Walmart مرکز توزیع تیراندازی:, لحظه به لحظه در اینجا چیزی است که پلیس می گویند اتفاق افتاده

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:13 PM EDT 28 ژوئن 2020یک مرد که در آلاینده خارج شده و مرکز توزیع در رد

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

یک مرد که در آلاینده خارج شده و مرکز توزیع در رد بلاف آتش باز با یک تفنگ نیمه اتوماتیک شنبه در حمله ای که در سمت چپ او و یک مرد دیگر کشته و چهار نفر دیگر مجروح با توجه به Tehama County Sheriff ،

یک گزارش منتشر شده روز شنبه از کلانتر, تشریح چگونگی مقامات در پاسخ به تیرانداز که در آنها شناسایی شده به عنوان لوئیس لین, 31, از ردینگ. پس از آن حساب.

چه اتفاقی افتاد در رد بلاف خارج مرکز توزیع?

در مورد 3:32 p.m., کلانتر را دریافت چندین 911 تماس فعال تیرانداز در خارج مرکز توزیع بزرگراه 99 در رد بلاف.

چهار دقیقه بعد در 3:36 p.m., یک رد بلاف افسر پلیس وارد صحنه است.

"این, از خود راضی افسر درگیر این مظنون بعد از شناسایی به عنوان لوئیس لین" این گزارش را بخوانید.

خط و افسر شات در هر یک از دیگر با "متعدد" عکس از کار اخراج شدند.

آنچه ما می دانیم: Red Bluff خارج مرکز توزیع عکسبرداری: آنچه ما می دانیم

"لحظات" بعد از دوم رد بلاف افسر پلیس وارد شده و همچنین درگیر لین "بود که هنوز هم تیراندازی در اولین افسر در صحنه" با توجه به گزارش.

توسط 3:38 بعد از ظهرشش دقیقه پس از اولیه 911 تماس با پلیس به ضرب گلوله کشته بود ، او از نظر پزشکی تحت درمان قرار گرفته و به یک بیمارستان محلی که در آن او مرده با توجه به گزارش.

در حالی که خط گرفته شد به بیمارستان های متعدد سازمان های اجرای قانون انجام یک "جستجوی سیستماتیک" از صحنه های اضافی برای قربانیان و متهمان که هیچ یک یافت شد.

به روز رسانی: آنچه ما می دانیم یکشنبه در مورد رد بلاف خارج مرکز توزیع تیراندازی

"بر اساس شواهد و مدارک در صحنه نظارت تصویری و شاهد اظهارات محققان تعیین خط عمل تنهایی" در این گزارش اعلام کرد.

تحقیقات بیشتر نشان داد که خط تا به حال دیده شده است رانندگی را از طریق و در اطراف مرکز توزیع پارکینگ چهار بار قبل از توفنده وسیله نقلیه خود را به لابی منطقه از ساختمان.

خودرو آتش گرفت و لین رو با یک تفنگ نیمه اتوماتیک. او شروع به "تیراندازی تصادفی" به داخل ساختمان و از طریق پارکینگ منطقه, جایی که او مشغول بود توسط پلیس با توجه به گزارش.

آتش به سرعت خاموش.

مردی که مرده بود, شناخته شده به عنوان مارتین Haro-Lozano از اورلند. کلانتر مقامات قادر به ارائه به روز رسانی از چهار نفر دیگر در ابتدا گزارش شده به عنوان مجروح شدند.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن