با کمی باران و بالا خشکسالی شاخص ذغال سنگ ممنوعیت, هوای آزاد, سوختگی

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:49 PM EDT May 14, 2020با کمی به هیچ بارندگی در طول این زمستان به بها

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

با کمی به هیچ بارندگی در طول این زمستان به بهار و خشکسالی اعداد شاخص افزایش ذغال سنگ شهرستان روز سه شنبه اعلام کرد یک سوختگی بان برای unincorporated ذغال سنگ.

بان کی مون در اثر اطلاع ثانوی ممنوع سوختن باز "است که هر, هوای آزاد, آتش سوزی یا باز احتراق مواد قابل مشاهده است که تولید گازهای گلخانه ای از زباله و زباله های حیاط" با توجه به انتشار اخبار شهرستان.

که شامل رویشی ماده از محوطه سازی و حیاط نگهداری.

شهرستان تصمیم پس از یک جلسه در میان آن اداره خدمات اضطراری فلوریدا جنگل خدمات ذغال سنگ County Fire ستاد' انجمن و ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر.

"این گروه به طور مشترک شناسایی نیاز به سوزاندن ممنوعیت تبدیل شدن به موثر بلافاصله پس از برخی شرایط محیطی مواجه شد از جمله عدم بارندگی در ماه مارس" مقامات شهرستان ها نوشت.

بیشتر: آتش سوزی سوختن ذغال سنگ در شمال شرق شهرستان بخش از سرو ملی حفظ

نه تنها شده است وجود دارد کمی باران این زمستان گفت: ملیندا Avni, کاهش متخصص با فلوریدا خدمات جنگل اما بهار تا کنون نیز بوده است "بسیار روشن" در بارش.

خشکسالی شاخص شناخته شده به عنوان Keetch-بیرام خشکسالی شاخص در حال حاضر در حدود 650, او گفت:. این بدان معناست که یکی به حفاری 6½ اینچ به خاک برای پیدا کردن رطوبت.

در حالت ایده آل او گفت: شما می خواهید این شاخص زیر 500 یا حتی زیر 300. مقیاس صدر در 800.

تعداد بالا به معنی ترین گیاهان کشش نمی تواند به اندازه کافی رطوبت از زمین Avni گفت.

"آنها را به آسانی مشتعل" او گفت:.

Avni گفت: آخرین بار مقامات دیدم که شاخص بالا بود در سال 2017, زمانی که کلیر تجربه دو برس آتش سوزی که خانه ها ویران شده و ساکنان مجبور به تخلیه.

بیشتر: راهنمایی در مورد چگونه برای آماده سازی و تخلیه برای یک براش آتش

"این خیلی مهم آتش سوزی سال," او گفت:.

پس از طوفان را جاروب در سراسر فلوریدا از جمله طوفان ایرما بعد از آن سال. این بدان معناست که زدم پایین درختان و باقی مانده می تواند به سوخت اضافی به آتش سوزی, مقامات می گویند.

"ما هنوز هم مقدار زیادی از باقی مانده در کف جنگل از ایرما" گفت: Dan تابستان, مدیر شهرستان را اداره خدمات اضطراری.

بخش عمده ای از این تصمیم به تصویب رایت رانده است به سادگی با نحوه خشک شده است گفت: اما بخشی از حساب دیفرانسیل و انتگرال برای مقامات نیز برای جلوگیری از اضافه بار اول سیستم پاسخگوی است که در حال حاضر در برخورد با یک بیماری همه گیر.

"این فراوانی از احتیاط که ما همیشه انجام" سامرز گفت.

همانطور که از دوشنبه بیش از یک دوجین دیگر استان ها بود به تصویب رایت ممنوعیت از جمله همسایه لی و Hendry شهرستانهای استان است.

روز سه شنبه یک برس آتش سوخته فقط در خارج از ایممکلی نزدیکی ذغال سنگ و Hendry, مرز, Avni گفت. شعله سوزانده شده بود در حدود 250 هکتار در اواسط بعد از ظهر بود که حدود 40% موجود و نه تهدید هر خانه.

اگر چه این ممنوعیت را پوشش می دهد همه از unincorporated ذغال سنگ تمام تجاری کشاورزی سوختن و سوزاندن فعالیت های تنظیم شده توسط فلوریدا جنگل خدمات معاف هستند.

این ممنوعیت در حال حاضر هیچ تاثیری در فروش خرده فروشی از آتش بازی اگر چه مقامات اصرار ساکنان به استفاده از "احتیاط شدید."

"علاوه بر این, در بیرون, کوره, کوره اجاق گاز و افراد سیگاری ممکن است مورد استفاده در آماده سازی مواد غذایی اگر پخت و پز آتش کنترل شده است و با حضور به" مقامات شهرستان ها نوشت. "همه پخت و پز در فضای مناطق باید رایگان از توام مواد در یک منطقه با داشتن یک دور 3 پا را فراتر از نزدیکترین لبه آتش پخت و پز."

نقض منظور آن است که اگر در بر داشت به علت "جبران ناپذیر و یا آسیب غیر قابل برگشت" می تواند حمل یک پنالتی به $15,000 با توجه به انتشار.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن