زمان در حال اتمام است! به این 7 راه‌های تغییر مبل شنی خود فکر کنید.

مبل هپی چیر اینتکس و مبل یونولیتی و مبل شنی یونولیتی و فیبری در واقع یکی از پر طرفدار ترین مبل هایی بوده که ه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل هپی چیر اینتکس و مبل یونولیتی و مبل شنی یونولیتی و فیبری در واقع یکی از پر طرفدار ترین مبل هایی بوده که همیشه دارای طول عمر بالایی می باشند از همین رو با هزینه مناسب می توان اقدام به خرید مبل هایی کرد که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند. این مواد در مدل های مختلف ایرانی و یا خارجی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده شده که به مراتب مدل های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند اما در عوض طول عمر بالایی خواهند داشت به همین دلیل نیاز به تعویض سریع نخواهد بود اما مواد یونولیتی ایرانی بعد از یک الی چند ماه نیاز به شارژ کردن خواهد بود اما پس از آن مبل شنی مورد نظر خود فرم بهتری به خود خواهد گرفت. مدل های ساده در واقع طراحی تقریبا گرد داشته که از یک پشتی کوتاه نیز بهره مند می باشند اما پس از مدتی استفاده از آنها فرم بسیار مناسبی به خود گرفته و موجب افزایش طول تکیه گاه یا پشتی نیز خواهد شد اما بر خلاف مدل های ساده مدل های پشتی دار کاملا از ابتدای استفاده طراحی و ساختار یکسانی داشته و نیازی به شکل و فرم گرفتن نخواهند داشت.

این دسته از مبل ها عموما در اتاق خواب ها برای نشستن یا حتی دراز کشیدن(بنا به قابلیتی که در تغییر فرم دارد در هر دو صورت کاربردی است) به مدت کوتاه تری قابل استفاده است و در ابعاد و رنگهای متفاوتی به فروش میرسند که از انواع و اقسام پارچه ها در تولید روکش آن استفاده میشود. شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار می گیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود می گیرد و تمام قسمت های بدن شما را پر می کند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی می کنید. در واقع هر مبلی که برای استراحت مناسب باشد و روی آن احساس خوبی داشته باشید در دستهبندی مبلمان ریلکسی جای میگیرد. اندازه بین بگ : با توجه به اندازه اتاق خود اندازه بین بگ را مشخص کنید، اگر اتاق شما فضای بزرگی دارد بهتر است به دنبال خرید مدل های بزرگتر بروید زیرا روی آن ها احساس راحتی بیشتری دارید ولی اگر فضای اتاق شما کوچک است، از خرید مدل های بزرگ خودداری کنید. از مدل تک نفره گرفته تا دو نفره یا حتی سه نفره. تنوع بالا در طرح و رنگ باعث شده تا این وسیله با سلیقه و دکوراسیون منزل هر شخصی به راحتی ست شود.

پس اگر به دنبال ست کردن لوازم منزل خود هستید، بین بگ بهترین گزینه است. طرح و رنگ: شاید در نگاه اول این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما شما باید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل خود، طرح و رنگ مبل خود را انتخاب کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود، خود به خود خیلی از مدل هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، حذف شده و انتخاب برای شما آسان می شود. تقسیم بندی می شوند به همین دلیل مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید مدل مورد نظر خود کنند. کیفیت دوخت : بعد از توجه به کیفیت جنس نوبت به کیفیت دوخت می رسد. جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبل ها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچه های بسیار مقاوم تهیه می شوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدی ها از پارچه بی کیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. انتخاب مدل بین بگ یک مسئله کاملا سلیقه ای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدل های دو یا سه نفره دارید می توانید این مدل ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت استفاده از یک یا دو بین بگ تک نفره نیز انتخاب قابل قبولی خواهد بود.

Th is has be en gener ated by GSA C​on᠎tent G en erator D emov ersi​on.

اما بین بگ و مبل بین بگ که مدل دیگر از مبل شنی محسوب شده بیشتر از مواد سازنده خارجی و پارچه های با کیفیت خارجی برای ساخت و تولید آنها استفاده می شود. این مبل جزو مبل های ضد آب هم محسوب می شود، یعنی شما می توانید آن را روی آب قرار دهید و به راحتی روی آن دراز بکشید. با در نظر گرفتن ویژگی های مطرح شده در این بخش در خصوص مبل های شنی ، حال شما می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که قصد استفاده از این محصولات را دارید ، به ساده ترین شکل ممکن خرید مبل شنی را انجام دهید. تفاوت مبل شنی و بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی بین بگ ها علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن