کهنه می شود تعجب رژه برای 90 تولد در روز یادبود

تادئوس ماست ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:13 PM EDT 25 مه سال 2020ایالات متحده نیروی هوایی ارتش جانباز وینسنت D

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

ایالات متحده نیروی هوایی ارتش جانباز وینسنت Delmore رود آرام 90 تولد در روز یادبود. بسیاری از خانواده اش در کانکتیکات زندگی می کنند و بسیاری از خدمات یادبود لغو شد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

کهنه نمی انتظار رژه اتومبیل های گشت و دوستان خود را از طریق شرق ناپل محله دیدار خانواده و جامعه ،

"این یک شگفتی کامل," Delmore گفت: در یک تماس تلفنی. "من نمی دانم که چگونه بسیاری از (گشت) اتومبیل وجود دارد با چراغ."

فریاد و فریاد از هیجان زده نوه بزرگ شنیده می شد در پس زمینه. یکی از دختران خود را نوه و خانواده خود را از تمپا و اورلاندو به جشن خود را نقطه عطف تاریخ تولد.

Delmore نگاه نمی کند سن و سال او, اما هنوز هم به شوخی در مورد تولد خود را از طریق تلفن.

"مطمئن شوید که برای قرار دادن تصویر در وابسته به وفات بخش," او گفت:.

طول عمر طولانی Delmore مطرح شده پنج فرزند 17 نوه و 20 نوه بزرگ با دو می رود.

"من بسیار افتخار می کنم. من یک خانواده شاد" او گفت:.

بیشتر: مواد غذایی کنسرو شده درایو در جنوب غربی فلوریدا بیش از روز یادبود

رژه جشن Delmore تولد اما برخی از جامعه جانبازان با استفاده از این رویداد به عنوان یک روز یادبود رویداد. بسیاری از عینک کلاه آبی که نشان داد هنگامی که و که در آن آنها خدمت کرده است.

گوام و B-29 Superfortress

Delmore پیوست ارتش ایالات متحده نیروی هوایی ذخایر در سال 1947 پس از فارغ التحصیلی از هاردینگ دبیرستان در کانکتیکات.

او می خواست به پرواز از دوران کودکی است. او به پرداخت $1 به 30 دقیقه سوار در دو سرنشینه زمانی که او 8 سال بود.

پس از جلب, Delmore عبور نمی کند خلبان و فرستاده شده به یک تیر اندازی مدرسه خارج دنور. او توپچی دم از B-29 Superfortress — همان نوع از هواپیما است که کاهش یافته است بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی.

"این بهترین هواپیما در جهان" گفت: Delmore.

پس از آموزش او قرار داده شد در سربازان کشتی در سان فرانسیسکو به مقصد گوام.

"یک حافظه است که خارج از غرفه رفتن زیر پل دروازه طلایی" او گفت:. "به عنوان یک 17 ساله بچه که بود خیلی لعنتی هیجان انگیز است."

تصادف, Delmore مستقر شد در آنچه در حال حاضر اندرسن پایگاه نیروی هوایی در گوام در حالی که برادر بزرگترش دونالد Delmore بود در طرف دیگر از این جزیره به عنوان یک دریایی ایالات متحده.

"ما وجود دارد در سال" وینسنت Delmore گفت. "ما نمی دیدن هر یک از دیگر بسیار اما من افتخار می کنم."

جنگ جهانی دوم درنگ در سرویسکار حافظه پس از ورود به سال 1948 است. او و خدمه پرواز در شبیه سازی بمباران در نزدیکی جزایر و ژاپن, اما او هرگز از کار اخراج شدند در خشم است.

سفرهای شد تا 15 ساعت اما خدمه عینک تی شرت و شلوارک با تشکر از بمب افکن را تحت فشار کابین. روز از جنگ جهانی دوم را بمب افکن های کت و دمای انجماد رفته بودند.

"ما می تواند در خواب خالی تونل اگر ما واقعا خسته و فرمانده تایید,," او گفت:.

بیشتر: ایممکلی جامعه می آید با هم به جشن کلاس 2020

Delmore دم توپچی موقعیت شد و در عقب هواپیما و بعد به اورژانس تخم با استفاده از چتر نجات برای تخلیه. در طول یک سفر دریچه باز شد. Delmore رشد خسته از ایستاده و نشسته بر روی تاشو چوب-و-بوم صندلی پیچ به بدنه.

"(صندلی) آنقدر پیر و خشک دچار پوسیدگی می گردند که آن را پاره پاره," او گفت:. "من پرتاب شد به سمت راست برداشت و بر روی اورژانس تخم لبه. سر من رفت و من کلاه و گوشی رفت پرواز به اقیانوس آرام است."

یک خانواده بزرگ در کنتیکت

طول ترک در کانکتیکات Delmore ملاقات همسر آینده خود را فرانسیس. این زوج دارای پنج فرزند است که تا این حد رواج و محبت خانواده, دختر, نوجوانی, لئونارد گفت.

"(Delmore) است که بسیار خنده دار است خنده خوشگذران دمدمی حس طنز و بسیار با محبت" لئونارد گفت. "(وینسنت و فرانسیس) هستند که ژله کمی و شوهر شما همیشه خواهید دید."

Delmore بازنشسته و از کار خود را به عنوان یک مهندس فقط به عنوان اولین نوه متولد شد. او و همسرش شد مراقبان و خوب پدربزرگ و مادربزرگ لئونارد گفت.

فرزندان و نوه های مدیریت weeklong از هر سال است.

هر تابستان زن و شوهر خود را ترک فلوریدا خانه و رهبری به کانکتیکات, که در آن بسیاری از خانواده خود باقی مانده است. این اولین بار است که در تابستان آنها باقی می ماند در فلوریدا.

"ما انجام داده ایم یک تماس FaceTime با هر کس" لئونارد گفت.

تادئوس ماست جنوبی Lee County خبرنگار برای ناپل اخبار روزانه و بنر. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن او را در توییتر به عنوان @thaddeusmast.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن