وزوز: "ما در حال رفتن به آن را.' اینجا چرا این داروخانه مستقل است شرط بندی روی اندرسون

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 27, 2020شری Borchert مستقل رگه در او.داروساز باز کرده ا

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

شری Borchert مستقل رگه در او.

داروساز باز کرده است AndersonRx داروخانه و هدیه داخل سابق کشتی داروسازی ساختمان در شرق خیابان در Anderson.

برای Borchert آن آشنا اسکریپت:

Redevelop خالی ساختمان استفاده می شود که به یک داروخانه مستقل و باز خود را مستقل داروخانه.

و این بار او این کار را در وسط یک جهانی همه گیر کردن درب آوریل 15.

"آن نبوده است, اما ما در حال رفتن به آن را" Borchert گفت: صبح روز پنجشنبه از داخل داروخانه. "این رفتن به محل کار. از آن خواهد شد."

تاریخچه چرا Borchert معتقد است کسب و کار خود را برای زنده ماندن در زمانی که مستقل داروخانه می رویم راه خانه دکتر مراجعه کنید.

"آنچه که من انجام داده ام در گذشته من می دانم که ما در حال رفتن به تکرار آن در اینجا," او گفت:.

مطرح شده در منطقه خلیج سان Francisco Borchert کردم او در رشته داروسازی در دانشگاه ایالتی آیداهو و پس از آن موفق Latimer داروسازی در Los Molinos برای حدود یک سال قبل از او خریداری داروخانه مستقل.

Borchert باز هم قدیمی مواد مخدر در سال 2015 در کورنینگ (آرکانزاس) پس از او گفت: مالک قیمت را در داروخانه به فروش می رسد به کمک مناسک و کسب و کار بسته شده است. او repurposed خالی قیمت ساختمان به زمان قدیم.

اما Borchert زندگی می کند که در کاتن وود تصمیم به بازنشسته پس از فروش Latimer و زمان که هنوز هم در کسب و کار.

او شنیده ام در مورد کشتی را پایانی سال گذشته و تصمیم به بازگشت در کسب و کار.

"من در آن هستم برای پول — من واقعا نمی. من خوب" Borchert گفت. "چون من عاشق کار کردن با مردم است. من عاشق کمک به مردم است."

Borchert بی سر و صدا افتتاح شد کسب و کار کاهش در این نقطه به تبلیغ. اما این تغییر خواهد کرد.

او گفت: CVS Caremark در حدود 50% از نسخه کسب و کار در منطقه و Borchert انتظار است به قرارداد با شرکت. هنگامی اتفاق می افتد که او مطمئن است او می تواند به ارمغان بیاورد سابق کشتی مشتریان و دیگران به AndersonRx.

"بنابراین ما خواهید بود پریدن" برای کسب و کار Borchert گفت.

کشتی داروسازی بسته شده در مارس 2019 پس از 44 سال در کسب و کار. آن سوابق بیمار منتقل شدند اونز داروخانه های که تا به حال یک محل فقط یک بلوک شمالی از کشتی را در شرق خیابان در Anderson.

امروز که در محل یک داروخانه CVS پس از این شرکت خریداری اونز داروخانه پاییز گذشته.

سندی Brinton یک تکنسین داروخانه در کشتی را برای مدت پنج سال است که در حال حاضر کار برای Borchert.

"من خدا را شکر برای او" Brinton گفت: پنج شنبه. "ما امید و امید و امید و نوع اقامت در تماس با شری و سپس هنگامی که او گفت:" ما قصد داریم برای باز کردن.' من گفت: "خوب من اینجا هستم.' من بسیار خوشحال هستم. همه چیز آنقدر تازه و تمیز و به روز است."

Borchert گفت: سابق Latimer داروسازی صاحب جروم چاه که او یکی از مربیان القا او فراست کسب و کار مورد نیاز برای زنده ماندن به عنوان یک داروخانه مستقل.

"او به من مشاوره خوب overspend نیست," او گفت:.

"منظورم این است که من چقدر ما صرف برچسب چقدر ما صرف در ویال."

Borchert همچنین قصد دارد برای باز کردن یک کافه در یک ساختمان متصل غرب از داروخانه. او پدر آماندا Pene کار کافه است که هنوز می توان نام برد.

"ما در خدمت صبحانه و ناهار مانند paninis اغذیه فروشی با تخصص مواد غذایی" Borchert گفت: با توجه به کافه خواهد بود را-تنها.

اندرسون Rx باز است ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه. تماس 378-5566.

عزت پردیس تخلیه از روی مانع پریدن نهایی

این ردینگ شورای شهر به تصویب کرامت بهداشت, سلامتی پردیس در ژوئن 16, آخرین مانع برای پیشنهاد 50 میلیون دلار پروژه.

تصویب آمد نزدیک به سه سال پس از نامه ای از یک ساکرامنتو حقوقی نمایندگی های محلی و گروه های کارگری قرار دادن این پروژه در خود نگه دارد و باعث اثرات زیست محیطی گزارش انجام شود.

اندرو مردیت عضو بین المللی اخوان الکتریکی کارگران محلی 340 گفت که گروه خود را خوشحال است که یک EIR انجام شد.

"ما گفت: از همان ابتدا که ما نمی خواهم به الزامات زیست محیطی در پروژه و ما نمی مانند راه این بود که سریع دنبال" مردیت در روز جمعه گفت. "ما فکر تمام عیار EIR باید انجام شود. آنها که پس از ما راضی هستند."

شمال دولت Pavilion ساخته خواهد شد در 10.55 هکتار در نزدیکی گوشه جنوب غربی سرو و Hartnell راه پشت قلوه سنگ مرکز خرید. پردیس را تا 129,600 فوت مربع و شامل دو-سه و چهار طبقه ساختمان. بزرگترین ساختمان خواهد بود 80,000 متر مربع است.

کرامت گفته است که شهرستان آن را به توسعه پروژه در دو فاز و در فاز اول است و پیش بینی می شود در سال 2022.

بهداشت و درمان شرکت می کند نمی دانم زمانی که کار شروع خواهد شد و تا انتخاب پیمانکار عمومی.

"ما در حال حاضر لازم نیست که یک مجموعه تاریخ به عنوان ما در حال انتظار در سرمایه تصویب از CommonSpirit بهداشت و درمان, اما ما در حال انتظار برای شروع در اسرع وقت" کرامت سلامت شمالی وزارت امور خارجه سخنگوی آلیسون Hendrickson گفت.

عزت و کاتولیک طرح سلامت ادغام شده در سال گذشته تشکیل جدید غیر انتفاعی سیستم به نام CommonSpirit سلامت.

"ما همین حالا پیش بینی CommonSpirit سلامت نه بودجه برای این پروژه به خصوص پس از پنج سال و با سرمایه گذاری قابل توجهی برای رسیدن به این نقطه" Hendrickson گفت.

در ارتباط باشید.

کمپین برای جمع آوری پول برای ردینگ پارک دوچرخه

شهر ردینگ در اوایل این سال دریافت $6.7 میلیون دلار کمک مالی دولت برای ارتقاء و گسترش کالدول پارک.

از پارک را شامل ردینگ پارک دوچرخه.

در حال حاضر ردینگ دنباله داد راه اندازی کرده است یک GoFundMe کمپین به منظور بالا بردن $100,000 در تطبیق بودجه به طور کامل لباس دوچرخه سواری پارک خبر داد.

در وب سایت این کمپین را به شهر اختصاص داده است $1.5 میلیون در اعطای کمک های مالی به سمت پارک دوچرخه و ردینگ دنباله داد افزایش 100 ، 000 $به پرداخت برای چیزهایی که نمی شود بودجه.

"تا کنون مبارزات انتخاباتی مطرح شده است و کمتر از $3,000 اولیه آن از $20,000 نشان می دهد که بسیاری در جامعه در حال سرمایه گذاری در کمک به این رویا واقعیت" وب سایت این کمپین را گفت.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن