ترافیک بررسی می درخشد نور را در رفت و آمد عادات حمل و نقل عمومی استفاده

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:44 PM EDT Apr 21, 2020اگر شما خودتان فکر که جاده ها در ذغال سنگ شهرس

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

اگر شما خودتان فکر که جاده ها در ذغال سنگ شهرستان در حال متراکم و که شما صرف مقدار زیادی از رفت و آمد روزانه شما در ترافیک گیر کرده, شما تنها نیستید.

یک نظرسنجی آنلاین در ترافیک راه اندازی شده توسط ذغال سنگ شهری برنامه ریزی سازمان در اوایل سال جاری تایید آنچه که بسیاری از ساکنان در حال حاضر می دانیم درست باشد: ترافیک می تواند بدون هیچ زحمتی در ذغال سنگ در جاده ها به خصوص در طول فصل است.

این نظرسنجی — که به دست آورد 2,760 پاسخ بیشتر از ذغال سنگ تمام وقت ساکنان بین Feb. 15 و 15 مارس — رنگ یک عکس از یک شهرستان است که هنوز هم به شدت متکی به نفر رانندگی خود, بسیاری از آنها گزارش که آنها صرف بیش از یک ساعت در روز معمولی هفته.

اکثریت قریب به اتفاق نیز گفت: آنها احساس نمی کنم آنها باید گزینه برای رفت و آمد به غیر از رانندگی به تنهایی.

بررسی بخشی از یک مطالعه بزرگتر برای ارزیابی وضعیت در ذغال سنگ و برای کمک به اولویت بندی پروژه ها گفت: Brandy اوترو اصلی برنامه ریز برای ذغال سنگ MPO. مطالعه هزینه های $157,485 آغاز شد و در اواخر ماه نوامبر. انتظار می رود آن تاریخ پایان سپتامبر است. 30 Otero گفت.

او گفت که نتایج این تحقیق با مته سوراخ کردن تا حد زیادی آنچه انتظار می رود را ببینید.

در این می دانم که: کار آغاز شده در Vanderbilt, ساحل, جاده فرمت ؟ به علاوه ساخت و ساز شروع می شود در توسعه گسترده

بیشتر: فلوریدا به نظر می رسد به 'بیشتر' از نور ترافیک

"آنها نسبت تراکم به فصل است که تعجب آور نیست" اوترو گفت. "آنها همچنین نسبت تراکم به رشد آن است که بسیار تعجب آور است."

هنوز بررسی اوترو گفت: مهم است به دلیل آن است که بخشی از مشارکت عمومی روند. همچنین کمک می کند تا مقامات با دقت اشاره کردن مناطق که در آن ساکنان دیدن بسیاری از مسائل.

"این برای ما مهم بود که آنها به ما بگویید که در آن آنها تجربه احتقان به مطمئن شوید که ما در حال رفتن و به دنبال در تمام نقاط مناسب" اوترو گفت. "بدیهی است که شما نمی توانید جمع آوری داده ها در هر جاده بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که شما در حال هدف قرار دادن همه مکان های راست."

ترجمه: Coronavirus کاهش ترافیک FDOT به دنبال به سرعت و ذغال سنگ پروژه

به علاوه: ذغال سنگ شهرستان رهبران به ایجاد کمیته به طرح بازگشایی اقتصاد در سواحل پارک

جاده ها بیشتر ذکر شده در بررسی شد و پاسخ بین ایالتی 75, ایممکلی جاده و ذغال سنگ بلوار او گفت:.

در میان بررسی يافته های پژوهش:

  • نزدیک به 65 درصد از پاسخ دهندگان دارای ذغال سنگ در جاده به عنوان "بسیار متراکم" در حالی که حدود 32% گفت: جاده ها شد "نسبتا متراکم" و تنها حدود 3 درصد در طبقه بندی آنها به عنوان "کمی متراکم." کمتر از 1% گفت: این جاده که "نه در همه انباشته."
  • بیش از 95 ٪ از پاسخ دهندگان که کار و انجام کار از خانه و سفر به کار رانندگی به تنهایی.
  • بیش از نیمی از پاسخ دهندگان که در کار و انجام کار از خانه را برای کار ترک بین 7 و 8:30 صبح و رایج ترین وقت رفت و آمد بود "35 دقیقه یا بیشتر" بالاترین گزینه است.
  • نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان گفته اند که صرف "70 دقیقه یا بیشتر" باز هم بالاترین گزینه رانندگی در یک روز هفته به طور متوسط و نزدیک به 20 درصد گزارش شده صرف که همان مقدار از زمان رانندگی در ترافیک.
  • پرسید: در مورد سه تا از مهم ترین علل تراکم ترافیک در ذغال سنگ حدود 76% انتخاب فصلی ترافیک از بازدید کنندگان به عنوان یکی از سه پاسخ 46 درصد برداشت "ناکافی جاده ظرفیت" و در حدود 33% انتخاب "بی اثر سیگنال های ترافیک/سیگنال ضعیف و هماهنگی است."
  • وقتی پرسیده شد که به انتخاب سه ترجیح استراتژی برای کاهش تراکم ترافیک "بهبود سیگنال هماهنگی" و "بهبود تقاطع" — برای مثال با اضافه کردن خطوط روشن یا مبادلات — هر بودند انتخاب شده توسط بیش از نیمی از پاسخ دهندگان با حدود 53 درصد و 58 درصد بود. نزدیک به یک چهارم انتخاب "اتصال جوامع همسایه" به عنوان یکی از پاسخ های خود را.
  • تقریبا 90 ٪ از پاسخ دهندگان احساس می کنید که آنها در حال حاضر گزینه برای رفت و آمد به غیر از رانندگی به تنهایی اما برخی 35 درصد گفت: آنها خواهد بود مایل به استفاده از حالت جایگزین حمل و نقل — به غیر از رانندگی خود را — برای گرفتن به و از کار در صورتی که گزینه های در دسترس بودند.
  • در میان کسانی که به گفته آنها با استفاده از یک جایگزین رفت و آمد گزینه اگر در دسترس حدود 57 درصد برداشت عمومی حمل و نقل/حمل و نقل مانند اتوبوس و شاتل. حدود 44% انتخاب شده ارتباط از راه دور/از خانه کار می کنند و نزدیک به 41 درصد انتخاب ساعات کار انعطاف پذیر در خارج از معمولی ساعت. دوچرخه و همسفری/vanpool شد هر انتخاب شده توسط بیش از یک چهارم از پاسخ دهندگان به نظرسنجی که در پاسخ به این سوال. (پاسخ دهندگان خواسته شد برای انتخاب همه گزینه های آنها را در نظر بگیرید.)
  • نزدیک به نیمی از 47 درصد از پاسخ دهندگان گفته آنها خواهد بود مایل به استفاده از یک جایگزین حالت از حمل و نقل برای رفت و آمد و از کار اگر کارفرمای خود را ساخته و آنها را در دسترس و یا ارائه مشوق هایی برای استفاده از آنها.
  • نزدیک به دو سوم از پاسخ دهندگان بین سنین 35 و 64.

برای حمل و نقل عمومی با مسئولین شهرستان نتایج این تحقیق نشان می دهد که بیشتر ساکنان ممکن است استفاده از اتوبوس اگر آنها به اجرا بیشتر است.

میشل آرنولد شهرستان مدیر حمل و نقل عمومی و محله افزایش گفت: این بررسی به نظر می رسد نشان می دهد که چه چیزی است که ارائه شده است در ملاقات تمام نیازهای.

بیشتر: تعدادی از اتوبوس سواران در کاهش ذغال سنگ شهرستان

ترجمه: ذغال سنگ شهرستان در کمیسیون رد پیشنهاد, اتوبوس, تبلیغات, تغییر

"من در خواندن این است که آنها احساس نمی مانند آنچه که ارائه شده است در حال حاضر قابل دوام است که به اندازه کافی برای آنها را به استفاده از به عنوان یک گزینه" او گفت:.

اما اگر اتوبوس به جای در حال اجرا در هر ساعت یا بیشتر را انتخاب کنید تا سواران بیشتر است که می تواند تغییر آرنولد گفت. به خصوص با اضافه کردن سواری بیشتر در ساعات اوج از 7 صبح تا 8:30 صبح را می تواند حمل و نقل عمومی یک گزینه قابل دوام تر برای ساکنان به رفت و آمد به محل کار, او گفت:.

"هنگامی که شما با استفاده از حمل و نقل عمومی شما باید انعطاف پذیری بیشتری به انجام چیزهای دیگر" آرنولد گفت. "اگر شما می خواستم به شما می دانید کار در حالی که شما در حمل و نقل, اتوبوس, سکس با ارائه WiFi آنها به راحتی می تواند انجام این کار است."

هنوز این نظرسنجی نشان می دهد او افزود که برخی را هرگز در نظر گرفتن جایگزین به رانندگی.

شهرستان آرنولد گفت: در حال حاضر در یک برنامه 10 ساله است که به نظر می رسد در حمل و نقل عمومی و جامعه برای پیدا کردن چگونه برای برنامه ریزی حمل و نقل عمومی برای سال آینده.

آرنولد گفت: بررسی و نتایج آن مفید خواهد بود در این فرآیند.

"برخی از این بحث های ما در حال صحبت کردن در مورد در حال حاضر," او گفت:.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن