اعضای کلیسا به یاد می آورند که سکستون در حملات تروریستی نیس کشته شده است | فرانسه

[ad_1] یکی از سه کشته شده در حمله تروریستی نیس نامگذاری شده است وینسنت لوکه، پدر دو فرزند که در کلیسای نوتردا

توسط ABTINNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

یکی از سه کشته شده در حمله تروریستی نیس نامگذاری شده است وینسنت لوکه، پدر دو فرزند که در کلیسای نوتردام کار می کرد. مسدود، 55 ساله ، توسط مهاجم گلو را بریده و جسدش را در داخل کلیسا پیدا کردند.

او یک کاتولیک متدین بود و در بازیلیکای سکستون حضور داشت و در آنجا 10 سال بعثت و محراب را آماده می کرد. نقش وی همچنین استقبال از بازدید کنندگان و نمازگزاران به بازیلیکا بود که در ساعت 8.30 صبح باز شد.

لورا مال ، یک کلیسای کلیسای نوتردام ، گفت: "من خیلی شوکه شده ام. من هنوز او را تصور می کنم ، هنوز می بینم که راه می رود و شمع ها را روشن می کند. و حالا دارم فکر می کنم: "او دیگر آنجا نیست". "

خواهرش ، لورا ، افزود: "ما همیشه با او هستیم. او همیشه آنجاست ، او روز را آنجا می گذراند. او زندگی خود را در اینجا تقسیم می کند. او کسی نیست که بیاید و برود. این خانه اوست ، او تمام روز اینجا است. "

هنوز دو زن قربانی اعلام نشده است. اولی خانمی 70 ساله بود که صبح زود پنج شنبه برای بازی در نمازخانه به کلیسای نوتردام رفته بود. منابع پلیس گفتند که گلوی او عمیقاً بریده شده و قاتل "مصمم است که سرش را قطع کند".

زن دوم در حدود 30 سالگی چندین ضربه چاقو خورد. او موفق شد قبل از سقوط در یک بار در نزدیکی ساختمان ، از ساختمان فرار کند. اولین پاسخ دهندگان برای معالجه وی تماس گرفتند و گفت قبل از اینکه از جراحاتش بمیرد به آنها گفت: "به فرزندانم بگویید من آنها را دوست دارم".


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن