آموزش بازکردن کاراکتر گوست

گوست در کالاف دیوتی موبایل یکی از نمادین ترین و محبوب ترین شخصیت های بازی است. در اولین فصل سالگرد بازی، پوسته

توسط ABTINNEWS در 5 دی 1400

گوست در کالاف دیوتی موبایل یکی از نمادین ترین و محبوب ترین شخصیت های بازی است. در اولین فصل سالگرد بازی، پوسته شخصیت Ghost محبوب ترین ویژگی مورد نظر بازیکنان بود. نه تنها این، اگر از طریق انجمن های رسمی Reddit و Discord بروید، در همه جا همان درخواست ها را خواهید یافت.

به ندرت فرصتی برای باز کردن و دریافت گوست در کالاف دیوتی موبایل دارید. در این راهنما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید همین الان آن را داشته باشید و با این شخصیت معروف سری کالاف دیوتی بازی کنید.

شخصیت گوست کالاف دیوتی

Simon "Ghost" Riley اولین بار در بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل وارفیر ظاهر شد. او ابتدا در کالاف دیوتی موبایل به عنوان یک شخصیت درجه یک در دسترس بود که می توانید در خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل آن را خریداری کنید. در 12 ماه گذشته، ما شاهد چندین تکرار و اسکین از شخصیتی بودیم که همه دوستش داریم.

روح

این شخصیت اصلی Ghost است که فقط در اختیار چند بازیکن اولی بود که بتل پس را در فصل 1 خریداری کردند.

نحوه باز کردن قفل: قفل Ghost را فقط می‌توان در فصل 1 Premium بتل پس به عنوان پاداش سطح 1 باز کرد. اکنون امکان باز کردن قفل این شخصیت وجود ندارد.

شبح - پلاسما

نحوه باز کردن قفل: Ghost - Plasma Soldier Crate: اکنون در دسترس نیست.

کد خرید شبح - پلاسما:

یک کد خرید رایگان به بازیکنانی که یکی از استریم های رسمی Garena کالاف دیوتی موبایل را تماشا می کنند داده شد. این کد کاراکتر Ghost - Plasma از آن زمان منقضی شده است و دیگر قابل استفاده نیست. این فقط برای سرور Garena در دسترس بود، نه در سطح جهانی.

روح - مخفی کاری

اگر حساب Activision خود را به کالاف دیوتی وارزون متصل کرده باشید، این شخصیت فقط برای مدت محدودی در دسترس بود، خرید سی پی کالاف ارزان.

نحوه باز کردن قفل: جعبه سرباز روح: اکنون در دسترس نیست.

روح یک گاوچران است

نحوه باز کردن قفل: Ghost - Cowboy فقط در قسمت پرمیوم پس برای فصل 6 (غرب وحشی) باز شد. اکنون امکان باز کردن قفل این شخصیت وجود ندارد.

شبح - حزمت

نحوه باز کردن قفل: Ghost - Hazmat فقط در جایزه پرمیوم پس برای فصل 7 (عامل رادیواکتیو) باز شد. اکنون امکان باز کردن قفل این شخصیت وجود ندارد.

Ghost - Loose Ends

نحوه باز کردن قفل: Ghost - Loose Ends فقط در فصل 11 (به روز رسانی سالگرد) به عنوان بخشی از بسته Loose Ends که از حدود 10 آیتم مختلف تشکیل شده بود، باز شد. اکنون نمی توان آن را باز کرد.

روح - استخوان فک

نحوه باز کردن قفل: Ghost - Jawbone فقط می‌توانست در یک پاس نبرد ممتاز برای فصل 12 (شب تاریک) باز شود. دیگر در دسترس نیست.

Ghost - Dark Vision

نحوه باز کردن قفل: Ghost - Dark Vision تنها به عنوان جایزه سطح 1 در یک پاس رزمی برتر برای فصل 13 (جنگ زمستانی) ارائه شد. این کاراکتر اکنون قابل باز شدن نیست.

نحوه باز کردن قفل Ghost Character در کالاف دیوتی موبایل

Ghost - Stealth اکنون می‌تواند توسط هر کسی که دارای حساب درکالاف دیوتی موبایل و اکتیویژن باشد کاملاً رایگان باز کند. این پوسته قهرمان در ابتدا بخشی از فصل 1 بود و سپس دوباره در یکی از فصل های بعدی برای خرید در دسترس بود.

Ghost - Stealth - کالاف دیوتی موبایل

تا اینجای کار، در زمان نگارش مقاله، اگر همچنان می خواهید با این شخصیت بازی کنید، می توانید تنها در چند مرحله قفل Ghost را درکالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان باز کنید.

منبع: diamond-land.ir

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن