UCLA در اخبار, مارس 15 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

مسابقه COVID-19 درمان در حال حرکت در سرعت رعد و برق' | KNBC-تلویزیون

کمتر از چهار تجربی مواد مخدر است که می تواند به طور بالقوه مبارزه با COVID-19 آغاز خواهد شد تست در UCLA مرکز پزشکی در هفته آینده. تاییدیه از FDA و دارو سازان برای آغاز محاکمه صورت گرفت فقط در چند هفته گذشته. "این سرعت رعد و برق," دکتر گفت: اتو یانگ جانباز بیماری های عفونی و محقق در UCLA. او گفت که او استفاده می شود به انتظار ماه اگر نه سال برای تصویب به انجام تست مواد مخدر. "من هرگز دیده می شود این در زندگی حرفه ای من" یانگ گفت.

کالیفرنیا خواهد آزادی طرح مورد بلند کردن ویروس محدودیت | آسوشیتد پرس

دکتر جفری Klausner, یک استاد پزشکی و بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس اشاره کرد 90% موارد در کالیفرنیا در 14 عمدتا شهری شهرستانهای استان است. او گفت: آن را حس برای شروع به بلند کردن محدودیت در مکان روستایی و ببینید که چگونه از آن می رود در طول دوره از حدود دو هفته.... "ما خوش شانس بوده است در کالیفرنیا که ... در حالی که ویرانی عظیم پیش بینی شده بود که نمی شد, آنچه مشاهده شد و ما در نظام سلامت شده اند کافی برای مدیریت بستری شدن در بیمارستان است که ما را دیده اند."

مبارزه با COVID-19 کالیفرنیا اقامت دوره | KNBC-تلویزیون "NewsConference"

"ما نیاز به می دانم که چگونه بسیاری از مردم در حال حاضر آلوده شده است. ما نیاز به می دانم که چگونه بسیاری از مردم را بازیافت. و ما نیاز به دانستن است که ممکن است نوعی از ایمنی به این و که نمی کند" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 4:30 علامت).

UCLA پاسخ متخصص coronavirus سوالات | KPCC-FM "را دو"

"این است که سرفه است سرفه خشک و آن اتفاق می افتد کاملا اغلب برای COVID-19 بيمار. حدود 59 تا 82 درصد از افراد خواهد شد که از جمله سرفه خشک" گفت: دانشگاه UCLA دکتر رابرت Kim-فارلی (approx. 20:30 خوانده شده را علامت.) (Kim-Farley نیز به نقل از لس آنجلس تایمز در اینجا و اینجا.)

ما در یک نقطه عطف ؟ | KPCC-FM "AirTalk"

"در حال حاضر تمام 50 ایالت به نوعی در موقعیت های اضطراری. و بسیاری از کشورها خانه سفارش. در آخرین ... دو تا سه هفته من فکر می کنم ما شاهد یک تغییر مثبت است. و شما می توانید ببینید کل ایالات متحده تعداد بروز اعداد در حال کاهش است. و مرگ و میر شروع به کاهش" گفت: دانشگاه UCLA زو-فنگ ژانگ (approx. 4:00 خوانده شده را علامت.)

UCLA تست همه جراحی روش و ER بیماران برای COVID-19 | سرویس خبری شهرستان

UCLA بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد این آغاز COVID-19 تست برای تمام بیماران که به بیمارستان های آن و برخی از درمانگاه های سرپایی برای برنامه ریزی جراحی, روش های اورژانس درمان یک تغییر از قبلی خود عمل تست فقط کسانی که در برگزاری نمایشگاه علائم بیماری و ارجاع توسط پزشکان مراقبت های اولیه.

پاسادنا هتل ها می تواند خانه بی خانمان در طول همه گیر | پاسادنا در حال حاضر

تا کنون حداقل 25 نفر بی خانمان اند و به عنوان یک نتیجه از Cornoavirus عفونت. مقامات می گویند که شماره می تواند یک undercount. "به عنوان یک انسانی موضوع و برای محافظت از اورژانس منابع ضروری است که ما همه چیز را ما می توانیم برای کمک به افراد بی خانمان پیدا ایمنی" گفت: مطالعه همکاری نویسنده Randall کوهن, استادیار جامعه علوم سلامت در دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

L. A. خانه سالمندان کار می کند با شهرستان برای توزیع تست کیت | تایمز اسرائیل

کمبود تست آینه سراسر کشور مخمصه. با توجه به دیوید Eisenman, استاد, پزشکی و بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس "ترکیبی از بوروکراسی و مقررات و عدم صلاحیت حکومت به رهبری FDA و CDC به نقطه جایی که آنها بودند flatfooted زمانی که این ویروس در اینجا فرود آمد."

یک ژن که ممکن است تنظیم علائم یائسگی | Earth.com

کارشناسان در UCLA از شناسایی یک ژن که ممکن است نقش مرکزی در یائسگی مرتبط با گرگرفتگی و کاهش وزن. این ژن به نام reprimo بیان شده است توسط سلول های عصبی خاصی در مغز... مطالعه ارشد نویسنده استفانی کوریا یک استادیار یکپارچه زیست شناسی و فیزیولوژی در UCLA و عضو پژوهشگاه مغز. "ما می خواهیم به کشف کردن که نورون های واسطه هستند مفید بخشهایی از هورمون درمانی و تقلید از آنها را بدون هورمون" گفت: استاد کوریا. (UCLA ادوارد van Veen نیز به نقل از.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن