TCPalm سوپر 11: No. 8 گنج ساحل OL مارکز Bargman

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 2, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خو

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

پورت سنت. لوسی — مارکز Bargman متناسب با قالب از گنج ساحل offensive lineman.

بزرگ و قوی فیزیکی و غالب است.

"او پس از اتمام بلوک" Treasure Coast, Irvin جونز گفت. "او که در راه بوده است تا کنون پس از کلاس نهم است. او واقعا خوب دان. شما نمی خواهد او را ببیند صحبت کردن در سطل زباله وجود دارد. او یک کارگر است. او را بزرگ دان تا آنجا که مسدود کردن.

"پایان یک بلوک به این معناست که او در حال رفتن به سوت زدن. او تلاش می کند تا مطمئن شوید که هر کس وظیفه اش است که بر روی زمین در زمان سوت خود دمیده است."

Bargman شماره 8 در TCPalm سوپر 11 یکی از برتر linemen در ساحل گنجینه در سال 2019 درآمد اول-تیم تمام افتخارات منطقه و کمک به تیتان رسیدن به منطقه ای نیمه نهایی برای اولین بار پس از سال 2016.

او را دوست دارد بازی برای تیتان که اتفاق می افتد به یکی از چند تیم که در آن خط می شود به همان اندازه به رسمیت شناختن به عنوان در حال اجرا پشت در تیم اجرا-سنگین جرم.

"آن را مانند یک رویا به حقیقت می پیوندند" Bargman گفت. "زمانی که من به تیم اول دانشگاه یا دانشکده من سال دوم و همانطور که بیشتر مردم آمده اند در ما بدست بهتر و بهتر. من فوق العاده هیجان زده برای این سال ،

این یک سال بزرگ برای گنج در سواحل است که به دنبال آن اولین منطقه عنوان از سال 2010 و Bargman که در تلاش برای تصمیم گیری بین چند FBS و FCS ارائه می دهد.

6-پا-3, 280-کوبنده تقریبا یک دوجین ارائه می دهد از جمله ارتش گرجستان دولت و نیروی دریایی و جنوبی را از دست ندهید.

Bargman بسیج آغاز شده و به آرامی اما برداشت تا در طول ماه های مارس و آوریل است. وجود دارد چند روز هنگامی که او دریافت های متعدد ارائه می دهد.

"در اول آن آغاز شده و با چند شرح زیر است و چند میل از پست های من," Bargman گفت. "سپس آن را از یک مدرسه به دو یا سه و سپس آن را به تدریج بالا رفت و از وجود دارد. این نوع حقیقی. من قطعا می دانم که من می خواهم به چند بازدیدکننده داشته است من قبل از هر گونه تصمیم گیری."

کالج ها در درجه اول در حال استخدام Bargman به عنوان یک گارد یا مرکز اما او بازی خواهد کرد برای مقابله با تیتان در این فصل است.

بیشتر از سوپر 11

شماره 11: گنج ساحل QB/ات Turk Watkins

شماره 10: St. Lucie غرب سده CB هنری Pickens

شماره 9: فورت پیرس وست وود د/LCC جیمز گاردنر جونیور

هنگامی که گنج ساحل می رود به نامتعادل خط — با استفاده از اضافی lineman در انتهای تنگ موقعیت — Bargman نقش بیش از مقابله با. این یک موقعیت است که می آید با یک معامله بزرگ از مسئولیت.

"آنها خواسته به انجام یک کمی بیشتر تا آنجا که به انواع مختلف از بلوک های" جونز گفت. "او می تواند در سمت چپ بر روی یک جزیره زیادی بدون هر گونه کمک و گاهی اوقات. (خط حمله) مربی (کیت) Davis می کند واقعا خوب کار کرد. مارکز شرح زیر است در طول مسیر از آن بچه ها ما تا به حال در اینجا در گذشته است. او با برکت کمی بیشتر ارتفاع و طول. او کمی بیشتر از اندازه; که خود را پاداش."

Bargman اعتبارات تیتان linemen توهین آمیز که قبل از او در درجه اول ارمیا جیمز (در حال حاضر در Tusculum) و جری جانسون III (برنج) برای کمک به او را درک نقش خود و مسئولیت در این تیم است.

"مشعل شده است" Bargman گفت. "ارمیا جیمز چپ جانسون ، به آنها اجازه دهید من می دانم که چگونه برای تبدیل شدن به offensive lineman من باید باشد و آنها به من کمک کرد تا آماده بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده فوتبال. من می خواهم به تحت تاثیر دیگران راه آنها نهفته من. جدید linemen توهین آمیز که در آینده می رویم به خوبی آماده شده است."

مارکز Bargman

گنج ساحل OL

TCPalm سوپر 11 رتبه: 8

وزن و قد: 6 فوت 3, 280 پوند

2019 افتخارات: TCPalm اول-تیم همه-انتخاب منطقه

بالا ارائه می دهد (به ترتیب حروف الفبا): ارتش گرجستان و ایالت Florida A&M, نیروی دریایی, Southern Miss



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب