شش منتخب به آکادمی آمریکایی علوم و هنر

شش استثنایی UCLA استادان و رهبران فیزیکی علوم دین Miguel García-Garibay مدرسه از قانون دین جنیفر Mnookin, آموز

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

شش استثنایی UCLA استادان و رهبران فیزیکی علوم دین Miguel García-Garibay مدرسه از قانون دین جنیفر Mnookin, آموزش و پرورش, استاد پدرو Noguera, علوم سیاسی, استاد لین Vavreck محیط زیست, قهرمان مریم نیکولز و چکش مدیر موزه ان Philbin — انتخاب شدند, مارس 23 به آکادمی آمریکایی علوم و هنر یک ملت معتبرترین افتخاری جوامع است.

"من خوشحال هستم که تبریک می گویم هر یک از این سال UCLA inductees که همه مستحق این فوق العاده افتخار" UCLA صدراعظم ژن بلوک گفت. "انتخابات را به آکادمی آمریکایی علوم و هنر عهد به کار استثنایی از ما علما و رهبران. دانشگاه کل جامعه می تواند غرور را در این خبر و بسیاری از موفقیت است."

در مجموع 276 هنرمندان و محققان و دانشمندان و رهبران در مکان های غیر انتفاعی و بخش خصوصی که به فرهنگستان انتخاب شد امروز. اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه UCLA آفرین:

Miguel García-Garibayدین از UCLA بخش از علوم و استاد شیمی و بیوشیمی به دست آورده به رسمیت شناختن در سراسر جهان در زمینه های مولکولی مصنوعی ماشین آلات آلی photochemistry solid-state شیمی آلی و شیمی فیزیک آلی. او به مطالعه برهمکنش نور و مولکول ها در کریستال. نور می تواند انرژی کافی برای شکستن و اوراق قرضه در مولکول و گارسیا-Garibay این تیم تحقیقاتی نشان داده است که کریستال ارائه یک فرصت برای کنترل نتیجه این واکنش های شیمیایی.

تحقیقات خود را به برنامه های کاربردی برای شیمی سبز — طراحی محصولات شیمیایی و فرآیندهای است که کاهش یا از بین بردن نسل از مواد خطرناک — و این می تواند منجر به تولید مواد شیمیایی خاص که خواهد بود بسیار دشوار است برای تولید با استفاده از روش های سنتی. در میان بسیاری از افتخارات او همکار از انجمن شیمی آمریکا در سال 2019.

جنیفر Mnookinدین از UCLA دانشکده حقوق و رالف و شرلی شاپیرو استاد حقوق است که در سراسر کشور مشهور شواهد قانون محقق است. به عنوان دین او کار کرده است برای ساخت در UCLA قانون شهرت برای تعالی و دسترسی به پشتیبانی مشترک و مشغول محیط زیست در میان دانش آموزان مدرسه علمي 18,000 فارغ التحصیلان.

طرح های او پیشگام شامل اولین alumnae رهبری کنفرانس; برنامه های جدید در, حقوق بشر, عدالت کیفری و مهاجرت و گسترش فرصت های بالینی در مناطق اعم از جانبازان نیاز به ساختن فیلم های مستند. او موسس و هیات علمی co-مدیر برنامه در درک قانون علم و شواهد بهتر شناخته شده به عنوان نبض @ UCLA قانون.

مریم نیکولز استاد-در-اقامت در UCLA دانشکده حقوق و عضو و مدیر سابق UCLA موسسه محیط زیست و توسعه پایدار. او همچنین به عنوان صندلی از منابع هوایی کالیفرنیا هیئت مدیره. قبل از پیوستن به UCLA نیکولز بود کالیفرنیا وزیر منابع (از 1979 تا 2003) که در آن او مسئول فعالیت های مربوط به مدیریت حفظ و بهبود وضعیت منابع طبیعی و نظارت دولت منظره فرهنگی و تفریحی منابع است.

نیکولز یک UCLA قانون امت موسسه در تغییر آب و هوا و محیط زیست عضو هیئت مدیره شده است یکی از این کشور برجسته ترین فعالان زیست محیطی برای بیش از چهار دهه است.

► جزئیات یک سال 2016 مشخصات نیکولز از UCLA طرح.

پدرو Nogueraبرجسته استاد آموزش و پرورش بنیانگذار و مدیر مرکز تحول مدارس در UCLA فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات و مطالعات. تحقیقات خود را در راه است که در آن مدارس تحت تاثیر شرایط اقتصادی و اجتماعی و همچنین روندهای جمعیتی به صورت محلی.

او نویسنده 13 کتاب اخیرا "بحران ارتباط و پیگیری از انسانیت مشترک ما" با همکاری نویسندگان Niobe راه کارول گیلیگان و Alisha علی و او با چاپ بیش از 200 مقاله و جزوه. در میان بسیاری از افتخارات Noguera عضو منتخب آکادمی ملی آموزش و پرورش. او خدمت در هیئت مدیره های متعدد ملی و سازمان های محلی از جمله سیاست های اقتصادی, موسسه و به نظر می رسد به عنوان یک به طور منظم مفسر در مورد مسائل آموزشی در ملی, اخبار رسانه های. تفسیرهای او در مورد مسائل آموزشی منتشر شده در رسانه ها از جمله نیویورک تایمز و واشنگتن پست و وال استریت ژورنال و HuffPost.

ان Philbin شده است مدیر چکش موزه از سال 1999. او تا به توسعه قوی و اصلی نهادی هویت و ساخته شده ملی و اعتبار بین المللی برای موضوعی معاصر, نمایشگاه ها, علمی تاریخی و نمایشگاه هنرمندان معاصر' پروژه. در طول دوره تصدی خود را با چکش به شکل یک چکش معاصر مجموعه که در حال حاضر دارای بیش از 2000 آثار هنری.

او نظارت قابل توجهی بازسازی به موزه ساختمان از جمله تکمیل 300-صندلی بیلی وایلدر تئاتر و موزه و کافه. تحت Philbin جهت موزه نهاد بین المللی تحسین چکش پروژه یک سری از بیش از 100 معاصر نمایشگاه ها و تاسیسات ویژگی محلی و ملی و بین المللی در حال ظهور هنرمندان. Philbin همچنین ایجاد یک سری از پویا برنامه های عمومی که به طور منظم از ویژگی های بسیاری از تاثیر گذار ترین نویسندگان و هنرمندان و متفکران خلاق از زمان ما است.

لین Vavreck است UCLA ماروین Hoffenberg استاد سیاست آمریکا و سیاست های عمومی, یک, کمک نویس به نتیجه در نیویورک تایمز و دریافت بسیاری از جوایز و افتخارات از جمله Andrew F. کارنگی جایزه در علوم انسانی و علوم اجتماعی است. او نویسنده پنج کتاب از جمله "بحران هویت: 2016 انتخابات ریاست جمهوری و نبرد برای معنی امریکا" و "قمار: انتخاب و شانس در سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری" است که با عنوان "قطعی حساب" که از انتخابات.

مشاوران در هر دو احزاب سیاسی مراجعه به او در کار سیاسی پیام در "پیام مهم" را به عنوان مورد نیاز خواندن برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. "بحران هویت" اهدا شد 2019 Richard E. نوستدت جایزه برای بهترین کتاب در اجرایی سیاست توسط روسای جمهور و اجرایی سیاست بخش از انجمن آمریکایی علوم سیاسی.

Vavreck را 2020 انتخابات پروژه Nationscape بزرگترین مطالعه از انتخابات ریاست جمهوری تا کنون انجام شده در ایالات متحده است. مصاحبه با بیش از 6000 نفر در هفته Nationscape کامل خواهد شد 500,000 مصاحبه های قبل از ژانویه آینده را افتتاح.

► Read بیشتر در مورد Nationscape پروژه انتخابات.

"اعضای کلاس از سال 2020 باید سرآمد در آزمایشگاه و سالن سخنرانی آنها را شگفت زده در کنسرت مراحل و در فولاد سوئیت و آنها را چراغ در اتاق هیئت مدیره و دادگاه گفت:" دیوید Oxtoby رئیس آکادمی. "با [] انتخابات اعلام این اعضای جدید در ایران توسط یک جایی در تاریخ و توسط یک فرصت برای شکل دادن به آینده از طریق آکادمی را برای پیشبرد کار عمومی خوب است."

آکادمی آمریکایی علوم و هنر تاسیس شد و در سال 1780 توسط John Adams, John Hancock و دیگران که معتقد بودند جمهوری جدید باید افتخار فوق العاده انجام شده افراد است. قبلی همراهان شامل جرج واشنگتن و بنجامین فرانکلین الکساندر همیلتون, رالف والدو امرسون, آلبرت اینشتین, چارلز داروین, وینستون چرچیل, مارتین لوتر کینگ جونیور و نلسون ماندلا.

آن را نیز یک سیاست مستقل مرکز تحقیقات که متعهد به مطالعات پیچیده و ظهور مشکلات. زمان آکادمی اعضای نمایندگی امروز اندیشمندان نوآوری در بسیاری از رشته ها و حرفه ها از جمله بیش از 250 جایزه نوبل و پولیتزر جایزه برندگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن