"وحشی آب و هوا' از آمدن به ردینگ; شهر برای دیدن سه گانه رقم از 30-درجه افت

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:58 PM EDT مه 27 سال 2020فقط زمانی که شما فکر می کنید یکی دیگر از

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

فقط زمانی که شما فکر می کنید یکی دیگر از ردینگ تابستان بود اینجا خوب پیش بینی ها انتظار یک "عینک" نوسان از سه رقمی به پایین به پایین 70 با باران و رعد و برق نیز ممکن است بیش از آخر هفته.

منطقه نمی کند و شروع به ضربه زدن 100 درجه تا 8 ژوئن در دمای گفت: Cory مولر یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در ساکرامنتو. اما آن را هنوز هم به طور معمول بسیار نزدیک به سه برابر رقم در هفته قبل از آن Mueller گفت.

این اواخر مارس آب و هوا انتظار می رود که در سراسر نقشه.

این ردینگ منطقه است و پیش بینی می شود بیش از 100 درجه طریق پنج شنبه و تقریبا به داغ اما آخر هفته به ارمغان بیاورد عمده افت مولر گفت.

"ما در حال رفتن به دیدن یک دختر زیبا وحشی نوسان در درجه حرارت از روز جمعه به شنبه" او گفت:. "شما دنبال آن هستید در 30 درجه نوسان در درجه حرارت بالا پس از آن احساس سرد بیرون آمده روز شنبه برای اطمینان حاصل کنید."

حتی بیشتر نامطلوب — شبانه پایین در طول هفته قرار بود حتی گرمتر از روز شنبه ،

بیشتر: مرکز شهر را رنگ باخته سابق ردینگ مسافرخانه به فروش می رساند به Bay Area توسعه دهنده: 'مسافرخانه خواهد بود نه بیشتر'

بیشتر: 530 جرم تماشا کنید: دو مرد پس از دستگیری به اتهام تیراندازی به رودخانه ساکرامنتو از پل در ردینگ

"وجود خواهد داشت یک تن از رهایی از گرما حتی در شب" مولر گفت: با توجه به پایین رود به پایین 70s در حالی که شنبه را بالا پیش بینی شده در 70 درجه ، "آن خواهید بود کاملا وحشی آب و هوا به صداقت."

با چنین اواخر خفیف و بارانی طلسم برای ردینگ مولر گفت: این احتمال وجود دارد آن خواهید بود این شهر برای برخی از زمان.

"70 در پایان ممکن است شما می دانید این است که بسیار غیر معمول است."

و در حالی که گرما نیز غیر معمول برای این زمان از سال از آن نمی رود به شکستن رکورد. مولر گفت: ردینگ منطقه است آمار تا 108 درجه این زمان از سال است.

آن را هنوز هم داغ تر از نرمال است اما مولر گفت: این مهم است که توجه داشته باشید که محلی آبراه هنوز خطرناکی سرد است.

این مسئله به سر آمد و در مارس 5, زمانی که مقامات نجات یک گروه از تیر جشن Cinco de Mayo پس از آنها به نام 911 گفت: آنها بیش از حد سرد و خسته به آن را در خود را دارند.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن