استوارت FDOT مقامات هنوز هم امیدوار عازم شمال روزولت پل می تواند باز به 2-راه ترافیک پایان هفته

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:49 PM EDT Jun 23, 2020مارتین کانتی— بخشی از دیکسی بزرگراه می تو

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

مارتین کانتی— بخشی از دیکسی بزرگراه می تواند بسته باقی می ماند برای چند هفته به دلیل کاری که انجام شده برای رفع روزولت پل شهرستان از استوارت سخنگوی بن Hogarth گفت.

"دیکسی احتمالا یک کمی از زمان به دلیل آنها باید برای انجام برخی از roadwork به تغییر جاده ها بیشتر به شرق," او گفت:.

جاده ها بسته باقی خواهد ماند برای حدود سه دهم از یک مایل از خیابان سرخس به آلبانی خیابان با توجه به استوارت سخنگوی پلیس برایان Bossio.

بخشی از جاده ها نیاز به تغییر شرق به دلیل حمایت برج قرار داده شده این هفته عازم جنوب ساختار تا حدی مانع دیکسی بزرگراه, به طوری که آنها را به راه رفتن در اطراف برج, او گفت:.

FDOT توییتی سهشنبه کامل ساختاری بررسی از شمال و عازم جنوب دهانه پل در حال انتظار برای آخرین حداقل تا پنج شنبه. با توجه به آژانس توییتر مقامات مشغول به کار بودند روز شنبه به طور موقت پیکربندی عازم شمال خطوط با از بین بردن ميانه جدا است.

دولت Rep. توبی Overdorf R-استوارت گفت: پس از یک روال تماس با FDOT که آژانس شروع به آماده شدن عازم شمال دهانه به دو خطوط ترافیک در هر جهت. یک پیمانکار به اتمام دوباره striping خطوط به صورت دو طرفه دوشنبه شب.

او گفت span هنوز به تصویب بازرسی قبل از اینکه آژانس می تواند به تعیین که چگونه بسیاری از خطوط ترافیک می توانید با خیال راحت باز کنید.

هفته گذشته یک کرک پیدا شد در southbound روزولت پل فلوریدا در حالی که وزارت حمل و نقل مقامات انجام شد یک دوسالانه بازرسی. توسط دوشنبه, تمام ترافیک خطوط عازم شمال و عازم جنوب دهانه بسته شد.

بیشتر: روزولت پل باقی مانده بسته; طرح های در حال انجام به طور موقت re-configure دیکسی بزرگراه و ما-1 شمال و جنوب از پل

استوارت شهردار مایک مایر اعلام دولت محلی اضطراری روز شنبه برای این منطقه با استناد به بسته شدن روزولت پل. همان روز فلوریدا بخش حمل و نقل به مقامات هشدار داد مردم به دور ماندن از southbound روزولت پل پس از آن پیدا شد حمایت از پل بود پاره به دلیل خوردگی شدید.

در حالی که ممکن است هفته قبل از رانندگان می توانید بر روی دیکسی بزرگراه عازم شمال span می تواند به دو راه ترافیک به عنوان اوایل به عنوان پایان این هفته Hogarth گفت.

برخی از خوردگی پیدا شد در عازم شمال ساختار, او گفت:, اما آن را به عنوان گسترده ای به عنوان در southbound بخشی از روزولت پل.

بیشتر: عازم شمال طرف روزولت پل می تواند باز این هفته به دو راه ترافیک; کل ثابت می تواند ماه

سهشنبه, فلوریدا, گروه حمل و نقل مقامات در ادامه به انجام آزمون بر روی عازم شمال span تا اطمینان حاصل شود آن را امن برای استفاده است.

"سوال بزرگ در ذهن ما هنوز چقدر خسارت است که عازم شمال طرف و می توانید آنها را تعمیر چه آسیب آنها می دانند که در حال حاضر وجود دارد با ترافیک هنوز هم در حال حرکت" Hogarth گفت. "در حالی که همه از این است که در جریان مهندسین فرستاده ساختاری مواد و بتن به دولت labs برای تست مواد خورنده برای پیدا کردن چه مدت از آن شده است وجود دارد."

آن می تواند یک چند به چند ماه قبل از عازم جنوب روزولت پل باز است به رانندگان گفت: Hogarth.

Overdorf گفت FDOT نمی خواهد اجازه می دهد تا کارکنان خود را به کار عازم جنوب روزولت پل تا زمانی که آن را محکم به درستی.

"نقطه است که بسیار کامل خود را معاینه و من آنها را تحسین واقعا در تلاش برای مطمئن شوید که پل امن و خوب خواهد بود برای سفر" Overdorf گفت.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن