کلانتر Ivey مذاکرات شفافیت در ادواردز مورد اما اقدامات بگویید داستان دیگری

بابی بلوک و الساندرو Marazzi ساسون فلوریدا امروزمنتشر شده 7:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 13, 2020روز چهارشنبه

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

روز چهارشنبه 12 دسامبر 2018 دو روز پس از Brevard County زندانی زندان گرگوری لوید ادواردز درگذشت و پس از درگیری با هفت اصلاحات معاونان کلانتر Wayne Ivey تا به حال یک گفتگو با غرب ملبورن اداره پلیس.

غرب ملبورن تا به حال دریافت سوابق درخواست برای همه پلیس تصویری از Edwards' دستگیری توسط پلیس شهرستان در خارج سه روز زودتر زمانی که عراق و جنگ کوزوو دامپزشک حمله یک موسسه خیریه کارگر خارج خارج شده در طی چه همسر او به نام اختلال استرس پس از سانحه قسمت.

به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد این شهر هشدار داده کلانتر در مورد درخواست از آنجا که نمایندگان در حال حاضر شروع به یک قتل رسیدگی به 38 ساله سابق مبارزه با طبیب مرگ است. Ivey روشن بود که او نمی خواست غرب ملبورن فیلم ترک کنترل پلیس. هر دو کلانتر و غرب ملبورن مقامات روز جمعه تایید کرد که Ivey خواسته غرب ملبورن به دست بیش از هر فیلم به دلیل فعال بررسی است.

اما غرب شهر ملبورن وکیل موریس ریچاردسون مخالف است که این فیلم باید در نگهداری از این مکان و گفت: شهرستان مقامات پلیس بگویید Ivey که معافیت نمی اعمال می شود به غرب ملبورن را ثبت کرد.

بیشتر: این وقایع از یک ارتش ایالات متحده دامپزشک خشونت پایان در بروارد زندان

"من به این عقیده است که اگر چه این معافیت به سوابق قانون برای فعال criminal investigative اطلاعات انجام اعمال به کلانتر بررسی آن اعمال نمی شود به آژانس ما پرونده" ریچاردسون گفت فلوریدا امروز. "کلانتر Ivey در ابتدا مخالفت کرد اما ظرف یک یا دو روز به نام برگشت و گفت: اساسا" برو جلو انتشار آن است. او خوشحال به نظر من اما او موافقت کرد."

در حال حاضر یک سال و نیم بعد همه ادواردز' ویدئوها به عنوان کلانتر Ivey خود با اشاره به این هفته منتشر شده است به جز تنها به طور مستقیم کنترل خود را از دفتر: یکی از زندان است که نشان می دهد چه اتفاقی افتاده است به زودی پس از ادواردز وارد مجتمع و یک مبارزه شکست بین او و معاون منجر به غوغا با به عنوان بسیاری از شش دیگر نمایندگان.

که مبارزه به پایان رسید – با توجه به کلانتر تحقیقات — با ادواردز پانچ و سست عنصر, tased شش بار, فلفل, اسپری دستبند و بسته به محدودیت صندلی با مواد شیمیایی هنوز در چهره اش و یک تف هود بیش از سر خود را. سمت چپ به تنهایی در یک سلول بدون توجه پزشکی ادواردز داشت توسط ماموران بی توجه نزدیک به 16 دقیقه بعد و شد مرده روز بعد. یک معاون بود برای درمان ضربه مغزی.

در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه Ivey تصریح کرد امتناع خود را برای آزادی از زندان درآورد اما ذکر این استثنا به او چگونه است درمان چنین فیلم به خصوص پس از دادستانی حکم سال گذشته که نمایندگان شد در توجیه استفاده از زور علیه ادواردز.

"تنها تصویری که منتشر نشده است و در زندان امنیتی تصویری. این تنها یکی است. تمام فیلم های دیگر — فیلم آقای ادواردز حمله به راننده کامیون, این ویدئو آقای ادواردز در حال انتقال به زندان تصویری از غرب ملبورن افسر مواجه می شوند که او در خارج — همه چیز منتشر شده" Ivey گفت.

اما بر خلاف Ivey ادعای شفافیت در ادواردز مورد BCSO اغلب در عمل به نگه داشتن اطلاعات و سوابق مورد رویداد – به عنوان آن را با غرب ملبورن پلیس – فیلم های خارج از قلمرو عمومی برای تا زمانی که ممکن است. هر تلاش برای به تاخیر انداختن پنهان و یا محدود کردن اطلاعات از منتشر شده است مستند فلوریدا امروز از ایمیل های رسمی مبادلات با وکلا و پیام های متنی.

بیش از 18 ماه پس ادواردز درگذشت این BCSO به دنبال کم کردن سرعت و حتی جلوگیری از انتشار عکس ها و استفاده از زور گزارش از این مورد حتی پس از تحقیقات به این نتیجه رسیدند. دفتر شهرهای مختلف قانونی معافیت اعم از امنیتی به قوانین فدرال در حفظ حریم خصوصی بیمار.

در ماه فوریه این سال کلانتر, ادعا کرد که عکس های گرفته شده توسط یک BCSO صحنه جرم محقق ادواردز پس از او گرفته شده بود از زندان به رککلدگ مرکز پزشکی منطقه ای شد سوابق پزشکی معاف از انتشار.

فلوریدا دادستان کل به حال حکومت در موارد قبلی که سوابق پزشکی تا به حال ساخته شده توسط یک پزشک مراقبت های بهداشتی. عکس های گرفته شده توسط یک BCSO کارمند و نگهداری توسط کلانتر ، در آن زمان تهدید از طرح دعوی در دادگاه قبل از BCSO منتشر شد عکس, به فلوریدا امروز نشان کبود, اغماء ادواردز دستبند به تخت بیمارستان.

Ivey نیز شخصا به شدت انتقاد کرد و در یک دولت رسمی که در مورد یافته های این گزارش کالبد شکافی توسط بروارد را معاینات پزشکی به این نتیجه رسیدند که ادواردز' شیوه ای از مرگ در یک حادثه بود و اینکه او از "هذیان هیجان زده," نادر و بحث انگیز وضعیت پزشکی است.

یک 'نامناسب' تلفن تماس

مدت کوتاهی قبل از فلوریدا امروز به چاپ دو مقاله به نقل از Dr. Stephen J. Nelson, رئیس فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون اروپا خواستار به سوال هذیان هیجان زده به عنوان علت مرگ در سطح ایالت و به طور خاص در مورد ادواردز کالبد شکافی عصبانی کلانتر Ivey به نام نلسون به شکایت.

"او ناراحت شد" نلسون گفت: از این تماس است که به طول انجامید حدود هشت "ناخوشایند" دقیقه است.

نلسون گفت: Ivey سوال چرا نلسون خواهد نقد یکی دیگر از معاینات پزشکی کار می کنند. نلسون با اشاره به Ivey که بررسی بسته شد و گزارش کالبد شکافی یک رکورد است.

بیشتر: بالا معاینات پزشکی و تردید ارتش جانباز مرگ در بروارد زندان یک تصادف بود

بیشتر: Excited delirium: نادر و کشنده سندرم یا بیماری به بهانه مرگ و میر توسط پلیس ؟

فلوریدا امروز به نام و ایمیل فرستاده بروارد معاینات پزشکی دکتر ساجد S. Qaiser را چندین بار به درخواست مصاحبه مربوط به Edwards' کالبد شکافی و علت و نحوه مرگ تعیین. Qaiser در ابتدا موافقت کرد اما پس از آن تصمیم تنها برای پاسخ به سوالات از طریق ایمیل فرستاده ،

نلسون نظرات به the ادواردز مورد رله به Qaiser و دولت وکیل قبل از انتشار. دادستانی و دفتر معاینات پزشکی مستقل از کلانتر ، این تصمیم توسط دولت وکیل که آیا به تعقیب می لولا در یافته های معاینات پزشکی.

نلسون گفت: Ivey از او خواست اگر او تا به حال صحبت به دولت وکیل یا معاینات پزشکی قبل از صحبت در مورد این مورد.

"من گفت:, کلانتر, اجازه دهید من توضیح چیزی به شما. به من گفت: این پرونده نگهداری می شوند به عنوان سوابق ... بنابراین هر کسی می آمد و به آنها نگاه کنید و نتیجه گیری خود را."

"من اعتقاد ندارم که این هذیان هیجان زده" نلسون گفت: او گفت: Ivey از Edwards' مرگ و اضافه میکند: "آنچه در آن است: من مطمئن نیستم اما او (Qaiser است) نه اثبات به ذهن من است که آن را هیجان زده هذیان است."

نلسون گفت: Ivey "ادامه داد: به رفتن" گفت: "من فکر می کنم آن را بسیار نامناسب برای شما به بررسی و کسی دیگری کار می کنند و شما می دانید که شما در حال حاضر متوجه این دادخواهی مدنی و در حال حاضر شما یک شاهد در دعوی قضایی مدنی."

"و در آن لحظه من احساس می کردم که گفت: کلانتر آیا شما شاهد دستکاری در حال حاضر؟"

نلسون نیست اما توصیف گفتگو به عنوان "نامناسب است."

Ivey تایید گفتگو با نلسون در بیانیه ای به فلوریدا امروز.

"هدف از تماس من به دکتر نلسون بود برای تعیین اینکه آیا او در واقع بررسی کار دیگری معاینه پزشکی" Ivey نوشت. "من نپرسید از دکتر نلسون اگر او تا به حال در واقع بررسی تمام شواهد در بروارد مورد; اگر به او گفته بود به محققان که مشغول به کار مورد; و یا اگر او تا به حال حتی صحبت به دکتر Qaiser در مورد یافته های خود را قبل از ورود خود را استنتاج و یا به اشتراک گذاری خود را در نظر... دکتر نلسون مطلع من که با او صحبت نکرده بود به هر یک از درگیر محققان و نه دکتر Qaiser و نه تا به حال او بررسی هر گونه شواهد واقعی در مورد."

"قبل از پایان دادن به تماس من مطلع دکتر نلسون که در حالی که این مورد شده است به طور مناسب بسته توسط دفتر دادستان -- 18 قضایی مدار با هیچ جنایی اشتباه انجام شده توسط اجرای قانون و یا اصلاحات پرسنل وجود دارد می تواند آینده دادخواهی مدنی در ماده دکتر نلسون توصیه شد که از او مشغول بررسی پرونده و ارائه نظر حرفه ای پس از آن او را قطعا تبدیل به یک شاهد در هر آینده دعاوی مدنی."

هیچ اشاره ای از مبارزه تیزر و یا خویشتن داری صندلی

به سختی دو روز پس از Edwards' عبور با کالبد شکافی یافته ها هنوز در انتظار کلانتر دفتر قرار دادن یک اطلاعیه مطبوعاتی اعلام ادواردز' مرگ است.

هیچ اشاره ای ساخته شده از یک مبارزه بین ادواردز و هفت نمایندگان. و نه استفاده از یک تیزر یا اسپری فلفل یا خویشتن داری صندلی اشاره کرد. هیچ چیز گفته شد در مورد جانباز, وضعیت. تیتر به سادگی به عنوان خوانده شده: "بروارد زندانی می میرد پس از درد و رنج اورژانس پزشکی در زندان است."

"Brevard County زندانی زندان درگذشت پس از درد و رنج آشکار پزشکی رویداد در طول رزرو خود را روش در 9 دسامبر 2018" آن گفت: "این Brevard County, کلانتر, قتل, واحد در حال بررسی مرگ است. این تحقیقات تا به امروز شناسایی شده قبلی استنشاق استفاده/سوء استفاده به عنوان یک علت احتمالی این رویداد پزشکی."

کلانتر محققان به نظر می رسید تثبیت شده در Edwards' ممکن است "huffing" و یا استفاده از مواد استنشاقی به بالا به عنوان یک پتانسیل عامل کلیدی در مرگ او و تئوری دنبال شد در طول معاینات پزشکی مورد. BCSO منجر محقق جنایی در مورد عامل جنیفر مستقیم, ارسال چند ایمیل به دفتر معاینات پزشکی در مورد سم شناسی نتایج.

نمایندگان رفت و به یک فروشگاه سخت افزار و عکس لیست از مواد تشکیل دهنده در قوطی الکترونیک پاک کننده مانند کسانی که در ادواردز خانه و ارسال آنها به دفتر معاینات پزشکی است. با وجود آزمایش های متعدد همه ادواردز' سم شناسی نتایج بارها و بارها برگشتم منفی به جز درمانی مقدار ماده فعال موجود در آنتی هیستامین Benadryl.

Ivey هنوز هم اصرار دارد ادواردز بود huffing و آن را به نحوی منجر به مرگ او ارائه می دهد اما هیچ شواهدی در حمایت از آن است.

"Doc — معاینات پزشکی — تشخیص علت مرگ هیجان زده هذیان کاملا متناسب در محل هنگامی که شما در نظر تمام این حقایق و حقایق که سوار این بود که او huffing ذرات معلق در هوا برای ساعت" Ivey گفت: در WMMB لایحه میک زندگی می کنند نشان می دهد در ماه نوامبر هیچ اشاره ای به منفی گزارش سم شناسی.

بیشتر: مرگ در زندان: ارتش جانباز درمان در بروارد زندان تجاوز کلانتر, سیاست های

استفاده از زور به گزارش?

در مصاحبه با اورلاندو ایستگاه تلویزیون Fox35 در ماه اکتبر و پس از آن دوباره با بیل میک در ماه نوامبر سال گذشته Ivey افتخار است که ادواردز تحقیقات هر دو جنایتکار و داخلی شد, کامل ترین, او تا به حال دیده می شود او در اجرای قانون حرفه ای. هنوز کلانتر, شده است و قادر به توضیح رکورد های عمومی شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قطعه از او در امور داخلی بررسی می گم.

استفاده از زور گزارش بخشی از مدارک افسران کامل در سازمان های پلیس در سراسر کشور است. هر بار که یک افسر پلیس ترشحات یک اسلحه گرم اعزام یک تیزر نوسانات یک truncheon یا رها می توانید از اسپری فلفل آنها نیاز به سند و استفاده از سلاح و به همین دلیل آنها از آن استفاده می شود. این اسناد قرار است به عنوان یک نقطه مرجع و پشتیبان گیری حافظه است.

هر سازمان دارای الزامات خاص خود را دارد. استفاده از زور گزارش استفاده نمی شود در دادرسی جزایی — مانند ادواردز تحقیقات — از آنجا که در قانون اساسی تضمین در برابر خود مقصر شماری, اما آنها بسیار مهم هستند به تحقیقات داخلی برای تعیین اگر افسران باید منظم و می تواند به مراجعه کننده در مورد حقوق مدنی و دعاوی است.

در ادواردز مورد هیچ کدام وجود دارد به این دلیل که BCSO می گوید آنها نیاز نمی باشد.

در ماه اوت سال 2019 الکس Fischback در حال حاضر یک فرمانده BCSO شرقی حوزه شد رئیس خدمات اداری و کلانتر ، Fischback گفت: در آن زمان که به دلیل ادواردز' باعث مرگ فوری تحقیقات جنایی وجود دارد بدون نیاز به استفاده از نیروی, گزارش و به او وعده داده شده برای به دست آوردن که در نوشتن.

شش ماه بعد در فوریه. 13 دبرا Holt, the کلانتر, پرونده, مدیر نوشته است: "در موارد مربوط به صدمه جدی و یا مرگ که در آن تحقیقات جنایی در حال پیشرفت است; و هر گونه استفاده از زور مفصل در گزارش تحقیقی متشکل از همه قسم خورده اظهارات و شواهد جمع آوری شده در تحقیقات. موضوع افسران فراهم نیست و استفاده از زور گزارش از آنجا که قانون اساسی ایالات متحده مانع مجبور اظهارات در طول تحقیقات جنایی."

اما در ضبط صدا از ژوئن 2019 BCSO کارکنان خدمات تحقیقات — آژانس معادل امور داخلی پروب — محقق عامل جوزف Bracey اشاره مستقیم به استفاده از گزارش نیروی وارد شده از طرف معاون آلیسون Blazewicz. او که معاون مستقر تیزر برابر ادواردز. Blazewicz شد موظف به شهادت برای BCSO تحقیقات جنایی اما او تا به حال برای شرکت در کارکنان خدمات پرس و جو.

صوتی ارائه شد به فلوریدا امروز توسط کلانتر, پس از طولانی سوابق درخواست. در آن اشاره به Blazewicz استفاده از زور گزارش بسیار ساده و چه ظهور است که گزارش شده توسط دیگر معاون اشاره نمی کند استفاده از یک تیزر در همه.

در اینجا بخشی از متن که ضبط صدا:

Bracey: آیا شما به طور کامل با استفاده از زور گزارش با توجه به تخلیه تیزر? و یا این است که چیزی که ثبت شد توسط شخص دیگری در استفاده از زور استفاده جنسی کند ؟

Blazewicz: چیزی که مستند توسط شخص دیگری.

Bracey: آیا شما در نظر است که استفاده از زور گزارش پس از این واقعیت است ؟

Blazewicz: هیچ.

Bracey: من نمی دانم اگر استفاده از زور گزارش شده است که در اینجا یا نه. (Shuffles مقالات)...

Blazewicz: اگر آن چه سرجوخه اد گالو) الیس تایپ و سپس بله اگر این چیزی است که شما با اشاره به.

Bracey: آره. شما هم نقد کنید ؟

Blazewicz: بله.

Bracey: درست است. این است که دقیق که به دخالت خود را با تیزر?

Blazewicz: من نمی یاد او را قرار دادن هر چیزی در مورد این تیزر در آن وجود دارد.

(مکث به عنوان Bracey shuffles طریق بیشتر مقالات mutters به خود).

Bracey: اما پس از استفاده از زور گزارش که سرجوخه اد گالو) الیس تکمیل, شما بررسی است ؟

Blazewicz: بله.

حتی پس از آوردن این ارز به توجه BCSO مقامات همچنان به انکار است که هر چیزی را از راه دور شبیه استفاده از زور در گزارش وجود داشته باشد و نمی خواهد اذعان هر سند کشیده شده توسط سرجوخه اد گالو) الیس.

در فوریه. 27, BCSO سخنگوی Tod گودیر گفت: در یک ایمیل:

"مروری کامل از تمام تحقیقاتی فرایند شامل تمام محوطه انجام شد. به طور خاص, من بررسی مصاحبه با استانداردهای حرفه ای و جنایات بزرگ از پرسنل مذکور توسط فلوریدا امروز. پس از آن نقد و بررسی این کاملا روشن است که هیچ کلانتر پرسنل دفتر به اتمام استفاده از زور گزارش به عنوان یک عمل مرسوم زمانی که یک تحقیق مجاز است. این گزارش تحقیقی کاملا دقیق و هر گونه استفاده از زور.

"همانطور که شما آگاه هستند از Brevard County Sheriff را به طور کامل در انطباق با تمام سوابق درخواست منوط به انتشار توسط دولتی مربوطه اساسنامه. هر و همه سوابق مربوط به این موضوع ارائه شده به سازمان شما است."

بابی بلوک Watchdog سردبیر در فلوریدا امروز.

تماس بلوک در 321-794-7761 یا bblock@floridatoday.com.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با ساسون در 321-355-8144, asassoon@floridatoday.com و توییتر: @alemzs



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن