SWFL سازندگان خانه پیدا کردن موفقیت در فروش پس از همه گیر تغییرات خانه-خرید اولویت

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020جنوب غربی فلوریدا صفحه ا

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

جنوب غربی فلوریدا صفحه اصلی سازندگان در حال پیدا کردن موفقیت در فروش وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس. در واقع برخی از سازندگان می گویند این به دلیل همه گیر که اعداد آسمان بالا.

در حالی که این بیماری همه گیر در اصل قرار داده و فشار رو به پایین در منطقه بازار املاک و مستغلات کارشناسان می گویند که یک تجدید حیات آمده است با توجه به مقید کردن تقاضا از خریداران خانه. و سازندگان جدید, خانه های سفارشی ممکن است در بهترین موقعیت برای استفاده از این تقاضا است.

سازندگان خانه ببینید بالا علاقه خریداران از پرجمعیت مناطق

در هفته های اخیر, Coral Gables-بر اساس صفحه اصلی شرکت ساختمان CC خانه دیده است موفقیت در جنوب غربی فلوریدا است که جلبک که از سال گذشته است.

دیانا Ibarria معاون ارشد رئیس جمهور از CC خانه گفت: افزایش یک نتیجه مستقیم از این بیماری همه گیر را تغییر شیوه زندگی در اولویت است.

به طور خاص فروش در شرکت Ave Maria جامعه که وعده "گذاشته پشت, فلوریدا, شیوه زندگی" را دیده اند سال بیش از سال افزایش بیش از 50% در ماه مه و ژوئن.

او گفت که بیش از 70 درصد از کسانی که در فروش هستند که از ساکنان در سواحل شرق شده اند که برخورد سخت با این بیماری همه گیر مانند میامی.

"این بسیار آرام و به دور از جمعیت" Ibarria گفت. "بسیاری از افرادی که آمده اند و آنچه را که آنها خاوری به دنبال به دور از هرج و مرج ... اکثر ما افزایش فروش در حال آمدن از آن سخت-آمار مناطق است."

جدید در سراسر کشور از بررسی سریع پنجشنبه منتشر شد نشان می دهد که 35 درصد از کارگران آمریکایی به فکر نقل مکان به دلیل COVID-19. کارگران علاقه مند هستند در کمتر از جمعیت در مناطق و هزینه های پایین زندگی در این بررسی می گوید و بخشی از انگیزه خود را وجود دارد و فرصت های بیشتر برای کار از راه دور در مقایسه با قبل از همه گیر.

East Coast شهرستان میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شده اند به خصوص نهفته گیر با مقدار زیادی از دولت جدید مورد آینده از این منطقه است.

جوامع مانند CC میپل ریج در خیابان ماریا کمتر متراکم تر از مناطق مانند میامی و ارائه تعداد زیادی بزرگ و مقدار زیادی از فضای باز Ibarria گفت.

"حتی اگر شما می خواهید به فاصله اجتماعی وجود دارد مقدار زیادی از فضای در فضای باز" او گفت:.

شرکت ناپل جامعه Fronterra نیز دیده می شود سال بیش از سال افزایش حدود 30% در ماه مه و ژوئن و او انتظار دارد که در ماه جولای به رکورد ماه برای هر دو جوامع است.

متوسط CC قیمت خانه در اطراف $300,000 اما آنها طیف وسیعی از حدود 220000 به بیش از 400.000 دلار با توجه به Ibarria.

دیگر امکانات رفاهی است که شرکت خانه های مطلوب در این پست coronavirus واقعیت هستند که دفاتر ارائه شده در برخی از CC خانه Ibarria گفت.

او اشاره کرد که همه گیر شده و کارفرمایان متوجه است که کارگران "فقط به عنوان مولد" در هنگام کار از خانه آزاد کردن این کارگران به حرکت و کار از هر کجا که می خواهید.

"فاصله است mattering آنجا" او گفت:.

CC خانه است متناسب با وضعیت خود را از طریق مجازی از برنامه خرید که در آن مشتریان هرگز برای رسیدن به یک سی سی در فرد به خرید. او گفت که این روش آنلاین ساخت تا حدود یک چهارم از فروش شرکت.

و حتی به عنوان coronavirus موارد همچنان به افزایش در فلوریدا فروش شرکت نمی کند پایین.

"هنگامی که من شنیده ام (coronavirus مورد) شماره داره بدتر می شود من می ترسم شاید فروش آهسته خواهد بود ولی مخالف," او گفت:. "ترافیک باور نکردنی است. ما در حال گرفتن بیش از 100 نفر در هفته آینده به دفتر علاوه بر تمام مجازی قرار ملاقات است که ما انجام می دهیم. این boggles ذهن چگونه بسیاری از مردم علاقه مند هستند."

این خانه های لوکس در بازار ساخت و ساز نیز دیده می شود موفقیت در طول بیماری همه گیر.

کلودین Leger-Wetzel, معاون رئیس جمهور برای فروش و بازاریابی در ناپل مبتنی بر خانه های لوکس, سازنده, سهام توسعه گفت که این شرکت را خرید و فروش خانه با شروع آهسته نزدیک شروع این بیماری همه گیر اما دیده می شود یک باز گشت.

سهام خانه به طور متوسط قیمت فروش $1.5 میلیون. شرکت های ایجاد شده در جنوب غربی فلوریدا از ناپل به ساراسوتا و همچنین در پالم بیچ و جکسون هول وایومینگ.

او گفت که پس از "مناسب" مارس, آوریل بود "بسیار دشوار" با سه اجرا در صفحه اصلی زمانی که قراردادهای این شرکت به طور معمول باید 30 تا 35.

"در اواخر آوریل, من تشبیه آن به یک ابر سیاه بر خورشید" او گفت:. "اما پس از آن بود که کسی خراشیده یک سوراخ در آفتاب و نور آغاز شده و به آرامی جریان از طریق. ما تلفن شروع به زنگ زدن."

در ماه مه شرکت دیدم 22 قرارداد با هدف 23 و در ماه ژوئن این شرکت تا به حال 45 درهم کوبنده خود را 21-هدف قرارداد.

"که بسیار بی سابقه در ماه ژوئن در یک فصلی محیط زیست به فروش 45 خانه," او گفت:. "کسانی که تا به حال ضربه زدن یک دکمه مکث کرده بود گفت:" اگر من قصد دارم به (قرنطینه) در هر نقطه من می خواهم خیلی جای بود در یک خانه جدید توسط سهام در جنوب غربی فلوریدا, ساراسوتا یا سواحل شرق به خاطر من از خانه کار می کنند, لذت بردن از خانه و لذت بردن از بودن خارج است."

علاوه بر این شرکت دیدم 154% سال بیش از سال افزایش درآمد در ماه ژوئن و یک سال به روز افزایش 30 ٪ بیش از سال 2019. از آغاز سال و تا ژوئن این شرکت بود که در 192 فروش با قیمت متوسط 1.4 میلیون دلار و هدف از 151.

"ژوئن بهترین ژوئن ما تا به حال برای این شرکت" او گفت:.

او گفت که بسیاری از این مشتریان جدید گفت: آنها با توجه به در حال حرکت به منطقه در چند سال به هر حال اما اولویت منتقل شد با توجه به همه گیر. مردم متوجه آنها می تواند کار از خانه, او گفت:, و می خواستم به کار از فلوریدا.

"هنگامی که آنها متوجه شدم آن را تا حدودی از جدید عادی آنها متوجه" آیا من می خواهم به اینجا و یا در جایی در شمال? " او گفت:. 'من می خواهم به اینجا" ... آنها خانه بیشتر از آنها استفاده می شود و آنها می خواهند آنچه ما ارائه می دهیم ... آنها اولویت کیفیت خود را از زندگی است."

او به نام سهام خانه "بسته کامل" برای این خریداران آنها به عنوان ارائه شده در "amenitized" جوامع با دوره های گلف.

برای این شرکت وجود دارد "کمی از نگرانی" اطراف چگونه افزایش موارد در روزهای اخیر ممکن است بر فروش اما این تیم با اعتماد به نفس در توانایی خود را به فروش تقریبا در سراسر گیر Leger-Wetzel گفت.

کارشناس املاک و مستغلات می گوید: "چراغ سبز" برای ساختمان خانه موفق سال

سازندگان "انجام این کار واقعا خوب در حال حاضر برای یک زن و شوهر از دلایل" با توجه به دنی Grimes رئیس جمهور خود را Keller Williams Realty تیم در فورت مایرز و سالانه سخنران اصلی برای اخبار مطبوعات' دیده بان بازار رویداد.

اولین, او گفت: مقید کردن تقاضا از کسانی که خرید در طول ماه قبل از سال اما تردید با توجه به همه گیر.

"سازندگان در حال سوارکاری که موج" او گفت:.

او همچنین گفت که این بیماری همه گیر باعث شده است که بسیاری از فروشندگان از خانه های موجود در حال حاضر مردد به قرار دادن خانه خود را در بازار که منجر به کمبود عرضه است. که کمبود عرضه زوج با یک تقاضا به حرکت به جنوب غربی فلوریدا از مردم در غرب میانه و شمال شرقی و همچنین در دولت بخش میامی, تغذیه بیشتر مشتریان به منطقه سازندگان خانه.

"مردم می خواهند در کمتر متراکم, محیط," او گفت:. "آنها در حال حرکت از مناطق شهری و حرکت به سمت حومه شهر ... ما نه فقط شاهد کمبود فروشندگان ما شاهد هجوم خریداران آینده از این ناراحت مناطق. و وجود دارد هیچ چیز مانند داشتن یک خانه جدید ... سازندگان چکش احتمالا داغ در حال حاضر به دلیل وجود این تقاضای قوی است."

با توجه به این عوامل و همچنین به عنوان پایین ترین رکورد منافع نرخ دیده می شود در ایالات متحده در حال حاضر مردم بیشتر مایل به خرید یک خانه جدید, حتی اگر آن را به معنی پرداخت پول بیشتر Grimes گفت.

وام مسکن سرمایه گذار فردی مک گزارش روز شنبه که نرخ متوسط 30 سال وام مسکن کاهش یافت و در این هفته به 2.98% از 3.03% در هفته گذشته به پایین ترین سطح در 50 سال است.

"هنگامی که شما نگاه کنید در همه چیز است که اتفاق می افتد در بازار" Grimes گفت: "همه چراغ ها سبز برای سازندگان به ستارگان سال است."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن