خواهد ساکنان جنوب فلوریدا سر یک شهرستان یا دو شمالی که در آن COVID-19 محدودیت های شل شدن ؟

یوشع تا سلیمان و سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:17 PM EDT May 30, 2020Martin County نشسته در س

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

Martin County نشسته در سیاست جزیره است.

به آن شمالی است سنت لوسی و رودخانه شهرستان که در آن سواحل باز هستند البته در یک محدود بر اساس.

به جنوب آن است نخل, ساحل, Broward و میامی-Dade شهرستان که در آن رستوران ها باقی می ماند را تنها و غیر ضروری خرده فروشی و ساحل دسترسی بسته شده و پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تصمیم جنوب فلوریدا خواهد بود از مطالعه حذف از مرحله یک بازگشایی دولت در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر.

رهبری به ویژه شهرستان مارتین کمیسیون در جلسه صبح روز جمعه مقامات منتخب وجود دارد سمت چپ محاسبه ریسک در شل شدن محدودیت های محلی به خصوص دسترسی به سواحل به عنوان رستوران ها و کسب و کارهای کوچک شروع به بازگشایی با محدودیت.

وجود خواهد داشت یک هجوم مردم از جنوب به رهبری مارتین — نه بیش از حد دور از خروج خاموش ایالتی 95 — مایل به رفتن به ساحل اگر آنها باز غذا خوردن در رستوران ها و فروشگاه در فروشگاه ها ؟ و اگر چنین است که سلامت خطر است ؟

اگر مارتین سواحل ماندن بسته ساکنان جنوب فلوریدا می تواند سر به سنت لوسی شهرستان با آب و هوا به هوای آفتابی و در 80s بیش از آخر هفته. بیش از حد بسیاری از مردم می تواند سواحل وجود دارد unmanageable وادار به بسته شدن.

"ما نفرت را به باید که اندازه گیری" سنت لوسی شهرستان معاون مدیر علامت Satterlee گفت: پنج شنبه. "این وقت را بر ساکنان به دنبال کسانی اجتماعی فاصله دستورالعمل و ما خواهید بود در خارج وجود دارد نظارت به بهترین توانایی ما."

اگر چه COVID-19 موارد همچنان به افزایش در این هفته بیشتر نسبت به شیوع در Indiantown بستری شدن در بیمارستان و میزان علائم کروناویروس در بيمارستان منطقه است که در یک روند رو به پایین.

"من به طور کامل حمایت از مردم گرفتن به عنوان بسیاری از زندگی خود و آزادی شخصی" Martin County Sheriff ویلیام اسنایدر گفت: پنج شنبه. "من مایل به بازی بخشی از من را که اتفاق می افتد."

بیشتر: Treasure Coast مراکز شروع به بازگشایی دوشنبه

آوازی ساکنان همچنان به فشار برای شهرستان مارتین برای باز کردن آنچه در آن می — سواحل قایق رمپ پارک ها — به ویژه در نور از فرماندار جهت و سست محدودیت در تفریح و سرگرمی در شهرستانهای اطراف.

در طول مارتین و سنت لوسی شهرستانهای ساکنان و کسب و کار تماس سهشنبه به نظر نمی رسد نگران افزایش بازدید کنندگان از جنوب فلوریدا.

در بامیه برزخ هدیه در استوارت, مالک, Patty اوکانل گفت: هدیه فروشگاه کسب و کار در حال آماده سازی برای به روز شنبه پس از بسته هفت هفته.

اوکانل گفت که او انتظار ندارد این فروشگاه به شلوغ تر از معمول چون مردم هنوز نگران COVID-19.

"همه ما که بسته شده اند و گرفته اند از جمله ضربه مالی می خواهم به فکر می کنم وجود خواهد داشت اما من فکر نمی کنم که رفتن به اتفاق می افتد" اوکانل گفت.

آنچه در مورد مارتین سواحل ؟

Martin County, کمیسیون تقسیم شدند پنج شنبه در مورد اینکه آیا این زمان مناسب برای باز کردن خود را در سواحل است.

کمیسیون اد Ciampi و استیسی Hetherington گفت: آنها با تکیه به سمت نیمه باز سواحل است.

"ما باید به محاسبه و تعيين آن را امتحان کنید" Ciampi گفت. "برای ادامه به تاثیر منفی مارتین ساکنان شهرستان به صورت بالقوه از مردمی که از جنوب به پایین است نه آنچه که من علاقه مند هستم در حال انجام است."

Hetherington گفت که او به نفع مردم دادن "آزادی به پرسه زدن" در حالی که تشویق ساکنان هستند که آسیب پذیر در خانه بمانند.

رئیس هارولد جنکینز است که با تکیه به سمت نگه داشتن سواحل بسته تا به پالم بیچ شهرستان باز می شود سواحل آن.

"چگونه می تواند ما عملا ما باز سواحل بدون ایجاد یک مقصد است؟" جنکینز گفت.

رستوران مگنت ؟

هیچ یک از مقامات منتخب در مصاحبه روز شنبه در مارتین یا سنت لوسی استان ها ابراز نگرانی می کند که به دلیل رستوران در حال باز کردن آن را ایجاد یک قسمت برای کسانی که پایین جنوب.

"این است که در مورد به عنوان نرم افزاری از باز شدن به عنوان یکی می تواند داشته باشد" جنکینز گفت. "این بسیار خوب است. این واقعا بسیار سبک. من انتظار چیزی بیشتر و پس از آن ما خواهد چیزی برای بحث است."

اما مقامات محلی اذعان ترکیبی از باز کردن رستوران ها و باز کردن سواحل می تواند افزایش خطرات.

بیشتر: گنج ساحل eateries امیدواریم که مشتریان بازگشت

رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی در شهرستان مارتین به آرامی شروع به آماده سازی برای هجوم مردم در روز شنبه بعد از ظهر.

رستوران می تواند خدمت به مشتریان در داخل خانه در 25% ظرفیت و خارج از منزل با اجتماعی فاصله شیوه قرار دادن به بازی.

در Pusateri شیکاگو پیتزا در استوارت, co-owner لوقا Rendino گفت: طرح کسب و کار برای ارائه در خارج از صندلی به مشتریان اما انتظار ندارد برای دیدن یک هجوم مشتریان.

کسب و کار نمی کند برنامه ریزی برای باز کردن داخل پیتزا محل به دلیل آن را تنها مناسب یک جدول با اجتماعی فاصله دستورالعمل, او گفت:.

"به صداقت در چشم من ما باید برای باز کردن 100 درصد یا ما نمی," او گفت:. "با آنها را باز در 25 درصد ظرفیت این یک چالش برای صاحبان و گردانندگان و مدیران ما باید به شکل از چه هوشمندانه ترین راه برای انجام آن است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن