Shasta County برای لغو فواره پارک استخر مجوز برای ماندن باز می خواهد به ماندن در خانه

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:29 PM EDT Jul 25, 2020Shasta County است لغو فواره' پارک عمومی, ا

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

Shasta County است لغو فواره' پارک عمومی, استخر, اجازه و خواست مردم نیست برای رفتن وجود دارد به خاطر آن قرار است بسته شود در نور COVID-19 — آخرین در شهرستان سری از admonishments و اولین اقدام مهم صورت گرفته که هدف آن سرکوب همه گیر عدم انطباق.

فواره مدیریت پارک نبود فورا در دسترس است برای نظر شنبه.

انتشار بخش بهداشت و خدمات انسانی سازمان گفت: آن را به پارک "های مکرر جهت باز نمی شود" از آنجا که صنعت و دولت "ارشاد" بیش از COVID-19.

اما پارک شده است باز پس ژوئن 5, شهرستان گفت: حتی اگر که راهنمایی می گوید: پارک آب با اسلاید و برخی عوامل مرتبط با جاذبه های باید بماند بسته از آنجا که از virus.

"هر روز به پارک باز است تعداد زیادی از نامربوط مردم از خارج از منطقه جمع آوری در پارک اجتماعی بدون فاصله و یا در صورت پوشش" شهرستان اطلاعات عمومی افسر جیل Haskett گفت: در انتشار اخبار.

مرتبط: به عنوان مطالبات در ادامه به بازگشایی Shasta County, برخی از کسب و کار سرپیچی از دستور shutdown, بازگشایی به هر حال

این شهرستان گفت: این با ارسال نامه ای به پارک جولای 10, اما پارک نوشت جولای 15, گفت: آن را نمی دید تا اوت 3. آن را بلافاصله روشن است که چرا.

شهرستان و سپس نوشت: دوباره جولای 22, مشاوره پارک که در آن استخر عمومی مجوز خواهد بود لغو شروع دوشنبه به دلیل پارک یک "تهدید فوری به بهداشت عمومی و ایمنی است."

شنبه اعلام می آید تنها چند روز پس از شهرستان به نام زیادی, هوای آزاد, عبادت جمع آوری بیش از نگرانی های مشابه. قبل از این که این شهرستان را محکوم کرد ممکن است بازار مال فروشان در کاتن وود برای نقض اقامت-صفحه اصلی دستورالعمل اما با در نظر گرفتن گام به واقع لغو فواره پارک, استخر, مجوز جدید است.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: Shasta County جدید تک روز ثبت برای تایید موارد با 15

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن