UCLA در اخبار, مارس 28 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

فیلم به ما بگویید که چگونه به لباس برای ناکجاآباد | WWD

"پنج فیلمسازان با یک یکسان فیلمنامه را در پنج کاملا متفاوت به دنبال فیلم. نگاه از هر فیلم بستگی دارد تقریبا به طور کامل بر چشم انداز مدیر" با توجه به دبورا Nadoolman Landis مدیر David C. Copley مرکز طراحی صحنه و لباس در UCLA School of Theater, Film & Television.

منتقدان می گویند پلیس هدف قرار دادن اقلیت ها در اجرای اجتماعی فاصله | NBC News

اما Jorja جهش های رفاه اجتماعی استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است که انتقاد از اجرای قانون در گذشته گفت: پلیس لس آنجلس نشان داده است خویشتن داری. "خود جامعه است اجرای stay-at-home" او گفت:. "پلیس لس آنجلس خوشبختانه آنها مشغول به کار با جوامع به خصوص جوامع از رنگ است."

یک COVID-19 واکسن در راه است ؟ | KPCC-FM "AirTalk"

"آکسفورد مطالعه و همچنین چند تن دیگر واکسن نامزدها در حال ورود به فاز یک محاکمه که بسیار دلگرم کننده است. اما این اعداد بسیار کوچک از موارد شاید حدود 50 نفر که در حال وارد شده به این دادگاه فقط به مطمئن شوید که واکسن امن است" گفت: دانشگاه UCLA دکتر رابرت Kim-فارلی (approx. 0:50 علامت).

Coronavirus می تواند تغییر دوستیابی برای همیشه لطفا برای — شاید برای بهتر | Vanity Fair

به عنوان دکتر بنیامین كرني, یک استاد روانشناسی اجتماعی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس قرار داده و آن این است که دیگر فرصتی برای مذاکره. زوج جدید و قدیمی مذاکره همه چیز در حال حاضر. "در حال حاضر وجود دارد یک چیز جدید است که چگونه می توانیم برای محافظت از خودمان را از coronavirus," او گفت:. شش پا باشه یا باید ما 12 فوت به امن است ؟ آیا ما تحویل تنها و یا رفتن به فروشگاه مواد غذایی در خارج از ساعت با یک ماسک? ما موافقت خود را به قطع پس از دو هفته از دیدن نیست هر کس دیگری و یا سخن بی معنی وبیهوده اعداد کمی ؟ "زوج هایی که مذاکره تفاوت خوبی خواهد بود در یک مزیت است." "اما زوج هایی که مذاکره نمی تفاوت خوبی داشته و در عین حال یکی دیگر از چالش است."

بسته بیمارستان را ترک روستایی بیماران 'رشته' | نیویورک تایمز

"چیزی است که وجود دارد بسیار مورد به من در مورد داشتن بیشتر برای سود شرکت ها در بهداشت و درمان روستایی گفت:" جیل هورویتز معاون دین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مدرسه قانون است. "روستایی یک بیمارستان بیشتر مردم به آن بستگی دارد برای نجات بخش مراقبت است." خانم هورویتز تحقیقات دریافتند که برای سود بیمارستان های روستایی کمتر به احتمال زیاد به ارائه مورد نیاز است اما سود خدمات پزشکی از قبیل آسایشگاه بستری و مراقبت های روانی.

بزرگسالان جوان و بهداشت روان: راهنمای برای پدر و مادر | ان بی سی "امروز"

دانشگاه UCLA مدیر اجرایی مشاوره و خدمات روانشناختی دکتر نیکول پریسلی سبز بزرگترین توصیه به والدین این است که فعال قبل از اینکه یک مشکل وجود دارد. دانستن آنچه در منابع در دسترس هستند در دانشگاه مانند دانشجو به مراکز مشاوره است که یک گام بزرگ به آماده بودن. به طور مشابه, مطمئن شوید که شما را جوان بالغ می داند که در مورد آنها اطلاعات بیمه می تواند کمک به آنها را آماده باید از آنها باید به دنبال مراقبت در هر نقطه.

کاخ سفید را coronavirus پیام است که به طور بالقوه خطرناک | سی ان ان بین المللی

"این بسیار پیچیده است و هنگامی که شما مخلوط پیام و یا اطلاعات غلط بودن حمایت توسط رئیس جمهور و داشتن پیام های مخلوط ، شما می دانید همه این نامتجانس پیام بین مقامات مختلف و گروه های مختلف است که منجر به بسیاری از سردرگمی. و آنچه که می کند این است که آن را ایجاد بسیاری از بی اعتمادی نسبت به سیستم بهداشت و درمان گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه فاکس نیوز.)

Coronavirus مصرف بیشتر تلفات در مردم رنگ | MSNBC

"و این واقعیت است که این عنوان روشن به عنوان احتمالا می تواند در هفته منتهی به تاثیر مخرب این ویروس. اما مشکل این است که این ویروس گذاشته لخت واقعیت این است که ما به عنوان یک جامعه باید از این ظرفیت به درک و صحبت در مورد اینکه چرا این اختلافات وجود داشته باشد راه آنها" گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw.

بیمارستان روانی بیماران آسیب پذیر هستند در طول همه گیر | Newsday

"آنها بارها و بارها در معرض غلظت بالایی از ویروس اغلب بدون هر گونه توجه به مناسب کنترل عفونت و یا اجتماعی فاصله اقدامات" گفت: Peter Katona بالینی استاد بیماری های عفونی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی.

چگونه ورزش ممکن است انطباق با جدید معمولی | Los Angeles Times

"مردم لذت بردن از بودن در یک استادیوم من که گفت:" کارین Michels, صندلی اپيدميولوژي در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "این امکان وجود دارد اما تجربه متفاوت خواهد بود."

شما قطعا باید مصرف نکنید و یا تزریق مواد ضد عفونی کننده | Los Angeles magazine

"این است که چرا ما سم مراکز کنترل" دکتر دیوید Eisenman, یک استاد در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت می گوید. "من نمی توانم باور کنم که ما حتی صحبت کردن در مورد این اما این رئیس جمهور هرگز متوقف نمی شود حیرت انگیز ما. وجود دارد هیچ پایه و اساس علمی برای تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن خود را. این یک سم و آن را فوق العاده خطرناک است."

نتایج تکان دهنده هنگامی که یک شرکت آزمایش نیروی کار خود را برای coronavirus آنتی بادی | جنوب کالیفرنیا اخبار گروه

کام Kalantar-زاده متخصص طب داخلی نفرولوژی و اطفال در دانشگاه UC Irvine و کمکی استاد اپیدمیولوژی در UCLA بررسی رودریگز' قطعه. "من می خواهم این رویکرد" Kalantar-رضازاده گفت. "و 10% قبل و زمان قرار گرفتن در معرض را حس. پیشنهاد می کنم با تست سرولوژی برای همه جوامع می شود آن را یک کار جامعه مسکونی, کلیسا, و غیره."

آنچه ما در مورد فصلی و آینده امواج از coronavirus | تپه

در حال حاضر با SARS-CoV-2 عوامل دیگر مانند رفتار ما هستند و مهم تر از چگونه آن را گسترش می یابد. "در حال حاضر در حال ظهور اپیدمی فاز عوامل انسانی مانند سفر و نرخ تماس (با توجه به سرپناه در محل سفارشات) مهم هستند برای تعیین نرخ انتقال می گوید:" مارتا Shocket در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "زمانی که تقریبا تمام جمعیت مستعد ابتلا به این ویروس انتقال نرخ احتمالا بیش از حد بالا برای آب و هوا به یک اثر قوی."

Coronavirus مشکلات مالی آمار تجاوز افراد فوق العاده سخت است | معاون

این یافته ها مربع با زودتر گزارش از ویلیامز موسسه pro-LGBTQ اتاق فکر در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نشان دادن تعداد مدعیان بیکاری در میان دگرباشان جنسی و ترانس مردم زیر COVID-19. حدود 8.9 درصد از کارگران که در زمینه بیکاری بین 15 مارس و آوریل 21 شناسایی به عنوان تجاوز به رغم نظرسنجی گالوپ نشان می دهد که این جمعیت به طور مداوم باعث می شود تا حدود 4.1 درصد از بزرگسالان آمریکایی.

واکسن ذات الریه به احتمال زیاد برای کمک به کروناویروس | ریورساید پرس-شرکت

دکتر Tisha وانگ دانشیار بالینی پزشکی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر ریوی و مراقبت های ویژه خدمات برای رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی توضیح می دهد که چرا. "این واکسن ذات الریه است که توصیه می شود برای سالمندان طراحی شده برای محافظت از سالمندان از اشکالات رایج که باعث پنومونی باکتریایی" وانگ نوشت: در یک ایمیل. "متاسفانه COVID-19 یک ویروس و باکتری بنابراین بعید است که این واکسن ذات الریه را یک اثر مستقیم بر کسی گرفتن COVID-19 و/یا شدت بیماری کسی COVID-19 عفونت است."

Coronavirus واقعیت را بررسی کنید | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

"این قطعا ناامید کننده است. من فکر می کنم آن را به ارزش اشاره به این که مواد مخدر محاکمه متوقف شد در اوایل به دلیل عدم وجود موارد است. بنابراین آن را اجرا کنید برای تکمیل با هدفمند تعداد بیماران. بنابراین من فکر می کنم هر گونه نتیجه گیری نیاز به کشیده می شود با احتیاط در این نقطه" گفت: دانشگاه UCLA Dr. Otto یانگ.

چگونه پناهگاه در محل آسیب دیده را درمان اعتیاد? | KPCC-FM "AirTalk"

"شماره یک نکته این است که درمان را قطع است. اگر هر چیزی, درمان بیشتر در دسترس به دلیل پزشکی از راه دور و پزشکی از راه دور" گفت: دانشگاه UCLA دکتر تیموتی Fong (approx. 2:30 علامت).

بیشتر سواب در راه است که نمی خواهد حل کالیفرنیا آزمون شکاف | کال مسائل

که در تنگنا نبوده گفت: ریک Greenwood, استاد بهداشت محيط علم در UCLA و یک مشاور برای کالیفرنیا انجمن بهداشت عمومی آزمایشگاه مدیران. از اواخر 1990s بیش از 10 county public health labs توقیف شده اند و یا با هم ادغام شدند در سراسر شهرستان خط. "شما دریافت می کنید این افراد بسیار آموزش دیده و به خصوص کوچکتر شهرستانهای نمی خواهید و یا نمی توانید آمد تا با حقوق. بنابراین برخی از این آزمایشگاه بسته چرا که آنها نمی تواند پیدا کردن یک مدیر," او گفت:. "هنگامی که شما از دست دادن یک چهارم از ظرفیت خود را در آزمایشگاه های محلی شما واقعا انجام می شود آسیب به سیستم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن