UCLA وبینار سری در COVID-19 پژوهش آغاز می شود مارس 22

UCLA کارشناسان ویروسی تشخیص و درمان اپیدمیولوژی و ایمونولوژی خواهد بود در میان سخنرانان شرکت کننده در یک وبینا

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

UCLA کارشناسان ویروسی تشخیص و درمان اپیدمیولوژی و ایمونولوژی خواهد بود در میان سخنرانان شرکت کننده در یک وبینار سری اختصاص داده شده به آخرین تحقیقات در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس. این COVID-19 ویژه سری آغاز می شود مارس 22.

این مجموعه توسط سازمان UCLA توسعه فناوری گروه که مدیریت دانشگاه UCLA مالکیت معنوی نمونه کارها و روابط با شرکت های خصوصی که تجاری UCLA پژوهش است. آن است که در نظر گرفته شده برای اعضای این علوم زیستی اکوسیستم از جمله بخش خصوصی و سرمایه گذاران و محققان.

این webinar ها برگزار خواهد شد در محل توسعه فناوری گروه 2020 LABEST کنفرانس (قبلا UCLA علوم زیستی نوآوری در روز) است که برنامه ریزی شده برای ماه مه به عنوان یک رویداد زندگی می کنند. در نور گیر TDG البته تغییر و ایجاد یک پلت فرم آنلاین است که به اشتراک گذاشتن تجربه و تخصص از محققان دانشگاه UCLA که در مبارزه با COVID-19.

"سری خواهد درخشش یک نور افکن در تحقیقات پیشرو از UCLA است که ساخت یک اثر در این مهم تلاش گفت:" علامت گذاری کرده که توسعه فناوری های گروه senior مدیر بلجس. "ما همچنین می خواهید به درایو آگاهی از UCLA تحقیق و تعامل با biopharma صنعت به پرورش این نوع همکاری است که ادامه خواهد داد به پیشبرد لس آنجلس به عنوان یک پیشرو در اکوسیستم برای علوم زیستی."

این رویداد برای اولین بار در این سری خواهد بود آنلاین از 3 به 4 p. m. در آوریل 22 و گفتگو خواهد مرکز در رویکرد چند وجهی برای مقابله با این بیماری همه گیر.

سخنرانان عبارتند از:

  • رن خورشید, استاد مولکولی پزشکی و داروشناسی است که در حال توسعه بزاق نوار تست برای تشخیص SARS-Cov-2 ویروس است که باعث COVID-19.
  • دکتر اتو یانگ یک استاد پزشکی است که در حال توسعه immunotherapies و نانوذرات واکسن علیه HIV و ویروس های دیگر است و در حال حاضر در حال بررسی درخواست خود را به COVID-19.
  • دانیل Kamei استاد مهندسی زیستی که توسعه نقطه از مراقبت های فن آوری های تشخیصی است که می تواند به تشخیص COVID-19 تشخیص است.
  • Eran Halperin, استاد محاسباتی پزشکی است که یک شرکت سرب در دانشگاه UCLA توقف Covid-19 با هم ابتکار است که در وردپرس اطلاعات از شرکت کنندگان برای کمک به محققان در درک چگونه coronavirus همه گیر است مؤثر در جوامع مختلف متفاوت است.

"درمان های آینده و پیش بینی ابزار برای بیماری های همه گیر خواهد شد آمده از تحقیقات انجام شده در مراکز دانشگاهی گفت: امیر Naiberg UCLA دانشیار معاونت برای توسعه فناوری ، "TDG را شعار 'نوآوری که جهان را تغییر دهید و در این سری ما مفتخر به ارائه این نوع از نوآوری است که قادر به حفظ راه ما از زندگی است. این زمان برای همه ذینفعان برای درک اهمیت پژوهش های علمی و آن را حمایت آن نیاز دارد."

آینده آموزشی در حال برنامه ریزی برای 6 مه در موضوع سلول های بنیادی تحقیقات و مه 20, وقتی که درمانی غربالگری سنجش بحث خواهد شد. زمان شروع برای مه 6 و 20 مه آموزشی اعلام خواهد شد در LABEST سایت به زودی.

حوادث رایگان هستند اما حضور محدود به اول 500 شرکت کنندگان است. ثبت نام در پیش مورد نیاز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن