ما coronavirus منحنی ممکن است تراز وسط قرار دارد اما تخمین زده می شود شمار تلفات همچنان رو به افزایش. این به چه معنی است ؟

جان بیکن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:50 PM EDT مارس 13 سال 2020ملی منحنی در نهایت به نظر می رسد مسطح

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

ملی منحنی در نهایت به نظر می رسد مسطح – در حال حاضر است.

دانشگاه جانز هاپکینز داشبورد تبدیل شده است که آماری مقدس برای اطلاعات در مورد شیوع کروناویروس نشان می دهد افزایش موارد تایید شده و روزانه مرگ و میر در ایالات متحده ممکن است کاهش و حتی به عنوان ملی مرگ کل روش 100,000. Worldometer آمار اجرا شده توسط شرکت داده Dadax اشاره در ثابت کاهش می یابد.

و موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن, پیشرو, مدل, منتشر شد پیش بینی این هفته نشان می دهد که کاهش مداوم روزانه مرگ و میر – کاهش به 100 یا کمتر در اوایل ماه اوت است.

روند مثبت اما آمدن در برابر یکی دیگر از گریم برآورد منتشر شده در این هفته: موسسه تخمین می زند در مجموع مرگ و میر 147,000 در ماه اوت و یا بیش از 60,000 اضافی ایالات متحده به مرگ و میر.

به عنوان گاهی اوقات به ظاهر متضاد تعداد رول در هر هفته می توان آن را گیج کننده به صورت عادی آمریکایی ها به هضم تنها جایی که آمریکا می ایستد در نبرد خود را در برابر ویروس مرگبار کارشناسان اذعان دارند. اما تشویق داده و روند نباید به طور کامل رد کرد, آنها می گویند.

بالا takeaways از سنا شنوایی: Fauci می گوید واکسن 'احتمال' اما نه در زمان مدرسه

دکتر Marjorie جنکینز دین از دانشگاه کارولینای جنوبی دانشکده پزشکی Greenville هشدار می دهد که پیش بینی نوسان تا حد زیادی در ماه های پس از وقوع شروع گسترده ملت است. اما او می گوید این داده ها فراهم می کند و امیدوار کننده بازتاب در سراسر کشور کاهش تلاش.

"اطلاعات حیاتی برای تصمیم گیری آگاهانه" او گفت:, و اضافه کرد که فدرال و ایالتی و محلی رهبران در تلاش برای حرکت به شیوع "در ادامه به صورت چالش های بی سابقه ای."

Ogbonnaya Omenka بهداشت عمومی و متخصص و دستیار استاد در Butler دانشگاه می گوید: نقاط داده ها به یک کاهش در موارد جدید و میزان مرگ و میر. اما IHME برآورد لولایی در "عوامل موجود" است که می تواند در هر زمان تغییر, او گفت:.

با تست آنتی بادی هنوز در مراحل نوپای و در دسترس نبودن درمان یا واکسن جمعیت همچنان آسیب پذیر Omenka گفت. ملت باید به "بومی فاز" عفونت – containable سطح که در آن می تواند باقی می ماند طولانی مدت مانند آبله مرغان – قبل از اینکه ما می توانیم با اطمینان شروع به صحبت کردن در مورد پایان همه گیر است.

"بر اساس شرایط فعلی ما در حال نزدیک نیست که هنوز" Omenka گفت.

به دلیل ظهور و سقوط منحنی یکنواخت نیست, در سراسر کشور, از آن آسان است برای تعیین چگونگی بازگشایی با خیال راحت Omenka اضافه شده است.

"با از سرگیری فعالیت های مردمی در کشورهای مختلف هستیم در عین حال به یاد بگیرند که آیا یک تجدید حیات در موارد و مرگ و میر خواهد شد," او گفت:. "فردی حوزه های قضایی هنوز رنگ روشن ترین تصویر از جایی که ما هستیم."

دنیس کارول که منجر آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی را بیماری عفونی واحد برای بیش از یک دهه می گوید آمار مرگ و میر و حتی مورد تأیید "است که واقعا یک نگاه در آینه دید عقب."

"مرگ و میر هستند که آلوده شد سه هفته پیش" کارول می گوید. "با سریع تعلیق این (کاهش) اقدامات ما در یک دنیای جدید است."

COVID معجزه: کالیفرنیا با 1% شانس زنده ماندن منتشر شده از بیمارستان پس از دو ماه COVID-19 نبرد

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی می گوید انتظار نیست COVID-19 به ناپدید می شوند از ملت یا ملی روان تا واکسن توسعه یافته است و به طور گسترده ای توزیع شده است.

"است که فقط اتفاق می افتد به دلیل آن را چنین شدت انتقال ویروس" Fauci گفت سنا در جلسه روز سه شنبه. "حتی اگر ما کنترل بهتر در طول ماه های تابستان این احتمال وجود دارد که ویروس در جایی بر روی این سیاره است که در نهایت خواهد شد به ما."

وارد رقابت برای واکسن. Fauci گفت که او امیدوار امن واکسن موثر می تواند طراحی و توسعه توسط بهار. سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در این هفته که یک تلاش جهانی می تواند فشرده سازی زمانی بود که پیش بینی شده در 12 تا 18 ماه ارائه شده اما هیچ جدول زمانی جدید. محققان در دانشگاه آکسفورد در حال خوش بینانه ترین: آنها امید به 1 میلیون دوز واکسن در ماه سپتامبر.

حتی بهترین برآورد نمی پتو ملت یا جهان در واکسن پاییز زمانی که Fauci و دیگران هشدار می دهند از دور دوم احتمالی عفونت.

Fauci هشدار داد دوباره جمعه است که بازگشایی این کشور در میان coronavirus ممکن است منجر به "برخی از درد و رنج و مرگ است." کارول موافق است.

"آنچه که ما شاهد در زمان داده است بازتابی از آنچه ما انجام شد مشغول به کار بود," او گفت:. "محوری برای بازگشایی بدون کافی تست و ردیابی تماس به خوبی جواب نمی دهد برای ماه های آینده."

طرح محرک اقتصادی: دموکراتها از 3 تریلیون coronavirus محرک پیشنهاد شامل $1,200 چک

شهادت در سنا شنوایی: رامنی می گوید ما coronavirus تست است 'هیچ چیز برای جشن'

دولت توسط دولت reopenings:چگونه آمریکا بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن