جنوب خلیج Correctional Facility سوابق اولین زندانی coronavirus مورد صدها نفر قرنطینه

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:19 PM EDT Apr 20, 2020یک Palm Beach County, زندان, ثبت اولین زندانی مو

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

یک Palm Beach County, زندان, ثبت اولین زندانی مورد COVID-19 قرار داده و صدها نفر از زندانیان تحت قرنطینه پزشکی.

اطلاعات جدید منتشر شده توسط وزارت فلوریدا اصلاحات نشان داد که جنوب خلیج Correctional Facility گزارش اول خود را زندانی مورد در روز شنبه و در انتظار نتایج حاصل از یک آزمون است.

در ضمن 506 زندانیان تحت قرنطینه پزشکی در این مرکز که در خانه های چند تن از زندانیان محکوم در 20 قضایی مدار که شامل لی و ذغال سنگ بوده است.

با توجه به وزارت اصلاحات پزشکی قرنطینه اشاره به زندانیان که از هم جدا شده اند چرا که آنها تا به حال تماس نزدیک با فردی که دارای آزمایش مثبت یا به نمایش گذاشته علائم عفونی, بیماری, برای تعیین اینکه آیا آنها نشانه توسعه.

بیشتر: پاسخ های واکنشی عدم تست برای coronavirus با وجود علائم رانندگی فلوریدا زندانیان زندان' ترس

جنوب خلیج تادیبی تا چهارم بیشترین تعداد زندانیان تحت قرنطینه یا انزوا پشت فقط سامتر تادیبی موسسه در بوشنل های بلک واتر رودخانه Correctional Facility در میلتون و Tomoka تادیبی موسسه در شهر ساحلی دایتونای.

آن سه, امکانات, اما, اند دیده می شود COVID-19 شیوع بیماری در دو هفته گذشته و به حساب دو نفر از 113 مثبت اهل بیت موارد در سیستم زندان تا کنون. مارتین تادیبی موسسه در Indiantown دیگر امکانات تنها با یک مثبت زندانی مورد.

جنوب خلیج Correctional Facility است که اجرا شده توسط GEO گروه نیز تا به حال نه اعضای هیات تست مثبت برای ویروس.

ژئو گروه قبلا گفته ناپل اخبار روزانه که خلیج جنوبی اولین عضو هیات بوده است و دور از مرکز و تنها آزمایش مثبت پس از بازگشت از نیویورک است.

با وجود این تعدادی از آلوده کارکنان و صدها نفر از زندانیان تحت قرنطینه سه آزمایشات تجویز شده است تا کنون.

ژئو گروه مراجعه کننده به تمام سوالات به بخش مدیریت خدمات, که نظارت بر قرارداد خصوصی زندانها مانند جنوب خلیج Correctional Facility.

گروه مدیریت خدمات نیست, پاسخ به سوالات در مورد عدم تست.

بیشتر: کارمند در جنوب خلیج تادیبی موسسه تست مثبت برای COVID-19 پس از بازدید از نیویورک

این مسئله محدود به جنوب خلیج تادیبی.

یکشنبه, 361 زندانی یا 0.38% دولت کل جمعیت اهل بیت شده اند تست شده برای COVID-19.

از زندانیان تست شده در دولت 113 باید دوباره مثبت و با 89 آزمون در حال بررسی است.

وزارت اصلاحات نیز گزارش کشته شدن چهار نفر از زندانیان که قبلا آزمایش مثبت برای COVID-19. در حالی که آن را تا اعلام نشده است که چه امکانات و میر رخ داده است در این سرویس خبری از فلوریدا اولین خروجی رسانه ها به تایید آنها رخ داده است در بلککوتر رودخانه تسهیلات پس از دریافت تایید از سانتا رزا شهرستان دفتر معاینات پزشکی است.

بیشتر: بلک واتر رودخانه Correctional Facility اپراتور انتشار جزئیات COVID-19 شیوع

وزارت اصلاحات نیز گزارش 80 اصلاحات کارکنان آزمایش مثبت است. خلیج جنوبی نه مثبت کارکنان آن محل به عنوان دوم بیشتر تسهیلات در دولت به بلک واتر رودخانه است که گزارش 10 مثبت اعضای هیات

اگر چه جنوب خلیج امکانات محدود حرکات متعدد زندانیان اطراف ترکیب شکایت کرده اند که این تاسیسات قرار داده و آنها را در معرض خطر به دلیل عدم وجود تجهیزات حفاظتی و قرار گرفتن در معرض به سپاه پاسداران است.

نه روز پیش وزارت اصلاحات تبدیل به اهل بیت کار برای کمک به تولید ماسک برای اصلاحات کارکنان به آدرس مسائل مربوط به عرضه. ماسک بود به توزیع به تادیبی افسران مشروط افسران و کارکنان در معرض خطر مناطق جغرافیایی از دولت و سپس به زندان با خطر زندانی جمعیت.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن