UCLA در اخبار, آوریل 6 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

آینده ما اقیانوس | Rolling Stone

"این افزایش دما در سواحل تمام راه را از بریتیش کلمبیا به جنوب کالیفرنیا می گوید:" دانیل Swain یک آب و هوا دانشمند در UCLA. سوال بزرگ این است که چه مقدار لکه شتاب آتش سوزی; 2017-18 دیدم تاریخی blazes از جمله آتش اردوگاه در شمال کالیفرنیا بزرگترین در تاریخ دولت که سوخته بیش از 150 ، 000 هکتار و کشته شدن 85 نفر است. Swain می گوید لکه افزايش طول شب درجه حرارت در غرب سوم از دولت که در آن بسیاری از آتش سوزی هایش. "آتش نشانان را به شما بگویم که واقعا مهم است چرا که اغلب آتش سوزی دراز در شب سوزش بیشتر به آرامی و رفتار کمتر نامنظم شدن کمتر خطرناک به رویکرد بشر خدمه است. در حالی که لکه بود در سواحل این اتفاق نمی افتد."

زوم نقص های امنیتی می تواند کاربران را در معرض خطر | واشنگتن پست

Elana Zeide یک محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس قانون مدرسه که مطالعات تکنولوژی و سیاست گفت اضافی موشکافی زوم کمک کرده است و جلب توجه به آن سوال تصمیم گیری های طراحی. اما توجه نیز برجسته تنش برای مردم در تکاپوی میان هرج و مرج "اجتماعی فاصله" برای پیدا کردن یک راه ساده برای جمع آوری آنلاین. "شما باید مدارس و والدین در خرج کردن و تنها وجود دارد بسیاری از ابزارهای به استفاده از" او گفت:.

پزشکی, پرستاری, EMT دانش آموزان مشتاق به کمک | اورنج کانتی ثبت نام

حتی اگر فرمانداری اعلام و در ابتدا شامل دانشجویان پزشکی دفتر خود را بعد از تغییر برنامه به حذف آنها را از آنجا که آنها ممکن است آموزش های لازم و صدور مجوز گفت: دکتر کلارنس Braddock, معاون مدیرکل آموزش و پرورش در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. UC سیستم بررسی امکان فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی در اوایل اگر آنها در دیدار با فارغ التحصیلی خود را مورد نیاز است. "اگر آنها مایل به رفتن به مکان های در بحران مانند نیویورک یا نیواورلئان که در آن وضعیت است که از نزدیک تماشا کرده و با وجود اقامت برنامه هایی که آماده هستند تا آنها را در هیئت مدیره آن می تواند رخ دهد" Braddock گفت. "در UCLA هنوز بسیاری از دانش آموزان ما خواهد بود فارغ التحصیل شد. ما در حال ارائه است که گزینه ای برای دانش آموزان است."

نرخ عفونت کروناویروس در مناطق ثروتمند هستند فریب | Los Angeles Times

چاندرا فورد استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: احتمالا وجود دارد "تست تعصب" در داده چون تست نشده اند به همان اندازه در دسترس در سراسر شهرستان. همانطور که بیشتر مردم آزمایش در ماه های آینده مناطق بیشتری از افراد بی خانمان و بیمه کارگران را ببینید عفونت افزایش نرخ نامتناسب او گفت:. "بیش از دراز مدت جمعیت افرادی که از دست رفته بودند به احتمال زیاد به آسیب پذیرترین اعضای جامعه ما" گفت: فورد موسس و مدیر مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و سلامت در UCLA.

تست مسائل ابر دامنه کالیفرنیا شیوع ویروس | آسوشیتد پرس

"تست ناهموار است که آن را با مهربانی گفت:" دکتر دیوید Eisenman, مدیر مرکز سلامت عمومی و بلایای طبیعی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "تعداد موارد شناسایی شده است نه تعداد دقیق از هر چیزی به دلیل آن را مانند یک گروه را انتخاب کنید از افرادی که این تست انجام می شود."

L. A. شود برای باز کردن پناهگاه و پیدا کردن اتاق های هتل ها برای بیماران | Los Angeles Times

Randall کوهن استاد در UCLA فیلدینگ, دانشکده بهداشت, گفت, شده است وجود دارد غیر منتظره تغییر در تفکر در مورد ارزش سرمایه گذاری در پناهگاه برای افراد بی خانمان, نه تنها مسکن دائمی. "COVID-19 انجام شده است که کار را برای ما در کمتر از یک هفته" کوهن گفت: از طریق ایمیل ارجاع یک گزارش اخیر که او co-نوشت. "در حال حاضر ... ما می توانید تصور کنید یک واقعیت است که در آن هر کس است که به سرعت پناه (با خیال راحت) و پس از آن باید نقل مکان کرد به مسکن دائمی به عنوان بخشی از مرحله بعدی است."

چگونه به حرکت در فضاهای عمومی و بیشتر | نیویورک تایمز

"اعمال محبت و حمایت در یک جامعه عمیقا مهم در هر بحران ملی, اما نه فقط برای ما فیزیکی بقا," دکتر گفت: جنا لی کودک و بزرگسال روانپزشک و مربی بالینی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "کمک به دیگران نفوذ یک حس امید و معنا در انسانیت مشترک ما است که فقط به عنوان حیاتی برای بقای ما."

Rohingya در حال حاضر چهره COVID-19 | واشنگتن پست نظر

Thomas Lee یک پزشک در مرکز پزشکی UCLA در لس آنجلس و بنیانگذار جامعه شرکای بین المللی, یکی از گروه های کمک کمک به حفظ مراقبت های بهداشتی برای پناهندگان توضیح می دهد که "مسطح منحنی" — مدیریت تعداد بیماران آلوده استفاده برای درمان خواهد بود به مراتب بیشتر چالش در یک محیط که در آن وجود دارد در حال حاضر نیست منابع به اندازه کافی برای رفتن به اطراف. "وجود دارد فقط چند صد تخت بیمارستان با جمعیت نزدیک به یک میلیون نفر" او می گوید:, و اضافه کرد که بسیاری از ساکنان در حال حاضر رنج می برند از ذات الریه و سایر بیماری های تنفسی, تشدید آسیب پذیری خود را به کوروناویروس.

چه چیزی می تواند به ما کمک کند به حالت عادی بازگشت ؟ | اورنج کانتی ثبت نام

"اقتصاد ما این است که سیم پیچ را به عنوان stay-at-home سفارشات صادر شده توسط بیشتر و بیشتر متحده است. در عین حال یک ملت بزرگ مانند ما نمی تواند از لحاظ اقتصادی حفظ خود را با مردم کار تنها از خانه" نوشته رالف R. Frerichs استاد بازنشسته اپیدمیولوژی در UCLA. "این است که در آن سرولوژی در آمده است." (UCLA دکتر Jianyu رائو و راجر Detels نیز به نقل از.)

چرا کالیفرنیا بزرگتر coronavirus نقطه داغ? | بسته بندی

نیل Baer استاد کمکی در UCLA بخش سلامت جامعه علوم گفت که لس آنجلس "ماشین فرهنگ" با شهر "امن تر در خانه" سفارش می تواند یکی دیگر از "بحرانی دلیل" به همین دلیل Angelenos هنوز دیده می شود به عنوان بالا به تعدادی از موارد است. "است که می گویند که مردم نمی گرفتن در معرض در لس آنجلس اما شاید ما کمتر در معرض" بائر گفت. "دو هفته پیش ما در حال حاضر پناه و ما در اتومبیل های ما هفته قبل از آن."

کارشناسان می گویند کاهش تلاش های ایالات متحده می تواند به کاهش مرگ و میر | ایسنا

در حالی که افزایش کاهش تلاش های ایالات متحده نیز پله تا توسعه درمان برای COVID-19 از جمله آزمایش با ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین و خون مربوط به درمان و ارائه سریع آزمون است. "این اقدامات کمک خواهد کرد که تاخیر در اوج این بیماری همه گیر ترک زمان بیشتری برای آمریکا و سیستم پزشکی برای آماده شدن برای این بحران و جلوگیری از سقوط" ژانگ Zuofeng استاد اپیدمیولوژی و همچنین کاردانی دین پژوهش در دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: Xinhua.

می تواند coronavirus تغییر شکل اجتماعی ایمنی خالص ؟ | PBS Newshour

هر زمان که دولت نقش فعال تر نقش "وجود دارد یک تجارت کردن: آزادی شخصی در مقابل دولتی که بسیار سرزده و مکان های بسیاری از محدودیت های زندگی ما" گفت: Lee Ohanian استاد اقتصاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و عضو ارشد در سمت راست متمایل موسسه هوور. "این واقعا boils پایین به, چگونه از یک شبکه امنیت اجتماعی ما می خواهید؟"

است coronavirus هوابرد? کارشناسان نمی توانند به توافق برسند | طبیعت

دانشمندان در ایالات متحده نشان داده شده در آزمایشگاه که این ویروس می تواند زنده ماندن در یک آئروسل و عفونی باقی می ماند برای حداقل 3 ساعت. اگر چه این شرایط در مطالعه بودند "بسیار مصنوعی" وجود دارد که احتمالا "غیر صفر خطر دیگر دامنه گسترش از طریق هوا" می گوید: co-نویسنده جیمی لوید-Smith های عفونی-بیماری های محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

آیا مستاجر جدید اخراج مفاد اندازه کافی ؟ | KPCC-FM

"وجود خواهد داشت تعداد زیادی از موارد اخراج و یک سونامی از افراد بی خانمان که کاهش یافته است را از اقتصاد" گفت: دانشگاه UCLA گری Blasi.

چگونه ملاتونین می تواند شما را خواب بهتر | خودی

یکی از موثر ترین راه ها برای تقویت تولید ملاتونین است که به علت تغییر در هسته درجه حرارت بدن با توجه به Alon Y. Avidan, MD, MPH, استاد و معاون صندلی در بخش مغز و اعصاب در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر UCLA اختلالات خواب مرکز. "اگر کسی از دوش یا حمام آب داغ که افت حرارت از حمام به اتاق درجه حرارت اجازه می دهد برای قوی تر ملاتونین انتشار, او می گوید. به طور مشابه, تبدیل گرما را در اتاق خواب خود را به خواب رفتن در یک محیط خنک می توانید این ترفند را انجام دهد ،

بهترین شمع برای خواب سفر و بیشتر | سفر + اوقات فراغت

"برخی از خواب ها فقط حساسیت بیشتری نسبت به هر گونه سر و صدا محیط در طول شب — ماشین در خیابان دیگر در اواخر شب wakers راه رفتن در اطراف ساعت تیک تاک ، در این موارد گوش ممکن است کمک" دکتر گفت: نینا L. شاپیرو, مدیر اطفال گوش و بینی و گلو در متل کودکان بیمارستان UCLA و استاد در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن