گنج ساحل وقفه در cornoavirus تست اما کلینیک کلیولند فراهم می کند امداد رسانی

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:23 PM EDT May 15, 2020در حالی که گنج ساحل مقامات منتخب تصمیم گی

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

در حالی که گنج ساحل مقامات منتخب تصمیم گیری در مورد آنچه برای باز نگه داشتن در تلاش برای تعادل بهداشت عمومی و اقتصاد محلی آنها عامل با نیمی از اطلاعات همتایان خود در بسیاری از جنوب فلوریدا اند.

کمتر از 0.7 درصد از گنج ساحل ساکنان تست شده برای COVID-19 همانطور که از بعد از ظهر چهارشنبه با توجه به وزارت بهداشت داده است.

این غرفه در تضاد کامل با کل کشور که در آن در حدود 1% تست شده برای رمان coronavirus و در میامی-Dade و Broward شهرستان که در آن بیشتر از 1.5% تست شده اند.

گنج ساحل نیاز به تست 2,200 مردم یک شبه به عقب به این دولت رای دادن. کمتر از 100 نفر در روز آزمایش شده در این هفته.

مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای ایستاده نزدیک با نزدیکترین همسالان پالم بیچ شهرستان در 0.8% تست شده و Brevard County 0.6% تست شده است.

عدم وجود تست در اینجا تأکید سوال ساکنان محلی مطرح شده از ابتدا: از کجا می توانم تست شده ؟ چرا وجود دارد به اندازه کافی تست ؟

آزمایش های محلی در حال حاضر در گزارش 4,340, عقب مانده از شروع. شهرستان در بخش بهداشت و درمان شد unequipped با تست کیت از دولت است.

"من فکر می کنم آن را به خوبی به اطلاع عموم که ما دیر به تست" کلینیک کلیولند مارتین سلامت رئیس جمهور راب گفت: خداوند در ماه گذشته در مورد وضعیت تست در فلوریدا و در بزرگ در سراسر ایالات متحده است.

هیچ مورد مثبت اعلام شده بود در گنج ساحل تا کلینیک کلیولند مارتین سلامت شروع درایو-از طریق آزمون 15 مارس. در این یک ماه از 350 موارد کشف شده است.

شهرستان در بخش بهداشت و درمان spokeswomen قادر به ارائه اطلاعات در مورد محدودیت های محلی, تست هیچ برنامه ای برای گسترش آن و اطلاعات خاص در مورد چگونه بسیاری از مردم شده اند تست شده توسط بخش خود را در هر شهرستان.

"تعادل حفظ حریم خصوصی افراد در حال آزمایش و بررسی شود و محرمانه بودن تحقیقات اپیدمیولوژیک با مسئولیت فلوریدا به افشای اطلاعات برای محافظت از مردم است که نقش حیاتی از فلوریدا وزارت بهداشت" Indian River County Health Department سخنگوی Stacy براک در بیانیه ای گفت.

Martin County Health Department سخنگوی Renay از خواب بیدار شدن و سنت لوسی شهرستان هیت سخنگوی وزارت Arlease سالن هر یک ارائه شده همان بیانیه و کارگردانی سوالات خاص در محلی اطلاعات به دولت است.

کلینیک کلیولند در میان بیمارستان های محلی و ادارات بهداشت در ادامه به ارائه بینش به تست.

کلینیک کلیولند را آزمایش کرده است 4,257 افراد در میان آن چهار گنج ساحل بیمارستان از شنبه با توجه به Ozzie دلگادو افسر ارشد عامل برای کلینیک کلیولند فلوریدا. دولت داده است و به طور معمول عقب مانده بیمارستان داده اما این اعداد نشان می دهد کلینیک کلیولند به احتمال زیاد انجام داده است سهم شیر از تست در سراسر منطقه است.

نزدیک به 70 درصد از کلینیک کلیولند در COVID-19 آزمون آمده اند تا از طریق آن درایو از طریق خدمات با اشاره به یک راه را برای دیگر بیمارستان های منطقه برای بالا بردن مقدار آزمون برای جوامع آنها خدمت می کنند.

آغاز این هفته در کلینیک کلیولند آرام آن غربالگری پروتکل های اجازه می دهد هر کسی که احساس می کند آنها ممکن است نشانه هایی از COVID-19 — از جمله تب و سرفه و تنگی نفس و یا استفراغ — برای تماس با بیمارستان, پرستار تریاژ خط به پرس و جو.

نتایج آزمون مصرف حدود پنج روز کامل با توجه به دلگادو و در حالی که بسیاری از آنها فرستاده شده به دولت labs, برخی, مانند, بستری, تست را می توان به کلیولند به تسریع شود.

بیمارستان های دیگر در ساحل گنجینه در ادامه به یک رویکرد متفاوت است.

سنت لوسی مرکز پزشکی و Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه هر دو متعلق به بیمارستان غول HCA بهداشت و درمان در حال آزمایش بیمارانی که به اورژانس و نشان دادن علائم کروناویروس, به گفته سخنگوی تیفانی جنگل. دو بیمارستان در حال حاضر قادر به فرآیند آزمون در درون خود سیستم تعویض از در حال اجرا آزمون به آزمایشگاه خصوصی. نتایج جنگل گفت: ارائه شده در کمتر از 24 ساعت.

جنگل به کارگردانی سوال در گسترش COVID-19 تست به وزارت بهداشت.

سباستین رودخانه مرکز پزشکی متعلق به مباشر گروه پزشکی نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. بیمارستان قبلا اشاره کرده است به زیر ایالتی و فدرال دستورالعمل و مانند HCA بیمارستان کارگردانی سوالات به محلی وزارت بهداشت.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب