'هدف این است که واقعا برای زنده ماندن.' که در آن Shasta County رستوران ایستاده پس از COVID-19

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:01 AM EDT 28 مه سال 2020محتاط بازگشایی Shasta County را از eateries در

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

محتاط بازگشایی Shasta County را از eateries در رستوران ناهار خوری بعد از دو ماه از coronavirus مربوط به مستند است که هر دو خبر خوب و یک چالش جدی برای رابی Clearie.

او محبوب Clearie رستوران و سالن جمع شده در مرکز شهر ردینگ باقی مانده است بسته پس از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد ایالت اقامت در خانه سفارش در اواسط ماه مارس.

با این مستند در رستوران ها برداشته Clearie در حال حاضر رو به یک دسته از محدودیت های جدید به عنوان eateries در سراسر کشور است.

به عنوان مصرف کننده فروش فرو طول COVID-19 شیوع صنعت رستوران گرفته است ضربه. از مواد غذایی سریع مفاصل به موسسات ناهار خوری خوب و اپراتور مستقل به زنجیر دو نفر از هر سه رستوران کارگران گذاشته و یا furloughed در ماه آوریل با توجه به انجمن ملی رستوران. که گروه تجارت درخواست کنگره برای کمک مالی برای تقویت این صنعت است.

مقامات بهداشتی معتقدند قرار دادن جداول حداقل شش فوت از هم جدا کاهش می دهد خطر ابتلا به یک فرد گسترش این ویروس به دیگران است. اما راه اندازی و همچنین باعث کاهش تعداد افرادی که خدمت می تواند در یک زمان است که می رود به پایین بکشید فروش.

این تنها بخشی از رستوران بازگشایی روند که Clearie پیدا کردن از روی حیله و تزویر به حرکت.

فقط یکبار دیجیتال و یا به طور معمول ضد عفونی منوها مجاز وجود دارد و نمی توان جمعی نمک و فلفل شیکر و یا دیگر به اشتراک گذاشته شده نمک و فلفل ظروف در جداول. این بدان معناست که هیچ خانواده-سبک سبدهای نان در 21-میز رستوران. با توجه به دولت بازگشایی دستورالعمل سرور که در تماس نزدیک با مشتریان باید پوشیدن ماسک.

"آنها می خواهند همه این دستورالعمل ها در محل و حفاظت و ماسک و پلکسی گلاس سپر و جلو و نیم جداول خود را از" Clearie گفت: به تازگی. "ما نمی توانیم شکستن حتی در حال اجرا رستوران ما در 50 درصد ظرفیت است. پس چرا ما باز فقط به از دست دادن پول ؟ آن را مانند این خواب بد شما فقط نمی تونم."

در حال حاضر او گفت: وجود دارد ارتقاء های مختلف و تعمیرات در حال تکمیل در داخل و خارج از ساختمان. Clearie نشده پایین دوخته تاریخ است اما فکر بازگشایی در اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای امیدوار است که برخی از محدودیت های فعلی ممکن است برداشته شود ،

"من در نظر گرفتن یک ساعت مچی و رویکرد به آن در این نقطه," او گفت:. "آیا شما برای باز کردن و شما در حال انجام نیمی از کسب و کار و ... شما در حال شکستن حتی؟"

مالک یکی دیگر از ردینگ رستوران که مشغول به کار بود برای باز کردن زمانی که این بیماری همه گیر ضربه تکرار Clearie را کرد.

Navroop Kandola را پیت رستوران و Brewhouse است به ویژگی های حدود 30 کرافت آبجو در شیر همراه با یک منوی غذا.

"باز کردن با بسیاری از قوانین در جایی است برای رفتن به یک مشکل چرا که ما در حال رفتن به قادر به رسیدن به قله از مشتری های ما جریان و گردش مالی" در 5,500 فوت مربع رستوران که دارای ظرفیت 200 شام, او گفت:.

به عنوان Kandola است که انگلیسی آن را قرار داده: "اگر ما نمی توانیم bums در صندلی ما نمی توانیم به پرداخت صورتحساب."

چالش های مالی در طول این مستند — که بسیاری از eateries ناگهان skidded از full-خدمت به تنها دور از وعده های غذایی — باعث از کوره فولاد سازی دهان صاحب جان دیکس برای راه اندازی یک, مواد غذایی تحویل خانه کسب و کار است که او می گوید: "ما را نجات داد, رستوران."

به عنوان همه گیر زمین رستوران عملیات تقریبا به توقف دیکس گذاشته 38 کارکنان. او به استخدام تمام کارگران آن عقب برای رسیدگی به این رستوران غذا تهیه تلاش و پا تا ضد عفونی وظایف — به علاوه رسیدگی به آنچه که رشد کرده است به یک شلوغ تحویل مواد غذایی کسب و کار.

هنگامی که در رستوران ناهار خوری به پایان رسید دیکس شروع به فروش به 250 غذایی آنها در دست تهیه آیتم های منو همه چیز از سبزیجات و خمیر ترش نان به گوشت. تحویل طرف در حال حاضر کامل حدود 70 مواد غذایی سفارشات در روز است.

قادر به صندلی مشتریان در رستوران جداول با توجه به خاموش شدن دیکس جاسوسی فرصت های بیشتر. در طول شش هفته دوره گفت: این رستوران وارد شده بیش از $40,000 در فروش, مربا, عسل, قهوه, آبجو و دیگر محصولات از فروشندگان محلی که عادی خود راههای مختل شود.

کوچک زنجیره ای دوباره باز ناهار خوری نشسته در 15 مه پس از Shasta County مقامات بهداشت داد OK. اما eatery قصد دارد برای ادامه آن تحویل مواد غذایی بیش از حد. که عملیات کمتر از سود ناهار خوری طرف گفت دیکس. اما هیچ دانستن زمانی که رستوران عملیات را به حالت عادی بازگشت.

"اگر من فروش $100 منوی ما 30 دلار است که می رود به پرداخت هزینه برای مواد غذایی ما است. اما اگر من فروش $100 از مواد غذایی $75 تا 80 دلار است که می رود به پرداخت هزینه برای مواد غذایی" Dix توضیح داد. "ما می توانید آن را کمی, اما ما در حال رقابت با فروشگاه های مواد غذایی."

به عنوان صنعت رستوران revamps "این رفتن به بسیار دشوار" پیش بینی دیکس. "آن را می شود بسیار چالش برانگیز است. هدف این است که واقعا برای زنده ماندن."

در علاوه بر این به موانع مالی شخصی سلامت جنبه نگرانی Rollie Cadungon صاحب خپله Eatery.

در حالی که Cadungon گفت: او در زمان COVID-19 آزمون که بیرون آمد منفی و گفت: "می دانم وضعیت مشتریان او به زودی خواهید در رستوران واقع شده است در تاریخی شستا بین ردینگ و جلب توریست Whiskeytown دریاچه. رستوران برنامه ریزی برای بازگشایی است.

در همراهی با بهداشت و جدید, قوانین Cadungon گفت: او را نصب قابل حمل دست شویی ایستگاه در خارج از فروشگاه غیر روحانی کردن فاصله نشانگر برای مشتریان و حرکت سه از پنج جداول از داخل غذاخوری اصلی منطقه به یک پاسیو. او همچنین قصد دارد برای قرار دادن یک پلاستیک سپر در صندوقدار ایستگاه و تبدیل به بشقاب یکبار مصرف و ظروف نقره.

او همچنین به دنبال جایگزین پاره وقت کارمند.

"این سخت است برای پیدا کردن شخص دیگری به کار می کنند چرا که آنها می ترسند از این ویروس بیش از حد" Cadungon گفت. "من را دعا. چه چیز دیگری می توانید انجام دهید؟"

در مورد بازگشایی برنامه

برخی از کسب و کار شده اند مجاز به بازگشایی در Shasta County, با لوازم جانبی مانند فاصله فیزیکی و محدودیت در اندازه گروه مجاز به جمع آوری. دستورالعمل می تواند مورد ارزیابی قرار گیرد و لغو در اختیار Shasta County Health افسر.

  • مرحله 1: فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها, ایستگاه های گاز و دیگران ارائه خدمات ضروری
  • مرحله 2: ناهار خوردن در رستوران و مهد کودک, مدارس و ادارات — وضعیت فعلی
  • مرحله 3: خانه عبادت مراکز ورزشی و سینما
  • مرحله 4: کنسرت زنده مخاطبان ورزشی

منبع: Shasta County Health & Human Services Agency

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن