چه کسی در اروپا در Covid درست می کند؟ | ویروس کرونا

[ad_1] دومین موج ویروس کرونا ویروس قاره اروپا را فرا گرفته است ، و رکوردهای جدید آلودگی روزانه در بسیاری از ک

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

دومین موج ویروس کرونا ویروس قاره اروپا را فرا گرفته است ، و رکوردهای جدید آلودگی روزانه در بسیاری از کشورها شکسته می شود. تغییرات گسترده ای وجود دارد ، اما تقریباً هیچ کشوری دست نخورده باقی مانده است - حتی کشورهایی که در موج اول خوب ظاهر شدند.

در 31 كشوري كه مركز اروپايي پيشگيري و كنترل بيماري ها داده هاي ملي را از آنها جمع آوري مي كند ، ميانگين ميزان بروز بيماري 14 روزه در هر 100000 نفر از فقط 13 كشور در اواسط جولاي به تقريباً 250 هفته گذشته ضرب شده است.

در حالی که بستری شدن در بیمارستان ، پذیرش در ICU و مرگ و میر بدنبال آن منحنی شیب دار رو به بالا نیست و به طور کلی بسیار پایین تر از بهار امسال است ، اما به طور مداوم در حال افزایش است - و در حال حاضر مشکلات جدی برای خدمات بهداشتی در برخی کشورها ایجاد می کند.

  • فرانسه بیش از 40،000 مورد جدید را در دو روز این هفته گزارش داد ، که میزان بروز 14 روزه آن را به 521 مورد رساند. اقدامات دقیق از جمله منع رفت و آمد 9:00 تا 6 صبح اکنون دو سوم جمعیت را پوشش می دهد.

  • آلمان، یک مقام ارشد هشدار داد ، که میزان عفونت آن در بهار امسال بسیار کمتر از اکثر کشورهای اتحادیه اروپا است ، همچنین شاهد افزایش شدید موارد جدید روزانه است: از 5250 در روز به 13،500 در این هفته با نرخ بروز 319 - افزایش "بسیار جدی".

  • اسپانیا، یکی از بدترین آسیب دیدگان در طول موج اول ، دوباره با بحران روبرو شده است و پس از ثبت 20،000 عفونت جدید در دو روز متوالی ، اولین کشور اروپای غربی است که در این هفته 1 میلیون مورد را رد می کند.

  • ایتالیا، یک کشور دیگر در بهار امسال سخت آسیب دید ، روز جمعه با 19000 عفونت به دلیل ترس از اینکه کنترل مجدد بیماری همه گیر خارج شود ، به یک پرونده جدید رسید. با نرخ بروز 14 روز 240 در 100000 ، وضعیت "چشمگیر" است.

  • اپیدمی در بلژیکوزیر بهداشت گفته است ، كه در بهار امسال یكی از بالاترین سرانه های تلفات اروپا را متحمل شده است ، "از كنترل" و "خطرناك ترین در اروپا" است ، با بروز 14 روز از 1111 شگفت آور.

  • جمهوری چک، که به عنوان موفقیت موج اول با نرخ عفونت در پایین ترین قاره مورد ستایش قرار گرفته است ، در حال حاضر در میان بالاترین ها با نرخ بروز حتی بیشتر از 1،210 قرار دارد. مانند بلژیک ، به نظر می رسد به دنبال یک قفل جدید است.

  • سوئد، یک فروشنده بین المللی با استراتژی ضد قفل خود ، اقدامات منطقه ای اجباری را برای مقابله با یک افزایش ناگهانی در نظر گرفته است که هفته گذشته تعداد آلودگی های روزانه جدید از 1000 به سختی از اوایل سپتامبر بیش از 1000 بود.

  • فنلاند ، برای اولین بار با یکی از کمترین میزان آلودگی و مرگ و میر در اروپا ، یکی از معدود کشورهای اتحادیه اروپا است که به طور م fightingثر با این موج دوم مبارزه می کند. اقدامات سخت منطقه ای طی هفته گذشته موج بروز موارد جدید را معکوس کرده و میزان بروز 14 روز این کشور را 52 نفر در هر 100000 نفر اعلام کرده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن