عمدی طرح دعوی در دادگاه در رابطه با مرگبار دروازه طلایی شهرکهای خشم جاده حادثه

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:33 PM EDT May 10, 2020یک خانواده هایی است که در دعوی قتل غیر عمدی در ارتب

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

یک خانواده هایی است که در دعوی قتل غیر عمدی در ارتباط با یک دروازه طلایی شهرکهای خشم جاده حادثه که در سمت چپ یک مرد مرده و دیگری رایگان از اتهامات بر اساس دولت ایستاده خود زمین قانون است.

طرح دعوی در دادگاه نام اسرائیل Elledias, 50, طلایی متحده آمریکا به عنوان متهم و تیرانداز. نام او منتشر نشده در اسناد مربوط به این حادثه با مقامات گفت که او قربانی شد.

طرح دعوی در دادگاه در 18 مارس به نمایندگی از دیوید Norgard مادر سیلویا Norgard کمی بیش از یک سال پس از مرگ او.

Norgard, 24, از دروازه طلایی و مستغلات در نظر گرفته شد به پزشکان منطقه ای-کاج ریج پس از تیراندازی و مرگ او در حدود 30 دقیقه پس از ورود خود را.

Elledias ترغیب Norgard درگیر شدن او در یک درگیری در ثانیه منجر به تیراندازی با برگشتاندن او را به پنجره کامیون خود را به طرح دعوی در دادگاه متحده است.

متهم سپس برگرفته از یک تپانچه نیمه اتوماتیک از یک مغناطیسی داشبورد جلد چرمی قرار دادن تفنگ و کشته دیوید Norgard در وسط خیابان با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

Norgard پایدار دو زخم گلوله به قفسه سینه نزدیک تقاطع خیابان 16 غربی و خیابان 23 غربی حدود 9 p. m. 1 مارس 2019 با توجه به تحقیقات توسط ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر.

نه کلانتر, و نه دادستانی 20 قضایی مدار منتشر تیرانداز هویت است. هر دو redacted نام تیرانداز و دیگر اطلاعات شناسایی از سوابق عمومی با استناد به Marsy قانون.

قبلی پوشش: دادستانی: کشنده خشم جاده تیراندازی توجیه تحت ایستاده خود زمین قانون

بیشتر: چه فلوریدا ایستاده خود زمین ، میامی قانون استاد توضیح می دهد که اصول اولیه

Marsy قانون می توان با استفاده از نهادهای عمومی برای جلوگیری از افشای اطلاعات و یا ثبت اطلاعات است که می تواند مورد استفاده برای پیدا کردن و یا آزار و اذیت یک قربانی و یا قربانی ،

تیرانداز قربانی یک باتری در این حادثه با توجه به کلانتر اتاق و دفتر دادستان ایالتی.

تیرانداز پاک شد کیفری تخلف چند ماه پس از این حادثه توسط کلانتر و دولت وکیل دفاتر. هر دو نهاد اظهار داشت Norgard مرگ یک قتل موجه بر اساس ایستاده خود زمین قانون است.

تیرانداز هویت

کریستوفر براون فورت مایرز وکیل به نمایندگی سیلویا Norgard در طرح دعوی در دادگاه گفت: دفتر استخدام یک محقق که ماه را صرف ریختن بیش شواهد صحبت کردن به مردم و تعقیب کردن منجر به یادگیری هویت تیرانداز.

قهوه ای است که با اعتماد به نفس Elledias مردی که به ضرب گلوله کشته و دیوید Norgard و گفت: دفتر او قادر خواهد بود برای دریافت unredacted پرونده از طریق احضاریه به عنوان تایید در آینده است.

"ما منتظر یک زمان طولانی به فایل این مورد را کاملا خاص ما راست بود" براون روز جمعه گفت.

هنگامی که به تلفن به صورت نظر برای این داستان Elledias با اشاره به سوالات خود را وکیل علامت Yeslow از فورت مایرز و حاضر به اظهار نظر.

Yeslow بازگشت نیست یک درخواست برای نظر قبل از انتشار این داستان.

شواهد در طرح دعوی در دادگاه

شاهدان نشان می دهد تیرانداز کامیون جلوگیری شد دیوید Norgard خودرو از عبور swerving و مسدود کردن جاده قبل از عکسبرداری با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

بلافاصله پس از تیراندازی و قبل از ورود به اجرای قانون و یا اورژانس خدمات پزشکی تیرانداز بود دیده می شود توسط شاهدان "قدم زدن با شور و نشاط و قابل توجه خود را در سر بارها و بارها" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

تیرانداز گفت: کارآگاهان او پانچ در گوش در طول مبارزه با دیوید Norgard قبل از عکسبرداری با توجه به سوابق از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر.

در گزارش خود یک کارآگاه نوشت تیرانداز قرمز و متورم گوش پس از این حادثه اگر چه هیچ یک از کلانتر, گزارش ذکر تیرانداز دریافت مراقبت های پزشکی برای گوش آسیب و یا هر گونه آسیب است.

عکس های گرفته شده از Elledias پس از تیراندازی در تضاد با ادعا می کند که او زده بود در سر Norgard با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

"ما در حال حاضر به صحنه جرم عکس از سمت خود (Elledias') سر و صورت است که به وضوح در تضاد با او بودن سوراخ در گوش یک, سالم, مناسب, 24-سال-مرد" یک بیانیه از Norgard خانواده می خواند.

طرح دعوی در دادگاه متحده Norgard نبود مسلح در این حادثه که سازگار با اجرای قانون ،

Elledias شکایت در مورد چه مدت رسیدگی به Norgard مرگ بود در طول بازداشت خود پس از تیراندازی با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

طرح دعوی در دادگاه اشاره Elledias بودند و تنها دو شاهد به تیراندازی واقعی دیگر از Norgard.

هویت یک زن مستاجر تیرانداز خودرو بود که در مصاحبه با کارآگاهان پس از این تیراندازی منتشر نشده در اسناد و مدارک.

او همسر تیرانداز, بث Elledias با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

بیانیه ای از Norgard خانواده

سیلویا Norgard و خانواده اش در حال تلاش برای ایجاد یک بیانیه سیاسی توسط پر کردن طرح دعوی در دادگاه در حال قوی حامیان متمم دوم و پایه پشت راست از فلوریدا به دفاع از خود بر اساس یک بیانیه است.

"با این حال نیروی مرگبار تنها باید هنگامی استفاده شود که شما فکر می کنم کسی که قصد کشتن شما و یا عزیزان خود را" با توجه به این بیانیه. "شما لازم نیست که حق شلیک یک مرد غیر مسلح, پایین, مانند یک سگ در خیابان."

طرح دعوی در دادگاه متحده Norgard خانواده امیدوار است که دادگاه مدنی فراهم می کند اطلاعات باعث خواهد شد که دادستانی به تجدید نظر در تصمیم خود و پیگیری اتهام قتل علیه اسرائیل Elledias.

"وجود دارد و نه اساسنامه محدودیت ها در قتل پس از این مبارزه را در" بیانیه می خواند.

اسرائیل Elledias' تفنگ لود شد با توخالی نقطه مهمات با توجه به Norgard خانواده ،

"این مهمات طراحی شده است نه برای خنثی کردن تهدیدات اما برای اطمینان از عکس قفسه سینه را خواهد کشت" با توجه به این بیانیه. "آن کار خود را."

Norgard خانواده امیدوار به اثبات Elledias آغاز این حادثه با مسدود کردن دیوید از عبور او سپس توقف زمانی که دیوید متوقف شد و دعوت او بیش از, با توجه به بیانیه.

"در طول تمام این مدت او می تواند به سادگی به دور محور اما پس از آن ما خواهد استدلال می کنند او نمی خواهد که تا به حال شانس به کسی شلیک کنید; و این چیزی است که او می خواست به انجام" این بیانیه می خواند.

طرح دعوی در دادگاه در خدمت به اسرائیل Elledias روز چهارشنبه با توجه به این بیانیه.

تیرانداز حساب

تیرانداز بود در مصاحبه با دو کارآگاه به دور از صحنه خشم جاده حادثه در یک ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر محل پس از تیراندازی.

آن زمانی شروع شد که او متوجه یک ماشین سبز رانندگی بیش از حد نزدیک پشت سر او تیرانداز گفت. تیرانداز گفت: کارآگاهان او "شنود" خود ترمز به راننده خودرو سبز به پشت کردن اما ماشین رو حتی نزدیک با توجه به گزارش.

راننده اقدام به عبور او و تیرانداز با سرعت بالا تیرانداز کارآگاهان گفت.

تیرانداز سپس آهسته به نوبه خود به شرق بر روی خیابان 16 غربی از خیابان 23 غربی.

هنگامی که تیرانداز کند وسیله نقلیه خود را سبز خودرو تصویب تیرانداز در طرف اشتباه از جاده به سرعت تبدیل در مقابل تیرانداز خودرو و ناگهان متوقف شد و در وسط جاده تیرانداز کارآگاهان گفت.

او تا به حال برای جلوگیری از, برای جلوگیری از هدف قرار دادن سبز ماشین تیرانداز کارآگاهان گفت.

پس از او متوقف شد و یک مرد جوان از ماشین در مقابل او به سرعت که "او نمی باید زمان برای انجام هر کاری" او گفت:.

مرد جوان شد فریاد تیرانداز به خارج از وسیله نقلیه خود را به عنوان او راه می رفت به سوی او شد و در تیرانداز را درب ظرف ثانیه تیرانداز کارآگاهان گفت.

تیرانداز "شروع به باز کردن درب از واکنش" و مرد جوان که بین درب و تیرانداز بود و مسدود کردن تیرانداز از خروج کامیون خود را در این تیرانداز کارآگاهان گفت.

مرد شروع به مشت زدن به تیرانداز و تیرانداز رسیده تپانچه خود را با دست راست خود را به او دادند و مرد جوان با دست چپ تیرانداز کارآگاهان گفت.

تیرانداز گفت: مرد جوان برای جلوگیری و اقدام به فشار او را دور. زمانی که مرد جوان مقاومت تیرانداز تبدیل تپانچه و او را به ضرب گلوله دو تیرانداز کارآگاهان گفت.

تیرانداز قرار داده و تپانچه در صندلی راننده از خودرو خود را پس از حادثه او گفته محققان.

وقتی پرسیده شد که چرا او به ضرب گلوله مرد جوان شناسایی شده توسط کلانتر, به عنوان Norgard تیرانداز گفت که "برای جلوگیری از تهدید" با توجه به کلانتر, گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن