مودم رومیزی ایرانسل Irancell D100 3G-4G-WiFi Desktop Modem

این مودم به یک صفحه نمایش مجهز است که اطلاعاتی نظیر میزان سرعت دانلود (Traffic Statistics)، وضعیت اتصال بیسیم

توسط ABTINNEWS در 23 آذر 1399

این مودم به یک صفحه نمایش مجهز است که اطلاعاتی نظیر میزان سرعت دانلود (Traffic Statistics)، وضعیت اتصال بیسیم ( Wi-Fi Status)، نوع شبکه در حال استفاده ((Network Type ( 2G /3G/4G)، قدرت سیگنال (Signal Strength)، وضعیت اتصال به اینترنت (Internet Connection Status)، پیام کوتاه (Messages) و میزان باتری (Battery Meter) را نمایش میدهد. در این پنل شما با زبانههای Home (صفحهی اصلی)، Statistics (آمار)، SMS (پیام کوتاه)، Update (بهروزرسانی)، Settings(تنظیمات) و Sharing (بهاشتراکگذاری) روبرو هستید که در صفحه اصلی تقریبا دسترسیهای اصلی برای شما ایجاد شده که شامل روشن و خاموش کردن دستگاه، اتصال دیتا و وایفای و همچنین گزارشی از میزان مصرف دیتا در حال حاضر، تعداد دستگاههای متصل به مودم و دسترسی به فضای کارت حافظه است. در زبانه Statistics شما گزارش جزئیتری از میزان مصرف دیتا در مودم همراه خود و میزان شارژ مودم را میتوانید ببینید. در زبانه Update شما وضعیت آپدیت نرمافزاری دستگاه را میتوانید چک کنید که بلافاصله بعد از دریافت آپدیت در این صفحه به شما اطلاع داده میشود.

{3G یا نسل سوم اینترنت همراه چیست؟|یعنی 4G است. پشتیبانی از نسل سوم یا چهارم!}

در زبانه Sharing نیز میتوانید به فضای موجود بر روی کارت حافظه مودم همراه خود دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنید. با این وجود عدم برخورداری دو مدل از هفت مدل موجود مودمهای همراه ایرانسل از وایفای پاسخ به این سوال را مهم میکند که برخورداری از وایفای چقدر مهم است. در مودمهای یو.اس.بی فاقد وایفای رایجترین راه برای به اشتراکگذرای اینترنت، استفاده از قابلیت هاتاسپات لپتاپ یا دستگاه متصل به آن است که خب طبیعتا در پیسیها به دلیل عدم برخورداری از آنتن وایفای این موضوع امکانپذیر نیست! مودم همراه E3372ایرانسل، یک مودم یو.اس.بی است که مهمترین مزیت آن پشتیبانی از شبکه نسل چهارم 4G و مهمترین عیب آن نیز عدم برخورداری از وایفای است. 3G یا نسل سوم اینترنت همراه چیست؟ توصیه ما استفاده از دستگاهی با پشتیبانی از آخرین نسل از شبکه اینترنت همراه {آموزش شارژ مودم ایرانسل|بیشتر بخوانید|اینجا کلیک کنید|بخوانید|می خواهم بخوانم|بررسی کنید|مشاهده|مطالعه بیشتر|شارژ مودم ایرانسل|کلیک کنید|وارد شوید|اینجا} یعنی 4G است. پشتیبانی از نسل سوم یا چهارم! یکی از نقاط منفی این مودم همراه را نیز میتوان عدم پشتیبانی از کارت میکرو اس.دی دانست.

رومینگ دیتا این قابلیت را به کاربر می دهد که در نبود شبکه ی اپراتور سیم کارت خود، به شبکه ی اپراتور دیگری متصل شده و به صورت کاربر میهمان از اینترنت آن استفاده نماید. این آپدیت همانند آپدیت نرم افزار های گوناگون است و می تواند به بهبود عملکرد دستگاه شما کمک نماید. برای مثال در تصویر ذیل ما میزان 2048 مگابایت معادل 2 گیگابایت را برای بازه ی زمانی یک ماهه در نظر گرفتیم و تعیین نمودیم که وقتی به 90% از این میزان دیتای مجاز رسیدیم مودم به ما اطلاع رسانی نماید. 2 معرفی شدند. در این قسمت به صورت جداگانه به تعریف هر یک از این شبکهها میپردازیم که در خرید خود انتخاب بهتری داشته باشید. در قسمت جلویی این محصول نشانگرهای LED تعبیه شده است که میتوانند اطلاعاتی از وضعیت کارکرد موردم ارائه کنند. یکی دیگر از ویژگی های ممتاز این مودم وجود دو پورت LAN است که استفاده از آن را چه در حالت بی سیم و چه در حالت با سیم میسر میکند.

اینترنت به دلایل و جهات مختلف تبدیل به یکی از بدیهیات زندگی ما شده و خوشبختانه راههای زیادی برای اتصال به شبکه بزرگ اینترنت وجود دارد؛ از Dial up که صدای آژیر مانند آن حس ورود به دنیای دیگر را برای ما تداعی میکرد تا همین اینترنت ADSL که هنوز هم طرفداران زیادی دارد و در نهایت اینترنت TD-LTE که امروز به قسمت کوچکی از اطلاعات کاربردی آن خواهیم پرداخت. به همین منظور مودمهای این شبکهها هم که ایرانسل به بازار عرضه میکند، طرفداران بیشماری دارد. معرفی شد که به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد؛ البته که هنوز هم طرفدارن بیشماری دارد و به همین دلیل در برخی از مقالات خود همچون "بهترین مودم روتر ASD خانگی" به این موضوع پرداختیم، البته که توصیه میکنیم قبل از خواندن این مقاله، مقاله تفاوت مودم و روتر را مطالعه نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت کاملا تخصصی به موضوع بهترین مودم ایرانسل TD-LTE و بهترین مودم 4G ایرانسل بپردازیم.

آخرین مطالب