UCLA در اخبار 9 آوریل سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

آن را از خارج از منظومه شمسی ما و در حال حاضر آن را شکستن | نیویورک تایمز

متمسک آمد در مارس 30, هنگامی که یک گروه به رهبری دیوید Jewitt در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, دانلود تازه تصویر گرفته شده توسط هابل. به جای فقط یک لکه دایره که نشان می دهد دنباله دار هسته آنها را دیدم یک شکل کشیده نشان می دهد یک قطعه کوچکتر از هسته تا به حال تقسیم کردن و به آرامی دست خوش پیشامد میشه دور از هدف اصلی. "آن را مانند یک مهره پس زدن دهنه اسب کاهش یافته است ماشین خود را" دکتر Jewitt گفت. (همچنین: علمی آمریکا)

سیاه Angelenos بالاتر مرگ و میر از COVID-19 | Los Angeles Times

این زمینه شرایط بهداشتی همراه با عدم دسترسی به بهداشت و درمان مقرون به صرفه قرار می دهد سیاه پوستان در معرض خطر بیشتری گفت: چاندرا فورد یک استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "چیزی در مورد زمینه ای که در آن مردم زندگی می کنند این نابرابری در جامعه ما است که ارائه برخی از گروه بیشتر مستعد ابتلا به همان قرار گرفتن در معرض" گفت: فورد موسس و مدیر مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و سلامت در UCLA. "اگر آنها در معرض همان چیزی که گروه دیگری در معرض آنها کرایه بدتر است."

چه خواهد شد آن را برای ایالات متحده به عقب بر گردیم به حالت عادی? | سی ان ان

"جدید ما عادی خواهد شد و تنها شروع به رخ می دهد زمانی که ما واکسن و درمان و گسترده تست. ما هنوز هم لازم نیست که هر یک از کسانی که همه چیز در جای خود پس از آن است که رفتن به وقت" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin.

وجود دارد همچنین کمبود کارکنان پزشکی که عمل هواکش | Los Angeles Times

"من شنیده ام آنها را با استفاده از یک کلمه در اخبار تا آنجا که من شنیده ام آن را در آخرین هفته یا بیشتر و صحبت کردن در مورد درمانگران تنفسی در اخبار نسبتا وجود ندارد" گفت: Jeffrey دیویس مدیر تنفسی خدمات مراقبت در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA. "در حال حاضر ما در اخبار دیوانه می خواهم."

قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا مربوط به بالاتر coronavirus نرخ مرگ | Los Angeles Times

مایکل Jerrett استاد بهداشت محيط علم در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی که خواندن و مطالعه آن را به نام "خوب نگاه اول" و "یک برنامه به طور بالقوه مهم پیدا کردن با توجه به این که بسیاری از آمریکایی ها و مردم در سراسر جهان در مناطقی زندگی می کنند ناسالم آلودگی هوا." (همچنین: دانشگاه UCLA دکتر زو-فنگ ژانگ نقل شده است در نیویورک تایمز و بار جزئي.)

کیفیت هوا در لوس آنجلس راه | ایسنا

دکتر Yifang زو استاد علوم بهداشت محیط زیست در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی گفت که او و همکارانش شناسایی یک روند مشابه است. بین ماه های مارس 16 — سه روز قبل از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور دولت 40 میلیون ساکنان خانه بمانند — و 6 آوریل زو تیم در بر داشت وجود دارد 20 درصد بهبود کلی کیفیت هوا در جنوب کالیفرنیا. زو تیم نیز یافت 40 ٪ کاهش در سطح PM 2.5, یک کلاس از میکروسکوپی آلاینده های هوا شده اند که مربوط به جدی قلبی و عروقی و مشکلات تنفسی به خصوص در کودکان و افراد مسن.

Coronavirus نگرانی برای زنان باردار و نوزادان | فردا نیوز

"مردم به طور کلی در حال فکر کردن به اینکه آیا آنها باید برنامه ریزی قرار ملاقات های پزشکی می شود و در تماس با بیمارستان یا درمانگاه به عنوان آنها ترس از تبدیل شدن به آلوده رمان coronavirus. از سوی دیگر زنان باردار هنوز هم نیاز به به طور منظم مراقبت های دوران بارداری و نیاز به در تماس با خود را OBs در طول این زمان," تاکید کرد Dr. Karin-Nielsen Saines استاد بالینی اطفال در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA بخش از بیماری های عفونی بخش اطفال و عضو آمریکایی اطفال جامعه (APS).

چگونه به مراقبت از کسی که با COVID-19 در خانه | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

بحث ما در مورد چگونه به انجام این کار با خیال راحت با ریچارد جکسون, M. D., M. P. H. او یک استاد بازنشسته در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و رئیس سابق California Department of Public Health. جکسون می گوید: "این یک شخص نفرت انگیز از یک ویروس است. آن را به یک نسبت از سرماخوردگی. آن را خیلی خوب در گرفتن توسط ماسک و بر روی سطوح. یکی از چیزهایی که من فکر می کنم مهم است این است بزرگتر دوز ویروس, بیشتر احتمال دارد شما را به مریض تر."

UCLA, دکتر, آگهی محاکمه ممکن است COVID-19 درمان | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

"آن را در اصل به عنوان یک نامزد برای ابولا. آن را مهار آنزیمی است که بسیاری از ویروس ها استفاده کنید برای ایجاد نسخه خود را از مواد ژنتیکی است. پس از آن متوقف می شود این ویروس از تکرار با مهار توانایی خود را برای کپی RNA" گفت: دانشگاه UCLA Dr. Otto یانگ (approx. 1:20 علامت).

همه گیر را ارائه می دهد درس برای مبارزه با تغییر آب و هوا | KCRW-FM "بیشتر LA"

UCLA بیولوژیکی انسان شناسی پروفسور دن Fessler می گوید احساس بودن در معرض خطر اغلب منجر به این نوع از انرژی جمعی که واقعا در حل مشکلات است. او می گوید: 12 سپتامبر 2001 به عنوان مثال بزرگ است: "غریبه بودند استقبال در خیابان همه قرار دادن شانه خود را به چرخ کردن در مورد چگونه ما می توانیم متحد. این ایده که تنها زمینه ای که مردم واقعا می تواند متحد کردن مانند این است که زمانی که آنها با یک گروه دشمن کاملا قابل درک داده شده ما تکاملی تاریخ است."

چگونه کسانی که مبارزه با اعتیاد در برخورد با COVID-19 | KPCC-FM

"این خیلی جالب است که در آن بیماران به من نشان دادن محیط خانه خود. که بسیار آموزنده که در آن شما می توانید ببینید که چگونه مردم زندگی می کنند. و است که به ارمغان می آورد تا همه چیز به بحث در مورد در درمان گفت: دانشگاه UCLA دکتر تیموتی Fong.

Coronavirus درمان می تواند پرداخت توسط پزشکی تحت لایحه | اورنج کانتی ثبت نام

جرالد Kominski یک سیاستگذاری سلامت استاد در UCLA است که دارای تخصص در برنامه های بیمه به نام کیسنرس' لایحه خوب coronavirus ثابت برای آمریکایی ها که بدون بیمه. اما او نمی آن را به عنوان یک ثابت برای آمریکایی که به سادگی underinsured معنی آنها را پوشش اما در صورت بالا deductibles و شرکت می پردازد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن