آموزش تهیه ویباکس به صورت رایگان در بازی فورتنایت

اواسط سال 2017 میلادی بود که استودیوی اپیک گیمز از یکی از برترین بازی های خود تحت عنوان فورتنایت رونمایی کرد؛

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

اواسط سال 2017 میلادی بود که استودیوی اپیک گیمز از یکی از برترین بازی های خود تحت عنوان فورتنایت رونمایی کرد؛ عنوانی که شاید خیلی ها تصورش را هم نمی کردند که تا این حد در نزد گیمر ها محبوب شود. اکنون اگر بگوییم که این بازی جزو برترین ها در دنیای بازی های رایانه ای به حساب می آید، بی راه نبوده است. هدف در این بازی این است که یک شخصیت را برگزیده و چالش ها و مامرویت های مختلفی را طی کنید تا شاهد افزایش سطحتان باشید. جالب است بدانید که هر چند وقت یک بار، محتویاتی همچون شخصیت های تازه به این اثر اضافه می شود که واکنش مثبت گیمر ها را به دنبال دارد. پس اگر هنوز به سراغ این بازی نرفته اید، وقت آن رسیده است که آن را آغاز نمایید.

ما در پست های قبلی وب سایت به معرفی ویباکس پرداختیم و با مزایا و حتی روش خرید آن نیز آشنا شدیم. جالب است بدانید که راه هایی برای دریافت ارز بازی فورتنایت یعنی ویباکس فورتنایت نیز وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتما شانس خود را برای آن ها امتحان کنید. به هر حال وقتی که شما ویباکس های بیشتری در اختیار داشته باشید، قدرت بیشتر هم برای خودتان خواهد بود.

چگونه ویباکس رایگان دریافت کنیم؟

با هر بار وارد شدن یا همان لاگین شدن به بازی فورتنایت، به صورت رندوم ویباکس دریافت خواهید کرد. از نظر بسیاری از گیمر ها، این تعداد ویباکس چندان هم زیاد نیست و آن ها ترجیح می دهند که از این ارز ها صرف نظر کنند، اما شما هرگز چنین کاری را انجام ندهید. درست است که مقدار این ویباکس ها چندان قابل توجه نیست، اما حداقل دشواری خاصی برایتان نخواهد داشت و در طولانی مدت با مقادیر زیادی از ویباکس مواجه خواهید شد. پس از روزی که این بازی را آغاز می کنید، این استراتژی را از یاد نبرید.

اگر از طرفداران فورتنایت باشید، حتما در جریان هستید که بخشی به نام Save World در این بازی به چشم می خورد. این بخش را به هیچ وجه دست کم نگیرید و هر چند وقت یک بار به تجربه اش بپردازید. انجام دادن چالش های مربوط به این قسمت، با پاداش های ارزنده ای نظیر ویباکس ها همراه خواهد بود. تعداد این ویباکس ها در مقایسه با روش اولی که خدمتتان عرض کردیم، کمی بیشتر می باشد. پس نتیجه می گیریم که با شیوه بهتری سر و کار داریم؛ البته به شرطی که راه انجام مبارزات و حل معما ها در این بخش را بدانید و به خوبی از پس آن ها بر آیید.

 

راه های دیگری هم برای دریافت رایگان ویباکس ها وجود دارد، اما مانند دو شیوه ذکر شده چندان به چشم نمی آیند. به عنوان مثال، برخی از رویداد ها هستند که به عنوان جایزه به شما ویباکس هایی را اهدا می کنند. البته این رویداد ها سختی های خاص خود را دارند و شاید برای به پایان بردن آن ها با سختی هایی مواجه شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن