که در آینده خواهد شد Indian River State College جمهور ؟ وجود دو لیست علاقه مندی ها ؟ | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:36 PM EDT Jun 12, 2020آن را اغلب یک کالج جایگزین رئیس جمهو

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

نظر

آن را اغلب یک کالج جایگزین رئیس جمهور که در خدمت 31 سال.

ادوین مسی است که در رودخانه هند کالج ایالتی 47 سال اعلام بازنشستگی خود را در ماه اکتبر موثر در این تابستان. مسی تبدیل به یک بار بحث کالج به یک وعده حدود 30000 دانش آموزان و ارائه بیش از 100 برنامه از جمله برخی پیشرو به درجه لیسانس است.

جستجو کمیته شنود گذاشته هشت رهبران به مصاحبه ژوئن 24-25.

با توجه به کالج وسعت شش دانشگاه در چهار شهرستان و اهمیت در آماده سازی دانش آموزان برای محلی مشاغل — جوایز این حدود 3500 درجه یک سال ساخت مناسب ریاست جمهوری انتخاب بسیار مهم است.

خوشبختانه جستجو کمیته رهبری ویکی Davis, Martin County انتخابات سرپرست جامد است تخته سنگ از نامزدها.

چهار ایستاده بود زمانی که من بررسی رزومه خود را. دو محلی روابط به نظر می رسد به داخل مسیر در حالی که دو نفر دیگر به نظر می رسد باید یک فرصت عالی برای درخشش در طول مصاحبه.

قابل توجه ترین نام دور است فرانک Brogan که به دست آورده شهرت ملی به عنوان یک مجموعه موفق آموزش و پرورش اصلاح طلب از سال 1995 تا 2003 به عنوان فلوریدا انتخاب کمیسر آموزش و پرورش و سپس به عنوان معاون فرماندار تحت جب بوش است.

بیشتر: چه طور خاص است IRSC به دنبال یک رئیس جمهور و چه آن را باید ارائه دهد ؟

بیشتر: پیدا کردن اطلاعات کامل در جستجو برای یک رئیس جمهور جدید در IRSC

نماینده بیمه معلم تبدیل و سپس انتخاب سرپرست مدارس در شهرستان مارتین گرفته شده کاملا به سفر 17 سال گذشته.

او بالا برده ملی مشخصات دانشگاه فلوریدا آتلانتیک جایی که او مدرک کارشناسی ارشد خود را با میزبانی رویدادهای مهم مانند سال 2008 اوباما در انتخابات ریاست جمهوری بحث و داشتن یک تیم فوتبال است که شرکت در بازگشت به عقب کاسه بازی.

همکاری با موسسه تحقیقات موسسه ماکس پلانک جامعه و بندر شعبه موسسه اقیانوس شناسی قرار دادن امکانات پژوهشی در دانشگاه FAU و گسترش خدمات در گنج ساحل. او یک استاد بیدار کننده صندوق به خصوص زمانی که همکاری با آن رئیس جمهور مجلس سنا کن Pruitt, R-Port St. Lucie.

در سال 2009 Brogan صدراعظم شد دولت سیستم دانشگاه فلوریدا و کمک به حل مسائل کنترل با قوه مقننه است. سیستم افزایش بودجه تحقیق و پژوهش به 1.7 میلیارد دلاری رتبه پنجم در سراسر کشور.

چهار سال بعد Brogan در زمان همان کار در پنسیلوانیا و پس از 2018 مشغول به کار به عنوان دستیار وزیر ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش تحت بتسی Devos, ایالات متحده, وزیر آموزش و پرورش.

قبلا: حتی در بحث IRSC جمهور روشمند و حرفه ای

بیشتر: Indian River State College برنده جایزه آسیا و اقیانوسیه

Devos و همکار Indian River County مالکان Gerri McPherson اسمیت معاون رئیس جمهور سابق از FAU گنج ساحل پردیس و پنی چندلر رییس جمهور سابق Indian River County Chamber of Commerce, خود را در میان مراجع است. بنابراین ،

Brogan تنها نامزد من به یاد بیاورید در جلسه یاد اولین سفر خود را به دفتر ما زمانی که او میفروخت مدرسه مسئوليت منشور و کوپن برنامه در اجرا خود را برای آموزش و پرورش کمیسر.

با یک لبخند بزرگ او را استقبال و یک سخنران بزرگ و فرد فروش.

اما Brogan تنها نامزد بدون مدرک دکترای خود را بیش از حد سیاسی برای این کار به خصوص پس از روی لئامت دادن خود را با بحث Devos? در 66 خواهد او چوب در اطراف کالج طولانی به اندازه کافی برای انجام کارها ؟ مسی اعلام بازنشستگی خود را در 72.

مسی را در خانه وارث آشکار به نظر می رسد کریستینا هارت 62 از جنسن, ساحل, کالج, معاون رئیس جمهور از ثبت نام و خدمات دانشجویی یکی از نه عضو از رئیس جمهور و کابینه.

او هشت-صفحه نامه شد به عنوان دقیق به عنوان Brogan پنج بند مقدمه کلی بود. هارت خواهد بود اولین فارغ التحصیل از رودخانه هند کالج برای صعود به ریاست جمهوری.

هارت کار کرده در کالج 39 سال. او شروع به عنوان یک مربی در غواصی که به عنوان یک دانش آموز مشبک او کمک هزینه تحصیلی در IRCC و ایالتی فلوریدا. او دستیار مدیر ورزشی و دانشجویی فعالیت های مشاور تا سال 2000 زمانی که او مدیر و سازمانی و اثربخشی.

هارت ترویج شد معاون رئیس جمهور در سال 2009 و در طول سال کمک کرد را در $117 میلیون ارزش کمک های مالی.

پس از سال 2016 او شده است این مدیر ارشد در شرایطی که رئیس جمهور شده است و وظیفه عمده مسئولیت های مانند هماهنگی کالج آسیا و اقیانوسیه برنده جایزه افتخار در سال 2019.

هارت نظارت بر تمام خدمات دانشجویی توابع و منجر کالج چهار ماهواره پردیس provosts و دیگر کارکنان در سراسر منطقه است.

منابع خود را شامل چنین محلی برجسته به عنوان آرتور لویت رئیس سابق آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار; David Anderson, IRSC معاون رئیس جمهور سابق و وین Gent, St. Lucie شهرستان سرپرست مدارس.

هارت رزومه موثر است.

بنابراین بسته های فرستاده شده توسط David پتاس, 56 و Towuanna پورتر Brannon, 45.

پتاس رئیس جمهور ویلبر رایت در شیکاگو از سال 2013 بیشتر از سنتی علمی پس زمینه. او سابقه تدریس و نوشتن در دانشگاه نیویورک و کالج و کالج کاری در ماساچوست که در آن او به دانشگاه ارشد علمی افسر.

او نیز مشغول به کار در موقعیت های اداری در دانشگاه نیویورک باروخ و شکارچی ،

پتاس است که تنها نشستن رئیس جمهور در میان semifinalists. رایت یکی از هفت مستقل معتبر کالج ها در کالج های شهر شیکاگو سیستم.

Brannon شده است معاون خدمات دانشجویی برای تقریبا چهار سال در Mitchell کالج در استیتسویل, North Carolina. او قبلا در چندین دانشکده در نیویورک و نیوجرسی, شروع, علمی مشاوره.

داستان ادامه دارد پس از رزومه.

بیشتر: سر بسته برای نامزد Brannon

بیشتر: سر بسته برای نامزد Brogan

بیشتر: سر بسته برای نامزد هارت

بیشتر: سر بسته برای نامزد Laurine

بیشتر: سر بسته برای نامزد Lepper

بیشتر: سر بسته برای نامزد مور

بیشتر: سر بسته برای نامزد Neuhard

بیشتر: سر بسته برای نامزد پتاس

چهار نامزد دیگر باید جامد رزومه:

  • چارلز Lepper معاون امور دانشجویی و ثبت نام مدیریت در دریاچه نمک کالج در ایالت یوتا است.
  • ایان Neuhard دانشیار کشيش لیبرال هنر و علوم در دانشگاه ایالتی فلوریدا و دانشگاه جکسون ویل. دین او از دیپلم برنامه های در IRSC 2007-2014.
  • رابرت Laurine معاون صدراعظم/مدیر ارشد فناوری اطلاعات در دانشگاه سیستم گرجستان که لیست استوارت آدرس.
  • Timothy E. Moore, رئیس علوم افسر در MagPlasma کهنه متعلق به کسب و کار کوچک. مور شد معاون پژوهشی at Florida A&M University 2015-19.

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

جستجو کمیته روند مصاحبه باید جالب باشد. این انتظار می رود برای انتخاب فینالیست ژوئن 25.

پیدا کردن یک نامزد است که ماموریت "موفقیت دانش آموز" یکی از IRSC را شعارهای ضروری است. پیدا کردن کسی که متناسب با فرهنگ مسی سمت چپ کلیدی خواهد بود بیش از حد. همه باید خوشحال IRSC است که در میان حداقل هزینه کالج ها در کشور و بالاترین در فلوریدا.

برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید کالج ریاست جمهوری جستجو در سایت: irsc.edu/presidential-search

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن