دیوار بالا رفتن در جزیره مارکو آکادمی به عنوان COVID-19 دهید مالی چالش های

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 12:38 PM EDT مارس 13 سال 2020ساخت و ساز از مارکو جزیره آکادمی امکانات جد

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

ساخت و ساز از مارکو جزیره آکادمی امکانات جدید است که در سرعت کامل به عنوان کارگران ساخت دیواره های آن در میان coronavirus بیماری همه گیر.

برای ماه دانش آموزان که در کلاس های خانه با توجه به COVID-19 اجازه می دهد به مدرسه برای ادامه این پروژه به عنوان برنامه ریزی شده با توجه به جین وات رئیس میا هیئت مدیره.

"آنها شده اند در برنامه و یا تقریبا کمی جلوتر زیرا آنها نیاز به کار در اطراف ما دانشجویان در پردیس," او گفت:.

در مارس 7, ورزشگاه بنیاد و دیوار دیده می شود می تواند به عنوان به خوبی به عنوان پاورقی تحصیلی ساختمان. "این یک احساس شگفت انگیز," او گفت:. "من حتی نمی توانم باور ما در نهایت ساخت یک مدرسه است."

قبل از این ویروس دبیرستان دانش آموزان کلاس داخل موقت مدولار کلاس های درس, اما در اوایل سال آینده آنها را به یک جدید پردیس شامل 17 درس و تربیت بدنی.

"با توجه به زمان برنامه ساخت و ساز است که می تواند تغییر, هنر و تسهیلات ورزشی و (این) مرکز علمی باید کامل توسط Jan. 2021," وات نوشت. "ما نه تاسیس و طرح انتقال برای زمانی که دانش آموزان را به حرکت در ساختمان های جدید است."

یک زمین فوتبال که شامل غرفه کمدهای و یک مرکز تناسب اندام تکمیل خواهد شد در تاریخ بعد.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: مارکو جزیره دانش آموزان با استفاده از پرینتر 3D برای ایجاد ماسک ماسک

و: 'قرنطینه چالش': مارکو جزیره دانش آموزان نوشتن نمایشنامه در 48 ساعت به صورت آنلاین عملکرد

به ویژه در شخص رویدادهای شده است کلیدی برای بالا بردن بودجه برای $15.1 میلیون پروژه اما با COVID-19 که دیگر ممکن نیست با توجه به وات. این مدرسه هنوز هم نیاز به $4.1 میلیون برای تکمیل آن دانشگاه.

"برای ما سرمایه کمپین, بهترین راه برای جمع آوری پول بوده است به دعوت از پتانسیل خیرین مدرسه برای دیدن فعلی ما امکانات, تور, کلاس های درس, دیدار معلمان و دیدن برنامه ما برای آینده" وات نوشت.

مدرسه نیز تا به حال به لغو یکی از بزرگترین رویدادهای مالی برای سال است که افزایش سرمایه خود را برای موفقیت دانش آموز صندوق و دو و میدانی.

تعویض دنده مدرسه گسترش طیف وسیعی از نامگذاری فرصت های متفاوت از 50.000 دلار به $1 میلیون دلار با توجه به وات.

"آن را استرس زا از آنجا که ما در حال تلاش برای تکمیل مبارزات انتخاباتی در طول یک بیماری همه گیر" وات گفت. "من نمی دانم چگونه این اتفاق خواهد افتاد اما من واقعا معتقدم که ما در حال رفتن به قادر به انجام آن است."

علامت Melvin, پایتخت, کمپین فرمان صندلی نوشت که یک ساختمان دائمی بسیار مهم است برای مدرسه بلکه برای جامعه است. "مارکو جزیره در حال حاضر در سطح جهان به مدرسه عمومی در جزیره" او نوشت.

"میا جدید پردیس آن را تضمین می کند با کیفیت بالا برنامه های آموزش و پرورش را ادامه خواهد داد به ارائه به دانش آموزان در جامعه برای نسل های آینده" نوشته رنه شامپاین, نایب رئیس هیئت مدیره.

برای ملیسا اسکات, مدرسه, اصلی, جدید پردیس به معنی بارقه امید در میان زمان های دشوار است.

"جدا بودن از دانش آموزان و کارکنان در طول ماه گذشته ساخته شده است برای یک زمان بسیار دشوار است بنابراین دیدن ما جدید پردیس در حال افزایش از زمین است که واقعا قابل توجه و مثبت از این بیماری همه گیر" او نوشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به www.missionmia.org و یا ارسال یک ایمیل به جین وات به jwatt@marcoislandacademy.org.

تماس با Omar رودریگز در ارتیز omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او را دنبال کنید در Twitter و Instagram به عنوان @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن