاحیت هستند. سخاوتمندانه است

به ویژه برای آژانس من ، اگر آنها نیازهای فعلی Trust Flow را انجام دهند ، ما از دامنه های منقضی شده استفاده می کنیم. این تحقیقات ما را حتی به چالش کشید ، اما غالباً پاداش بیشتری می داد.

بیایید بگوییم که شما در حال تلاش برای ساختن شبکه ای از 10 وب سایت هستید. قرار است بین 6 تا 12 ساعت شما را پیدا کند تا ده دامنه واجد شرایط را پیدا کنید. یک دامنه “واجد شرایط” باید دارای یک Trust Flough حداقل 15 و Domain Authority 15 باشد.

دامنه متریک پایین اگر دارای موضوعات موضوعی معتبر مربوط به جریان باشد قابل قبول است.

اکنون که 10 دامنه را تأمین کرده اید ، اکنون باید آنها را تنظیم کنید. 2-4 ساعت طول می کشد تا میزبان وب را پیدا کنید و سایتها را برای توسعه آماده کنید.

سپس می بایست با ایجاد تمام صفحات لازم ، یافتن مضامین ، نوشتن / برون سپاری محتوا ، نصب افزونه ها و ایجاد طبیعی بودن سایت ، سایت را توسعه دهید. اگر می خواهید فوق العاده ایمن باشید ، ممکن است بخواهید برای هر سایت حساب های اجتماعی ایجاد کنید.

این روند می تواند 1-2 ساعت در هر سایت طول بکشد.

این معادل 36 ساعت سرمایه گذاری برای شبکه 10 وب سایت است.

این همچنین هیچ نوع میزبانی یا مشکلی درباره هک کردن که ممکن است با آن روبرو نشوید را در نظر نمی گیرید. میزبان وب ارزان معمولاً بدون هیچ گونه اخطاری از کار خود خارج می شوند و به موقع وحشتناک دارند.

پرداختن به این موارد می تواند قاتل جدی باشد.

اکنون ، مطمئناً می توانید بیشترین مراحل را پشت سر بگذارید. اما وقتی برون سپاری می کنید ، هزینه های خود را افزایش می دهید. هزینه های بالاتر تا چه مدت شما را برای گرفتن ROI طول می کشد.

این من را به نکته بعدی می رساند:

آیا استفاده از PBN دارای ROI (بازده سرمایه گذاری) و ROT (بازگشت به زمان) است؟

 

ROI استفاده از PBN
از آنجا که هم شما و هم ارزش پول را درک می کنیم ، اجازه دهید از آنجا شروع کنیم.

برای این مثال ، من می خواهم از کلمه کلیدی استفاده کنم: “وکیل صدمه شخصی لس آنجلس”.

در اینجا تعدادی اعداد سریع درباره این کلمه کلیدی آورده شده است:

در هر ماه حدود 1000 جستجو انجام می شود
میانگین دامنه های اصلی لینک دهنده برای رقبا در صفحه اول 135 است
آنچه این داده ها نشان می دهد اینست که برای رتبه بندی این کلمه کلیدی به تقریباً 135 دامنه منقضی نیاز دارید. این یک علم دقیق نیست. ممکن است بیشتر طول بکشد و کمتر ممکن است طول بکشد. همچنین باید کیفیت دامنه ها را به خاطر داشته باشید. اگر رقیبان در صفحه اول اکثر پیوندهای خود را از سایتهای دارای قدرت بالا بدست آورند ، آنگاه دامنههای با اعتبار پایین متریک موثر نخواهند بود.

با این گفته ، دانستن میانگین دامنه های پیوند دهنده به شما امکان می دهد ROI هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی را پیش بینی کنید.

در اینجا تعداد دیگری که برای پیش بینی ROI باید بدانید وجود دارد:

متوسط ​​SERP CTR ~ 3٪ – 30٪ (CTR بالاتر برای رتبه های بالاتر)
تبدیل میانگین چشم انداز سرب (PTL) 5٪
تبدیل سرب به ورودی جدید به مشتری جدید (ILC) 21٪
هزینه تقریبی برای توسعه یک سایت شبکه = 112 $
زمان تقریبی صرف توسعه یک سایت شبکه = 1 ساعت ~
برای آسانتر کردن این موضوع ، من یک صفحه Google ایجاد کرده ام:

اینها محاسبات سخاوتمندانه ای هستند ، اما ایده ای از پتانسیل ROI استفاده از PBN ها به شما می دهد. ارزش Lifetime (LTV) یک مشتری آسیب دیدگی شخصی بالا است. تعداد زیادی سلیقه وجود ندارد که دارای این فشار شدید LTV باشد ، به این معنی که برای بدست آوردن یک ROI مثبت مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید.

محاسبات ماه شماره 1 – شماره 3 مبتنی بر رتبه بندی در صفحه اول “وكیل صدمه شخصی لس آنجلس” است. به خاطر داشته باشید که این یک طاقچه رقابتی است ، بنابراین به احتمال زیاد در حدود 6-12 ماه (اگر خوب هستید) به صفحه اول نخواهید رسید. این بدان معنی است که شما تا رسیدن به آنجا در سوراخ خواهید بود.

راههای مختلف برای سرمایه گذاری 28 کیلو دلار در جستجوگرها
می توانید با 28،000 دلار + در سئو کارهای زیادی انجام دهید. من به یاد دارم وقتی شروع کردم و تمام کارتهای اعتباری با 500 دلار محدودیت داشتم. در آن زمان ، من فکر کردم این سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری در SEO است. من با 500 دلار توانستم به موفقیتهای زیادی دست یابم ، اما سرمایه عددی زیادی نیز سرمایه گذاری کردم. بنابراین اگر سرمایه ندارید ، باید آن را با عدالت عرق جبران کنید ، همانطور که مارک کوبان می گفت. با این گفته ، دو روش برای سرمایه گذاری در سئو در خارج از PBN وجود دارد:

محتوا
استراتژی های SEO محور محتوا در آزمون زمان ایستاده است. نه تنها استراتژی های محور محتوا ایمن ترین هستند ، بلکه در واقع مقیاس پذیرترین مدل کسب لینک هستند. اگر 28k دلار برای هزینه داشتید ، باید 80٪ از آن را برای ایجاد دارایی های دارای محتوای ارزشمند سرمایه گذاری کنید. به طور خلاصه ، این به معنی ایجاد محتوای ارزشمند سئو است که از استانداردهای صنعت بهتر است.

 

بک لینک واقعی
نادر است که یک فعالیت SEO بتواند بدون بک لینک موفق شود. اما از آنجا که شما از PBN استفاده نمی کنید ، باید روی دستیابی به لینک های واقعی متمرکز شوید. بک لینک های “واقعی” از وب سایت هایی که دارای ترافیک هستند و شما مجوز ویراستاری در آنها ندارید. سه راه برای گرفتن بک لینک واقعی وجود دارد:

از طریق تبلیغ مطالب خود از طریق دسترسی
از طریق انتشار پست های مهمان
از طریق خرید قرار دادن (ریسک پذیر)
در اینجا چند روش ساخت پیوند وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

نه اینکه شما ROI استفاده از PBN و همچنین برخی از گزینه های دیگر برای سرمایه گذاری خود را می دانید ، بگذارید توضیح دهم که چرا ساخت PBN ها همچنین اتلاف وقت برای توسعه مهارت خود به عنوان کارآفرین است.

3. دانستن نحوه دستکاری موتور جستجو یک مهارت همیشه سبز نیست
Google می تواند تمام مهارت های ساختمان PBN شما را یک شبه منسوخ کند. فرقی نمی کند که سالها را صرف یادگیری چگونگی ساخت PBN مناسب کنید. تمام Google باید کاری کند که الگوریتم خود را تغییر داده و تسلط بک لینکها را به عنوان یک عامل رتبه بندی کاهش دهد.

سپس BOOM:

شما از یک متخصص SEO به یک شبه کار در مک دونالد می روید زیرا شما بر بهبود مهارت هایی که همیشه سبز نیست ، تمرکز کرده اید.

بنابراین ، در عوض چه کاری می توانید انجام دهید؟

تمرکز خود را بر ایجاد مهارتهای SEO همیشه سبز مانند یادگیری متمرکز کنید:

چگونه محتوایی ایجاد کنیم که مردم در واقع می خواهند به آنها پیوند دهند
چگونه تجربه کاربری را بهبود بخشیم (بنابراین فروش بیشتری را برای تجارت خود رقم می زنید)
چگونه روابط برقرار کنیم (که رشد کسب و کار شما را تسریع می کند)
نحوه دستیابی به لینک های با کیفیت (از وب سایت های واقعی)
4- استفاده از PBN شغل شما را بر پایه و اساس متزلزل قرار می دهد
من به یاد دارم که هر بار که در مورد یک به روزرسانی جدید Google می خواندم ، دچار شکم در معده ام می شوم. من برای اطمینان از اینکه میخ زدم به رایانه خودم ردیاب رتبه خود را بررسی می کنم.

بیا با آن روبرو شویم.

مهم نیست چقدر شبکه خود را توسعه دهید ، شما همیشه در معرض خطر دو چیز هستید: الف) سایتهای شما دچار تغییراتی نمی شوند و ب) سایت شما مجازات دستی برای “پیوندهای ورودی غیر طبیعی” ارائه می دهد.

در عرض چند ثانیه ، هم سرمایه وجه نقدی و هم زمان شما می تواند هیچ چیزی نداشته باشد.

سپس متوجه می شوید ، می توانستید تمام آن زمان و پول را در چیزی که همیشه سبز تر است سرمایه گذاری کنید.

خوب خوب.

من در PBN های سخت در این مقاله سخت گیر شده ام ، اما همه آنها بد نیستند.

3 دلیل چرا باید از PBN استفاده کنید
اکنون که من چراغهای زندگی روزمره را از شما ترسیده ام ، بگذارید جوانب استفاده از شبکه وبلاگ خصوصی را برای شما توضیح دهم.

1. کنترل
داشتن کنترل در سئو قدرتمند است. با استفاده از شبکه ، می توانید متن لنگر ، پیوندها را دیکته کنید و مانند دیوانه تست کنید تا ببینید چه چیزی مؤثر است. هیچ راهبردی برای ایجاد پیوند دیگر به شما چنین آزادی نمی دهد.

بیایید به بدترین حالت ، بگوییم مجازات دستی دریافت می کنید. از آنجا که شما کنترل دارید ، می توانید لینک ها را به سادگی حذف کنید و مجازات لغو می شود.

اگر پیوندهای GSA را ایجاد کردید یا پیوندهایی را در سایتهای خودتان خریداری نکردید ، حذف یک عمل دستی تقریباً غیرممکن است.

2. مرجع فوری
شبکه های وبلاگ خصوصی قدرتمند هستند زیرا شما در حال اعمال قدرت از یک وب سایت معتبر و قدیمی هستید. و همانطور که احتمالاً تجربه کرده اید ، دریافت این نوع پیوندها از طریق دسترسی و یا به طور طبیعی دشوار است.

3. بدون ارتباطات / ساختمان روابط
اگر به شبکه های خصوصی وبلاگ تکیه می کنید ، دیگر نیازی به صرف زمان برای برقراری روابط یا ایجاد روابط ندارید. اگرچه این یک چیز خوب نیست ، اما قطعاً می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

بنابراین ، از آنجا که هر دو روش مثبت و منفی در استفاده از PBN وجود دارد ، آیا راه حلی وجود دارد؟

استراتژی PBN نهایی
من می بینم که خیلی از SEO بیش از حد به شبکه های وبلاگ خصوصی تکیه می کنند و آنها اشتباه بزرگی می کنند. من مطمئن هستم که قبلاً این را شنیده اید ، اما هرگز نباید تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید.

این در مورد هر نوع ایجاد لینک صادق است.

سال پس از سال ، گوگل سئو را نابود کرده است که به روش ساخت پیوند واحد اعتماد نکرده اند.

بنابراین ، من می خواهم به شما اجازه دهید در راز کمی از من …

من فکر می کنم ساخت لینک به همان روشی که حساب بازنشستگی خود را انجام می دهم.

ابتدا خطر استراتژی ایجاد لینک را ارزیابی می کنم. سپس ، من تصمیم می گیرم چه مقدار سرمایه و زمان برای اختصاص به آن استراتژی اختصاص دهم.

به عنوان مثال ، من ممکن است در سهام “ریسک پذیر” سرمایه گذاری کنم زیرا بازده بالقوه بالاتر است. اما در کل ، سهام خطرناک تنها درصد کمی از سبد کل من را تشکیل می دهند.

این دقیقاً به این صورت است که باید به لینک سازی و شبکه های وبلاگ خصوصی نزدیک شوید!

تنوع پیوند

اگر 100٪ از پیوندهای ورودی شما از PBN استفاده می شود ، پس با آتش بازی می کنید.

PBN باید تلاشهای دیگر برای ایجاد پیوند شما را تکمیل کند. آنها نباید از فعالیتهای مهم دیگر در زمینه ایجاد اقتدار مانند ساختن و ایجاد روابط در صنعت شما ، ارتقاء محتوا (از طریق دستیابی) و ایجاد دارایی های محتوا برتری داشته باشند.

اگر پیوندهای PBN خود را بین 5-20٪ از مشخصات لینک کلی خود نگه دارید ، پس باید بسیار ایمن باشید.

PBN ها همیشه مخاطره آمیز هستند ، اما فقط درصدی از نمایه پیوند شما فقط کاهش می یابد. 80-90٪ سایر پیوندهای شما باید از صفحات داخلی مانند پیوندهای تحریریه ، لیستهای تجاری ، ویژگیهای مارک تجاری یا نظرات وبلاگ / انجمنهای طاقچه استفاده کنند.

اگر می خواهید از این موارد اجتناب کنید ، می توانید از این گزینه جایگزین White White برای PBN نیز استفاده کنید.

جایگزین کلاه سفید برای PBN
آیا امکان استفاده از قدرت شبکه های خصوصی وبلاگ بدون ایجاد یک واحد وجود دارد؟

پاسخ: “بله!”

راهکاری که من قصد دارم به شما نشان دهم کلاه سفید ، بی خطر است و اگر می خواهید ، به شما این امکان را می دهد که هرگز مجبور نباشید دوباره از PBN استفاده کنید.

بیا شروع کنیم:

استراتژی
شما می خواهید از لینک هایی استفاده کنید که دامنه های منقضی شده قدرتمند هستند. تنها دلیلی که هر کس حتی استفاده از دامنه های منقضی را در نظر می گیرد به دلیل پیوندی است که به دامنه می رود.

در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است:
پیوندهای موضوعی مرتبط -> دامنه منقضی شده -> سایت شما

با استفاده از این مدل ، شما باید دامنه منقضی شده را خریداری کنید ، میزبانی کنید ، محتوا بدست آورید و انواع اقدامات را برای از بین بردن ردپاها انجام دهید. مهمتر از همه ، این مدل به شما اجازه نمی دهد 100٪ سهام پیوند را بدست آورید زیرا دامنه منقضی شده به عنوان یک بافر عمل می کند.

آنچه می خواهیم:
پیوندهای موضوعی مرتبط -> سایت شما

پیوندهای درجه یک قدرتمندترین هستند زیرا تقریباً تمام ارزش سهام لینک را بدست می آورید.

من به شما هشدار می دهم:

این استراتژی خنک یا پر زرق و برق نیست …

این کار سخت و زمان خواهد برد.

ممکن است بخواهید به دلیل زمان لازم برای سرمایه گذاری ، برون سپاری برخی از این کارها را در نظر بگیرید.

اکنون که من شما را ترساندم ، بگذارید در مورد ابزارهایی که نیاز دارید صحبت کنیم.

ابزار برای کار
ابزار مورد علاقه شخصی من برای یافتن دامنه های منقضی شده DomCop است. در اینجا چگونگی یافتن دامنه های منقضی شده با استفاده از DomCop آورده شده است:

Expireddomains.net نیز گزینه بسیار خوبی است. به دلیل اینکه ابزاری رایگان است در اینجا نحوه استفاده از آن برای یافتن دامنه های منقضی شده آورده شده است:

سومین ابزار مورد علاقه و نهایی من به شما توصیه می کنم FreshDrop استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

همچنین برای تجزیه و تحلیل لینک ها به Majestic و Ahrefs احتیاج خواهید داشت. از آنجا که این برنامه رایگان است ، می توانید از Open Site Explorer نیز استفاده کنید.

 

چرا این استراتژی همیشه سبز است
شانس خوبی وجود دارد که Google بتواند دامنه های منقضی شده را به کلی کاهش دهد یا در آینده از نوعی ماسهبازی استفاده کند. با استفاده از این استراتژی ، دیگر هرگز نگران اثربخشی شبکه وبلاگ خصوصی خود نخواهید بود. به این دلیل است که شما در واقع از آن استفاده نمی کنید! شما در حال دستیابی به لینک هایی هستید که در وهله اول دامنه های منقضی شده قدرتمند هستند.

اولین منبع دامنه منقضی شده که می خواهم به شما نشان دهم DomCop است. این یکی از بهترین ها به دلیل تأکید بر Topical Trust Flow است. همانطور که می دانید ، ایمن ترین و مؤثرترین استراتژی ایجاد لینک ، دستیابی به پیوندهایی از سایت هایی است که دارای یک Trust Trust Flow مربوط به وب سایت شما هستند.

1. DomCop را باز کنید و روی “فیلتر ساده” کلیک کنید

2. تنظیمات من: DA = 20 + ، Trust Flow = 15 + ، فقط TLD های معمولی (.com ، .net. و .org)

3. جستجو و مرتب سازی بر اساس جریان Majestic Trust

4- اکنون از لیست پایین بروید و به Topical Trust Flow برای هر دامنه نگاه کنید

5- هنگامی که شماره مربوط را پیدا کردید ، روی شماره رنگی کلیک کنید و مستقیماً به Majestic منتقل می شود

از آنجا ، شما می توانید به دنبال فرصت های کسب لینک باشید. بعد از اینکه از Majestic عبور کردید ، باید همان دامنه منقضی شده را نیز از طریق Ahrefs اجرا کنید. ما فقط از یک سند Google ساده برای کنترل تمام داده های پیوند استفاده می کنیم. این را بیش از حد پیچیده نکنید!

یادت باشه:

تنها راهی که می خواهید با این استراتژی موفقیت کسب کنید این است که سایت شما دارای محتوای ارزشمندی باشد. صاحب سایت نمی خواهد پیوند قدیمی را با برخی از سایتهای وابسته به یک صفحه حذف شده حذف کند. آنها می خواهند پیوند مرده را با چیزی ارزشمند جایگزین کنند.

جایگزینی محتوا
یکی از راه های افزایش سطح موفقیت شما ، جایگزین کردن محتوایی است که در ابتدا با آن ارتباط برقرار کرده بود. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم من دامنه منقضی شده ای پیدا کردم که قبلاً وبلاگی در مورد سئو بود.

من به پروفایل پیوند آن نگاه می کنم و می فهمم که پیوندهایی به وبلاگ مربوط به “SEO On-Page” دارد. من می توانم مقاله ای را که قبلاً در اختیار دارم استفاده کنم یا فقط می دانم که می دانم پیوندهایی وجود دارند که فقط منتظرند برای آن به دست بیایند.

زیبایی این استراتژی این است که می دانید محتوای / موضوع اصلی با استقبال خوبی روبرو شده است. تنها کاری که شما باید از طرف خود انجام دهید ایجاد منبع بهتر از منبع اصلی و دستیابی به آن است. شما باید به Archive.org نگاه کنید تا ببینید که آیا می توانید مقاله اصلی که پیوندها را کسب کرده است پیدا کنید.

بدترین حالت ، شما منبعی را ایجاد کردید که می دانید بر اساس تاریخچه پیوند دامنه منقضی شده محبوب است.

سرک بکش
هیچ راز برای دستیابی به هدف وجود ندارد. فقط اصیل باشید ، از کارهایشان تعریف کنید ، با مهربانی به آنها بگویید که در خارج از مشاغل با یک منبع مرده / وب سایت ارتباط برقرار می کنند و یک جایگزین شگفت انگیز (وب سایت / محتوای شما) برای جایگزین کردن لینک خراب به آنها بدهید. ایمیل را تا حد امکان شخصی سازی کنید ، اما فرایند دستیابی به مقیاس نیاز دارد. بنابراین شما باید الگوهای را آزمایش کنید تا وقتی به نسخه ای پاسخ دهید که میزان پاسخگویی بالایی داشته باشد.

نکته: اگر زنی دارید که برای شما کار می کند ، از او در این زمینه شرکت کنید. زنان تمایل به دریافت پاسخ بالاتر دارند.

میزان موفقیت

این استراتژی آسان نیست و مطمئناً صرف خرید دامنه منقضی شده تلاش بیشتری خواهد کرد. به طور متوسط ​​، شما احتمالاً قادر خواهید بود حدود 20٪ پیوندهایی را که به آنها دسترسی دارید را تضمین کنید. نکته اصلی برای دستیابی به موفقیت بیشتر فقط تمرکز روی فرصت هایی است که بسیار مرتبط هستند.

بنابراین ، برای Gotch SEO ، باید یک وبلاگ قدیمی بازاریابی اینترنتی و جستجوگرها پیدا کنم که بتوانم از آن استفاده کنم. این برای من منطقی نخواهد بود که به وب سایت های املاک و مستغلات یا چیزهای خارج از طاقچه من دسترسی پیدا کنم.

هزاران دامنه وجود دارد که هر روز منقضی می شود ، به این معنی که هزاران فرصت برای شما وجود دارد که بتوانید پیوندهایی را برای شغل خود داشته باشید.

مزایای دیگر این استراتژی
آنچه من واقعاً در مورد این استراتژی دوست دارم این است که شما می توانید انواع فرصت های مختلف را کشف کنید. وقتی تحقیقات خود را شروع می کنید ، پیوندهای مرده را به دامنه های منقضی شده پیدا خواهید کرد ، اما همچنین ایده های محتوا ، سایر منابع / سایت های مرده و انواع لینک های مختلف را کشف خواهید کرد.

فقط اینتل که از تحقیقات در حوزه های قدیمی جمع آوری می کنید باید بیش از اندازه کافی باشد که هر سازنده پیوند این استراتژی را در زرادخانه خود قرار دهد.

اکنون می خواهم کاری سرگرم کننده انجام دهم و به شما نشان دهم که چگونه بدون استفاده از پیوند PBN تنها رتبه 1 در Google را برای “PBN” رتبه بندی کردم.

چگونه برای استفاده از “PBN” بدون استفاده از PBN رتبه بندی کنیم
اکنون احتمالاً فقط یک برگه جدید را باز کرده اید و Google Keyword Planner را راه اندازی کرده اید تا ببینید که حجم جستجوی “PBN” چقدر می شود …

این خوب است زیرا این همان جایی است که من می خواهم شروع کنم:

چرا حجم جستجو دارای نقص است
عبارت کلمه کلیدی “PBN” فقط با توجه به Google Keyword Planner 260 جستجو در ماه دریافت می شود.

و این جستجوها است. بازدید کنندگان تخمین زده نمی شوند.

بنابراین ، بیایید بگوییم من 30٪ CTR را برای آن کلید واژه دریافت می کنم. این بدان معناست که من باید تقریباً 78 بازدید کننده جستجوی ارگانیک در ماه از آن کلمه کلیدی دریافت کنم.

اکنون به همین دلیل است که معادله من گنگ است:

وقتی برای یک کلمه کلیدی هدف رتبه بندی می کنید ، فقط برای آن عبارت واحد رتبه بندی نمی کنید. شما برای بسیاری دیگر از اصطلاحات نزدیک به هم رتبه بندی می کنید.

بنابراین ، به نظر شما چه میزان ترافیک جستجوی ارگانیک در مقاله “PBN” من در ماه می شود؟

500؟ شاید یک هزار؟

2،983 را فقط در ماه مه امتحان کنید.

بنابراین ، قطع چیست؟

چگونه می توانم هنگامی که عبارت کلمات کلیدی من فقط 260 جستجو در ماه دریافت کند ، 2،983 بازدید کننده از جستجوی ارگانی را بدست آورم؟

دلیل اول این است که اکثر عبارات کلمات کلیدی “ناشناخته” هستند. بنابراین ، هنگامی که شما برای کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی می کنید ، در بسیاری از تفاوت های دم بلند رتبه بندی می کنید. بسیاری از این تغییرات دم بلند حجم جستجوی صفر را در Google Keyword Planner نشان می دهد.

دلیل دوم این است که من از اصلاح کننده عنوان استفاده می کنم ، “2017”. افزودن سال جاری به محتوای حساس به زمان فعلی ، همواره برای تجربه ترافیک جستجوی دم بلند بیشتر در تجربه من مؤثر بوده است.

آخرین دلیل کلیک من بر روی SERP (CTR) است. میانگین SERP CTR برای این مقاله PBN در طی 30 روز گذشته 81/5 درصد است. بالاترین CTR برای یک عبارت کلیدی 60٪ است. اگر می توانید SERP CTR خود را بهبود بخشید ، می توانید ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری کسب کنید.

آنچه من قصد دارم به شما نشان دهم به شما در بهبود CTR در SERP ها کمک می کند ، اما مهمتر از همه ، به شما در رتبه بندی بهتر در گوگل نیز کمک می کند.

بگذارید وارد شویم:

با محتوا شروع می شود
نکته اصلی برای بدست آوردن ترافیک جستجوی ارگانیک ، درک این مطلب است که محتوای شما domino اصلی است.

بنابراین ، سوال اینجاست:

چگونه محتوای سئو را ایجاد می کنید که عملکرد خوبی در Google داشته باشد؟

در اینجا چند روش اثبات شده برای اینکه بتوانید Google را بر مطالب خود ترجیح دهید:

به هر قیمتی بی نظیر باشید
ایجاد محتوائی که برخلاف سایر افراد است ، راه شماره 1 برای جلب قلب Google است. اولین قدم برای ایجاد محتوای منحصر به فرد ، تجزیه و تحلیل رقبای SEO شما است. به Google بروید و کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وارد کنید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سؤال بپرسید:

چگونه می توانم چیزی متفاوت از رتبه بندی ایجاد کنم؟ ”

این سؤالی است که من هنگام ایجاد مقاله شبکه وبلاگ خصوصی خود پرسیدم. در حقیقت ، این سؤالی است که هر وقت بخواهم یک محتوای جدید ایجاد کنم ، سؤالی هستم.

هنگامی که من تحقیق خود را انجام می دادم ، متوجه شدم که هر صفحه رتبه بندی راهنمایی در مورد نحوه تنظیم PBN ها است.

دانستن این موضوع فقط دو گزینه داشتم:

سعی کنید راهنمایی بهتری ایجاد کنید ،
چیزی متفاوت و منحصر به فرد ایجاد کنید
گزینه شماره 2 را انتخاب کردم.

حالا احتمالاً تعجب می کنید:

چگونه چیزی متفاوت و منحصر به فرد ایجاد می کنید؟

نگران نباشید …

در اینجا یک چارچوب تست شده وجود دارد که می توانید برای ایجاد محتوای منحصر به فرد (که مردم عاشق اشتراک گذاری و پیوند دادن به آنها هستند) آورده شده است:

1. از داده های منحصر به فرد استفاده کنید
ایجاد داده های منحصر به فرد خود بهترین راه برای تمایز محتوای شماست. هر کس می تواند راهنماهای “چگونه” بنویسد.

اما ، اگر استراتژی شما این باشد که “چگونه به” رقبای خود بگویید ، در گوگل پیروز نخواهید شد.

این یک جنگ باخت است

اگر می خواهید در دراز مدت تسلط داشته باشید ، باید داده های منحصر به فردی ایجاد کنید.

منبع
شما ممکن است کلمه “داده” را ببینید و دسته ای از بچه های بچه گربه را در کت های آزمایشگاهی مشاهده کنید.

اما گوش دهید:

من به سختی ریاضی را در مدرسه گذرانده ام و آموزش رسمی در تجزیه و تحلیل داده ها ندارم.

اگر من می توانم داده های منحصر به فرد ایجاد کنم ، پس شما هم می توانید.

نکته جالب اینجاست که حتی لازم نیست اطلاعات شما واقعی باشند. این می تواند داده های فرضی باشد و هنوز هم تأثیر دارد.

به عنوان مثال ، مقاله PBNs من دارای بخشی در مورد ROI استفاده از PBN است. ارقامی که من استفاده کردم تخمین زده می شود بر اساس تجربه من تخمین زده شود. برای انجام این کار نیازی به استخدام تیمی از تحلیلگران داده ندارم.

من فقط شماره ها را در یک صفحه Google تایپ کردم. این جدی است

نکته این است:

اگر می خواهید محتوای خود را از رقبای خود متمایز کنید از داده ها استفاده کنید.

2. هنجارهای صنعت را به چالش بکشید
خنده دار است زیرا بعضی اوقات مطالب شما به سؤالی که درباره صنعت شما دارند پاسخ می دهند. من این ایده را برای نوشتن در مورد اینکه آیا PBN ها ارزش آن را دارند یا خیر ، داشتم چون به این سوال دقیق می انداختم.

تنها راهی که می توانید هنجارهای صنعت را به چالش بکشید ، زندگی و نفس کشیدن صنعت است. در آن زمان خطر و هزینه استفاده از PBN را می دانستم. من همچنین می دانستم که زیر مجموعه بزرگی از SEO دوست دارد از آنها استفاده کند.

بنابراین ، به جای این که به جریان بپردازم ، تصمیم گرفتم این استراتژی چند ساله را به چالش بکشم.

بهترین بخش در مورد هنجارهای چالش برانگیز در صنعت شما این است که نیازی به رویکرد تند و تیز ندارید. می توانید برای هر دو طرف هدفمند باشید و استدلال کنید. اما در پایان ، باید نظر خود را به خواننده خود واضح و روشن بیان کنید.

صنعت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

چه «بهترین شیوه ها» یا «هنجارها» را می توانید به چالش بکشید؟

3. راه حل های منحصر به فرد ارائه دهید
محتوای خوب مشکلات را حل می کند و راه حل هایی را ارائه می دهد. اگر از داده های منحصر به فرد استفاده می کنید و هنجارهای صنعت را به چالش می کشید ، باید راه حل ارائه دهید.

برای مثال شما یک فرمول 90/10 برای مقاله PBNs خودم آورده ام.

ساده است:

فقط 10٪ بک لینکهای شما باید از فرصتهای “پرخطر” مانند PBN استفاده کنند. 90٪ بک لینکهای شما باید از فرصتهای کم خطر مانند مواردی که از طریق دسترسی به دست می آیند ناشی شود.

تنها کاری که من کردم این بود که از اصل پارتو استفاده کنم و از این وضعیت استفاده کردم.

در اینجا اقدامات قابل توجهی از همه اینها وجود دارد:

محتوای شما باید متفاوت و منحصر به فرد باشد
شما باید از ایجاد خرگوش در تلاش برای ایجاد راهنماهای بهتر و بهتر “چقدر” جلوگیری کنید
داده های منحصر به فرد ، موقعیت های منحصر به فرد ، و استراتژی های منحصر به فرد همیشه بر راهنماهای نظارت مجدد مسلط می شوند.
قبلاً به خاطر می آورم که گفتم محتوا “domino سرب” است؟

این 100٪ واقعیت است ، اما این تنها دومینو نیست.

اگر به شما فاکتورهای دیگری را نشان ندادم که به مقاله من اجازه دهند عملکرد خوبی داشته باشد به شما دروغ می گویم.

بگذارید از بزرگترین شروع کنم:

مزیت “ناعادلانه”
آیا هرگز تعجب کرده اید که چقدر وبلاگ نویسان محبوب تنها در عرض دو روز انتشار صدها اشتراک اجتماعی و نظرات وبلاگ را دریافت می کنند؟

به دلیل لیست های ایمیل آنها است.

من می توانم از اول بگویم که داشتن یک لیست ایمیل یکی از بهترین (و ساده ترین) راه های تقویت نتایج جستجوگرها است.

چرا؟

زیرا تبلیغ محتوا بدون لیست سخت است.

می توانید در رسانه های اجتماعی وحشت کنید ، هزینه های زیادی را صرف تبلیغات کنید ، و حتی می توانید پیوندهایی را ایجاد کنید تا اینکه به رنگ آبی نباشید.

اما هیچ تاکتیکی برای ارتقاء محتوا آسانتر و سریعتر از افزایش لیست ایمیل شما نیست.

نوشتن و ارسال نامه الکترونیکی 5-10 دقیقه طول می کشد. اگر لیستی با اندازه مناسب داشته باشید ، طی 24 ساعت هزاران بازدید کننده از مطالب جدید خود دریافت می کنید.

بنابراین ، چرا این به SEO شما کمک می کند؟

زیرا اگر می خواهید بک لینک و سهم اجتماعی به دست بیاورید ، به محتوای خود نیاز به چشم دارید.

بدون کچل چشم = بدون بک لینک طبیعی

تنها دلیلی که بک لینک طبیعی به مقاله PBNs خود را از موتور جستجوگر ساعت بدست آوردم به این دلیل است که محتوای من قابلیت ارتقاء را داشت.

افزایش دید محتوا = شانس بهتر برای گرفتن بک لینکهای طبیعی

اگر می خواهید نتایج SEO خود را تقویت کنید ، باید لیست ایمیل خود را رشد دهید.

بخش سوم این استراتژی ایجاد یک تجربه کاربری مثبت در وب سایت شما است.

لطفاً کاربران خود (یا قیمت آن را بپردازید)
اولین قدم برای خشنود کردن کاربران ، دادن ارزش باورنکردنی از طریق مطالب شما است.

من در حال حاضر می دانم که شما با پیروی از چارچوب بالا به این هدف خواهید رسید. اما چندین عنصر کوچک دیگر وجود دارند که بر عملکرد محتوای شما تأثیر می گذارند.

حواس پرتی ها را بکشید
نکته اصلی دلپذیر کردن Google ، تحقق هدف جستجوگر و ارائه تجربه ای دلپذیر برای جستجوگران است. هر چیزی که به جستجوگر کمک نکند یک حواس پرتی است.

در اینجا چند قاتل تجربه کاربر:

1. سرعت بارگذاری صفحه آهسته
صفحات بارگذاری کند باعث آزار تجربه کاربر شده و فرصت های فروش را از بین می برد. اگر چیزی را حل کردید ، سرعت سایت خود را برطرف کنید.

2. محتوای زیر پوشه است
انجام هدف جستجوگر اولویت است و به همین دلیل است که محتوای شما باید جلو و محور باشد. تجربه جستجوگر باید بی دردسر باشد. آنها را پیمایش نکنید!

3. تبلیغات آزار دهنده
هیچ مشکلی در تبلیغات در سایت شما وجود ندارد. مشکل نحوه استفاده برخی وب سایت ها است.

طبیعتاً ، بسیاری از وب سایتها با قرار دادن تبلیغات در بالای صفحه ، بر روی تجربه جستجوی مثبت کلیک اولویت بندی می کنند. اگرچه این ممکن است در کوتاه مدت کمک کند ، عملکرد طولانی مدت جستجو شما را از بین می برد.

به این دلیل:

الف) تبلیغات جستجوگرها را از سایت شما ارسال می کند ،
ب) تبلیغات بالاتر از برابر آزار دهنده و پریشان کننده است.
هر چیزی که جستجوگر را مختل کند ، به مرور زمان به عملکرد جستجوی ارگانیک شما آسیب می رساند.

4. پاپ آپ های مخرب
اگر صنعت سئو را از نزدیک دنبال کنید ، احتمالاً درباره تهدید Google در مورد پدیدارهای بینابینی شنیده اید.

در SEO که تازه وارد هستید ، آن را به صورت غیرمستقیم قرار می دهم:

گوگل معتقد است که پاپ آپ ها به تجربه جستجوگر آسیب می رسانند و ممکن است آنها وب سایتهایی را که از آنها استفاده می کنند تخریب کنند.

خوشبختانه ، راهی برای رضایت جستجوگران و استفاده همزمان از پنجره ها وجود دارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پنجره های خود را تغییر دهید تا آنها فقط در بار دوم صفحه نشان داده شوند. به این ترتیب بازدید کنندگان از جستجوی ارگانیک را نمی ترسانید.

اینجا غذای آماده بزرگ است:

روی لذت بخش جستجوگر متمرکز شوید.

فقط برای بازبینی ، در اینجا نحوه ثبت نام در “PBN” بدون استفاده از PBN ذکر شده است:

محتوائی بی نظیر و متفاوت ایجاد کنید (به طوری که سهام و لینک های اجتماعی را به خود جلب کند)
شروع به افزایش لیست ایمیل خود کنید تا بتوانید یک کانال تبلیغاتی قابل اعتماد داشته باشید
لطفا جستجوگران را با انجام آنچه برای آنها بهتر است انجام دهید
آیا این سه مرحله برای رتبه بندی خوب در گوگل کافی است؟

نه!

در اینجا یک دلیل مهم دیگر وجود دارد:

وب سایت قوی = رتبه بندی آسان
اگر سه مرحله ای را که ذکر کردم دنبال کنید و از صلاحیت وب سایت مناسبی برخوردار باشید ، رتبه بندی نسیم است.

چگونه می دانید از اختیار وب سایت مناسب و معقول برخوردار هستید؟

آسانترین کار برای استفاده از معیارهای شخص ثالث مانند Domain Authority (DA) از Open Site Explorer ، Trust Flow از Majestic یا Domain Rating از Ahrefs است.

این ابزارها یک ضرورت است ، اما روش دیگری برای اندازه گیری اقتدار وب سایت شما وجود دارد.

تنها کاری که باید بکنید این است که یک سؤال ساده بپرسید:

چه مدت طول می کشد تا یک قطعه جدید از مطالب در صدر 100 کلمه کلیدی هدف شما قرار بگیرد؟

اگر صفحات شما بعد از انتشار هرگز در فهرست 100 مورد برتر قرار نمی گیرند (یا بدون بک لینک) ، پس این احتمال خوبی وجود دارد که:

الف) سایت شما معتبر نیست ،
ب) سایت شما از اعتبار و اعتماد کافی برخوردار نیست ، یا
ج) سایت شما جدید است
از طرف تلنگر ، وقتی سایت شما دارای صلاحیت است ، می توانید سریعتر و آسان تر رتبه بندی کنید.

این هزینه های سئو شما را کاهش می دهد ، زیرا نیازی به سرمایه گذاری کافی برای دستیابی به لینک های جدید ندارید.

در اینجا آنچه شما باید از این امر دور شوید:

شما باید روی افزایش اقتدار وب سایت خود به طور کلی تمرکز کنید.

بنابراین ، فقط برای مرور ، در اینجا روشی است که می توانید برای رتبه بندی در گوگل استفاده کنید:

محتوائی بی نظیر و متفاوت ایجاد کنید (به طوری که سهام و لینک های اجتماعی را به خود جلب کند)
شروع به افزایش لیست ایمیل خود کنید تا بتوانید یک کانال تبلیغاتی قابل اعتماد داشته باشید
لطفا جستجوگران را با انجام آنچه برای آنها بهتر است انجام دهید
برای رتبه بندی سایت خود متمرکز شوید ، بنابراین به رتبه های کمتری (و پول) برای رتبه بندی نیاز دارید
انجام این چهار کار به تنهایی نتایج SEO بسیار جذاب را برای شما به همراه خواهد داشت.

آیا این همه رتبه بندی خوبی در گوگل دارد؟ نه ، اما اگر SEO جدیدی با کلاه سفید دارید ، این یک شروع عالی است.

بنابراین ، حالا باید از خود بپرسید:

آیا PBN ها ارزش آن را برای شما دارند؟
این برای شما تصمیم می گیرد

اگر از قانون تعدیل لینک 90/10 پیروی کنید ، مجبور خواهید شد برای دستیابی به بک لینک واقعی وقت صرف کنید.

در عین حال ، از مزایای پیوندهای PBN با کاهش خطر برخوردار خواهید شد.

یادت باشه:

بازاریابی همه چیز درباره ROI است. اگر معتقدید می توانید با استفاده از لینکهای PBN بازده سرمایه گذاری دریافت کنید ، آن را انجام دهید.

برای اکثر افراد ، بهتر است مسیر امن را طی کرده و از تاکتیک های همیشه سبز استفاده کنید.

Close
آهنگ پیشواز همراه اول